Herkenbaar,Karin. Mijn 2 dames komen ook continu aandacht te kort. Om gek van te worden. De hele dag is het mamamamama, enorm op elkaar letten, elkaar weinig gunnen, altijd de eerste willen zijn en totaal niets zelf ff doen. Argh !quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha grappig he, die kinderlogica!
Ik kan niet wachten tot het maandag is (of nog beter, dinsdag)
Ik word er echt gek van....ze wil de heeeeeeeeeeeeele dag aandacht, op schoot, samen samen samen...mijn lontje is inmiddels zoooo kort. Blegh
Voor nu geldt dat wel,inderdaad. Tot nu toe was het de 1 of de ander.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
K_P, dat is jammer, ik had verwacht dat ze dan juist iets aan elkaar zouden hebben, maar niet dus. Het stookt het vuurtje alleen maar verder op eigenlijk....
Het helpt ook niet mee dat wij in een tijdelijke woning zitten, het is zo klein, je kunt je de kont niet keren, en dat op mekaars lip zitten maakt het niet echt gezelliger.
Is prima hoor. Leuke foto. Seb kan ook zo goed praten en die ogen van hem.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef Estrys het volgende:
Wij waren gisteren bij Diaan. Lennon is leuheuk!![]()
Samen met zijn grote broer voetballenen mijn Seb die er niks van snapt van dat voetballen
![]()
Seb is de laatste tijd zo vrolijk en ondeugend. We hebben er onze handen vol aan maar wat is het leuk en gezellig!
[ afbeelding ]
Diaan, heb geen toestemming, mocht je het niet op prijs stellen dan haal ik hem weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |