813? Of wat voor mijlpaal?quote:Op maandag 14 februari 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog 4 topics en dan kwam er een mijlpaal volgens pierenjan
25.000ste post komt in 813. Geloof post 100 van 813quote:
Ah okequote:Op maandag 14 februari 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
25.000ste post komt in 813. Geloof post 100 van 813
Dat zuigt welquote:
Yepzquote:Op maandag 14 februari 2011 08:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah okeDat gaat bij sommigen een post100-hunt worden
het zou mij niet verbazen als jij hem gaat krijgen, jij hebt al de status van lapo hunter of was dat iemand andersquote:Op maandag 14 februari 2011 08:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah okeDat gaat bij sommigen een post100-hunt worden
Klopt helemaal. Vernoemd naar drekkemsquote:Op maandag 14 februari 2011 08:39 schreef sharr het volgende:
Draakje is neem ik aan die verzoekjensmachine toch
yupsquote:Op maandag 14 februari 2011 08:39 schreef sharr het volgende:
Draakje is neem ik aan die verzoekjensmachine toch
Neejoh, ik ben geen lapohunter. Dat is Pierenjan.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:39 schreef Viro het volgende:
[..]
het zou mij niet verbazen als jij hem gaat krijgen, jij hebt al de status van lapo hunter of was dat iemand anders
Jij hebt het stempel lapohunter, pierenjan is hetquote:Op maandag 14 februari 2011 08:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben geen lapohunter. Dat is Pierenjan.
ik ga ff de statistieken erbij pakkenquote:Op maandag 14 februari 2011 08:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben geen lapohunter. Dat is Pierenjan.
Ik hunt niet, Pierenjan wel met zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt het stempel lapohunter, pierenjan is het
Fok.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:44 schreef Viro het volgende:
Sharr ff over morgen, wat vind jij leuk?![]()
Dit! CCRquote:Op maandag 14 februari 2011 08:47 schreef Viro het volgende:
dit is een lekker nummer, lang niet meer gehoord
Arme mono gaat dit lang moeten aanhoren. Hoop voor hem dat ie niet naar de meet gaat, anders word het nog ergerquote:Op maandag 14 februari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds vrijdag vind ik die ondertitel heeeeeeeeeeel dubieus
Mono en een meet missenquote:Op maandag 14 februari 2011 08:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Arme mono gaat dit lang moeten aanhoren. Hoop voor hem dat ie niet naar de meet gaat, anders word het nog erger
Sowieso jaquote:Op maandag 14 februari 2011 08:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik word 's ochtends altijd wakker met 538, dat valt dan toch tegen als je ONZ Radio gewend bent.
Ja echt hequote:Op maandag 14 februari 2011 08:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik word 's ochtends altijd wakker met 538, dat valt dan toch tegen als je ONZ Radio gewend bent.
Een legendarische post van pierenjanquote:Op maandag 14 februari 2011 08:58 schreef PiRANiA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Een legendarische post van pierenjan
ONZ Radio is qua muziek beter dan radio 538HetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, klopt wel![]()
moet jij je gordijnen niet open doen, worden ze niet afgeleid door dat leuke koppie van jequote:Op maandag 14 februari 2011 08:55 schreef sharr het volgende:
Die bouwvakkers zijn me langzaam, ze zijn al een jaar bezig en elke morgen kijk ik weer recht in hun gezicht als ik mijn gordijn open doe
shit wou net gaan ninja editten, kan nu niet meerquote:
Verfzequote:Op maandag 14 februari 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen veel plezier met radio onzin. Ik moet het vandaag weer doen met radio Veronica![]()
Maar ik ga wel verven
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:08 schreef Viro het volgende:
[..]
moet jij je gordijnen niet open doen, worden ze niet afgeleid door dat leuke koppie van je
Dan mag hetquote:Op maandag 14 februari 2011 09:10 schreef Viro het volgende:
[..]
shit wou net gaan ninja editten, kan nu niet meer
Nu kan ik mijn joker gebruiker: ik ben een surinamer
jij gaat je gouden lokken vervenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen veel plezier met radio onzin. Ik moet het vandaag weer doen met radio Veronica![]()
Maar ik ga wel verven
DJ Chick in tha housequote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:12 schreef Viro het volgende:
[..]
jij gaat je gouddj lokken verven![]()
Wie heeft huppel dr account gehacked? Of is ze op dr achterhoofd gevallen?
Geintje hupsveel suc6
Ghehequote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
het is te vroeg om zo enthousiast te zijn hoor
Misschien welquote:Op maandag 14 februari 2011 09:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
wait what? Hebben we eindelijk een vrouwelijke dj?
komt goed, wij maken je wel enthousiastquote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
het is te vroeg om zo enthousiast te zijn hoor
nee die is een aandachts"vrager", telt niet in mij ogen.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:18 schreef sharr het volgende:
DV wordt niet meegerekend als vrouwelijke DJ ?![]()
Ik hoorde dat haar show best wel bagger was.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:18 schreef sharr het volgende:
nee die is een aandachts"vrager", telt niet in mij ogen.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:19 schreef Viro het volgende:
[quote]Op maandag 14 februari 2011 09:18 schreef sharr het volgende:
Maybequote:Op maandag 14 februari 2011 09:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
wait what? Hebben we eindelijk een vrouwelijke dj?
Ik hoorde het ook ja. Jammer dat ik het gemist heb.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde dat haar show best wel bagger was.
Ruis, niet te verstaan en slechte kwaliteit muziek![]()
Maar dat mag je niet zeggen geloof ik want we horen allemaal te geilen op haar
Is het heel erg als ik daar juist blij om benquote:Op maandag 14 februari 2011 09:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook ja. Jammer dat ik het gemist heb.
Ik was ook een beetje sarcastischquote:Op maandag 14 februari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik daar juist blij om ben![]()
Ik weet zeker dat als ik er iets over had gezegd in het topic dat er een rel was ontstaan
Ook goedemorgen!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
buenos muchachos por la mañana y las niñas
soms moet datquote:Op maandag 14 februari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik daar juist blij om ben![]()
Ik weet zeker dat als ik er iets over had gezegd in het topic dat er een rel was ontstaan
Je verwoordt je netjesquote:Op maandag 14 februari 2011 09:20 schreef sharr het volgende:
[..]
nee die is een aandachts"vrager", telt niet in mij ogen.
no es por la mañana, entonces?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:27 schreef PiRANiA het volgende:
Is het overigens niet logisch om draakje ook op de ochtenddienst te zetten?
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:27 schreef Viro het volgende:
[..]
If it maybe so, i'm gonna be your biggest fan
draakje is er van 10 t/m 14, geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:27 schreef PiRANiA het volgende:
Is het overigens niet logisch om draakje ook op de ochtenddienst te zetten?
No...quote:Op maandag 14 februari 2011 09:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
no es por la mañana, entonces?
no la míaquote:Op maandag 14 februari 2011 09:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
No...
Mijn spaans is niet al te best.
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ohh heb ik gisteren DV gemist? Jammer
I listen to all kinds genres of music, even if the genre is new for me and/or dont know the genre.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
unless you don't like my kinda music
No era tan emocionante audienciaquote:Op maandag 14 februari 2011 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ohh heb ik gisteren DV gemist? Jammer
Kun jij je ondertiteling even aanzetten?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
No era tan emocionante audiencia
Praat gewoon normaalquote:Op maandag 14 februari 2011 09:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
No era tan emocionante audiencia
I don't do genre's. I like it or I don'tquote:Op maandag 14 februari 2011 09:31 schreef Viro het volgende:
[..]
I listen to all kinds genres of music, even if the genre is new for me and/or dont know the genre.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Kun jij je ondertiteling even aanzetten?
He decidido a hablar españolquote:
Wij vonden dat niet zo'n goed ideequote:Op maandag 14 februari 2011 09:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
He decidido a hablar español
KSSTquote:Op maandag 14 februari 2011 09:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
He decidido a hablar español
Ik vond het wel even leuk, lekker andersquote:Op maandag 14 februari 2011 09:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wij vonden dat niet zo'n goed idee
Niet veel mensen besnappen hetquote:Op maandag 14 februari 2011 09:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vond het wel even leuk, lekker anders
Als je anders wilt zijn moet je emo wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vond het wel even leuk, lekker anders
Cheater!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ikzelf gebruik ook google translate hoor
Maar emo's zijn niet coolquote:Op maandag 14 februari 2011 09:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Als je anders wilt zijn moet je emo worden
Och nee, gaat het wel?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb trouwens alles gemist omdat ik ziek was/ben
Beterschap.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb trouwens alles gemist omdat ik ziek was/ben
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar emo's zijn niet cool
Ik heb een heul archiefquote:Op maandag 14 februari 2011 09:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal plaatjes voor klaarstaan he![]()
idd nog ff het word een beestenboel hier qua talenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I don't do genre's. I like it or I don't![]()
We gaan wel erg internationaal vandaag zeg
Ik hou het even op NL want ik zweef nog teveel om goed na te denkenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:36 schreef Viro het volgende:
[..]
idd nog ff het word een beestenboel hier qua talen
Ik vind mezelf niet zielig en heb niet het idee dat ik dood ga, heb sowieso geen idee wat er met me aan de hand is want dit is al een aantal weken aan de gang. Ik ga gewoon elke dag werken.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Beterschap.
[pws] Vind je jezelf eigenlijk zielig en heb je het idee dat je doodgaat? [/pws]
no són tan bons amb els idiomes?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:36 schreef Viro het volgende:
[..]
idd nog ff het word een beestenboel hier qua talen
volgens mij breng jij te veel tijd achter je pc doorquote:
is niet mijn taal vriendquote:Op maandag 14 februari 2011 09:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
no són tan bons amb els idiomes?
het is gelukkig niet de cover van jay-z, dus je kan rustig de radio aanzetten.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan laat ik de radio nog even uitstaan
netjes op je beurt wachtenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
OHJA KUT HET IS ALWEER ZOVER
SHARON, WIL JIJ MIJN VALENTIJN ZIJN?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, dankjewel. Nogmaals beterschap danquote:Op maandag 14 februari 2011 09:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet zielig en heb niet het idee dat ik dood ga, heb sowieso geen idee wat er met me aan de hand is want dit is al een aantal weken aan de gang. Ik ga gewoon elke dag werken.
Dankjequote:Op maandag 14 februari 2011 09:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, dankjewel. Nogmaals beterschap dan
Autoupdates uit zettenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vreemde tekens kan de server niet hebben
quote:[..]
Wéér een edit.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vreemde tekens kan de server niet hebben
[..]
Tevens geen antwoord op mijn vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Wéér een edit.![]()
Dat doet 'ie toch weer.
Ja hoor, jij kan er ook nog wel bijIk dacht dat dit in de spoiler zou staan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wéér een edit.![]()
Dat doet 'ie toch weer.
Ja hoor, jij kan er ook nog wel bijIk bedenk achteraf altijd nog wat erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes
Kijk eens, voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit in de spoiler zou staan:Die verwachte ik al van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het grappig. En het valt ook eigenlijk best wel mee hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 09:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Vervelend is dat, werd er vroeger gek van. Nu kan ik erom lachen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik bedenk achteraf altijd nog wat erbij
Yes
Kijk eens, voor jouDankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Wéér een edit.![]()
Dat doet 'ie toch weer.
Ja hoor, jij kan er ook nog wel bijheel erg verkeerd, ik doe alleen mvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
ik heb dat vorige week donderdag bij de training gedaan en mocht gelijk 100 opdrukken als strafquote:Op maandag 14 februari 2011 09:46 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
Het is altijd zo leuk om keihard 'that's what she said' door de klas te roepen als een leraar iets zegt
En wie heeft dat gezegd?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:47 schreef sharr het volgende:
"Ik heb het met Sharon geprobeerd maar we kwamen niet klaar."
"Ik probeerde het met vier tegelijk maar toen kwam hij al helemaal niet vooruit!"
De twee beste that's what she said's die ik ook gehoord heb
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:48 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb dat vorige week donderdag bij de training gedaan en mocht gelijk 100 opdrukken als strafheb het gelijk afgeleerd
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:47 schreef sharr het volgende:
"Ik heb het met Sharon geprobeerd maar we kwamen niet klaar."
"Ik probeerde het met vier tegelijk maar toen kwam hij al helemaal niet vooruit!"
De twee beste that's what she said's die ik ook gehoord heb
De bovenste was een vriend over het Latijn huiswerk tegen een leraar (en dan je lachen inhoudenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En wie heeft dat gezegd?een leraar?
Doei sharquote:Op maandag 14 februari 2011 09:56 schreef sharr het volgende:
Schatjuns ik ga sigaretten halen en naar school![]()
En een paraplu zoeken, kut weer.![]()
veel plezier op school, niet teveel met helium spelenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:56 schreef sharr het volgende:
Schatjuns ik ga sigaretten halen en naar school![]()
En een paraplu zoeken, kut weer.![]()
Mijn deel heb ik gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 09:58 schreef PiRANiA het volgende:
Maar goed, hoe gaat het met het donateren?
Heliumquote:Op maandag 14 februari 2011 09:58 schreef Viro het volgende:
[..]
veel plezier op school, niet teveel met helium spelen![]()
Helaaas nietquote:Op maandag 14 februari 2011 09:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze met een brandweerwagen ze gewoon vol met water zouden spuiten
heb geen paypal anders was ik al ¤20 armerquote:Op maandag 14 februari 2011 09:58 schreef PiRANiA het volgende:
Heb gisteren 10 euro geschonken.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:58 schreef PiRANiA het volgende:
Je bent een goed man.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb gisteren 10 euro geschonken.
Je kan monopoly berichten over bankgegevens, ik kan ze ook geven als je wiltquote:Op maandag 14 februari 2011 10:01 schreef Viro het volgende:
[..]
heb geen paypal anders was ik al ¤20 armer
Ook goedemorgenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:02 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen![]()
Fijne Valentijnsdag iedereen
Merelquote:Op maandag 14 februari 2011 10:02 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:02 schreef Viro het volgende:
Ik ga maar eens ff douchen en ontbijten, lig al sinds 7uur in mijn bed te fokken vanaf mijn telefoon
Hooiquote:Op maandag 14 februari 2011 10:02 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hooi
Kijk eens wat ik voor jou hebChocolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
oh thnx voor de info dan neem ik contact op met mono.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kan monopoly berichten over bankgegevens, ik kan ze ook geven als je wilt
De volgende twee verzoekjes zijn: ONZ-Radio, ONZ-Radioquote:Op maandag 14 februari 2011 10:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hopen dat ie hierna weer gewoon doet dan
http://www.lokaalmedia.net/home.htmlquote:Op maandag 14 februari 2011 10:07 schreef Viro het volgende:
[..]
draakje heeft een abbo op een radio nieuws stream ofzo, slim van koelkast
Ohjeej.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De volgende twee verzoekjes zijn: ONZ-Radio, ONZ-Radio
Al gedaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:09 schreef Viro het volgende:
Vraag anders een plaatje aan misschien stopt draakje dan met nieuws voor te lezen
Inlog = adminquote:Op maandag 14 februari 2011 10:09 schreef PiRANiA het volgende:
Wie heeft admingegevens van de server?
En er zijn veel romantische middagenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:11 schreef Patje1987 het volgende:
Er komen 6 nieuwe centrales in Borsele denk ik.
morgen pas he, want dan is het pas valentijnsdagquote:Op maandag 14 februari 2011 10:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En er zijn veel romantische middagen.
Nog 1xquote:Op maandag 14 februari 2011 10:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En er zijn veel romantische middagen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:11 schreef PiRANiA het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Pendulum, Moby
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:14 schreef PiRANiA het volgende:
Je hoorde eerder:
ONZ-Radio - Het nieuws
1:24
ONZ-Radio - Het nieuws
ONZ-Radio - Het nieuws
ONZ-Radio - Het nieuws
ONZ-Radio - Het nieuws
Goedemorgen, valentijn van mequote:
Die krentenbol bedoel je die ik net zelf heb gesmeerd?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Goedemorgen, valentijn van me
lekker genoten van je ontbijtje op bed?
Van mij heeft ze lekker chocolaatjes gekregenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Goedemorgen, valentijn van me
lekker genoten van je ontbijtje op bed?
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die krentenbol bedoel je die ik net zelf heb gesmeerd?
Nee, die croissants die ik ahd gemaaktquote:Op maandag 14 februari 2011 10:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die krentenbol bedoel je die ik net zelf heb gesmeerd?
Ik heb echt net een krentenbol gesmeerd en opgegetenquote:
Is een krentenbol alleen niet een beetje weinig voor ontbijt?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb echt net een krentenbol gesmeerd en opgegeten
Er was ook nog een vers glaasje sinaasappelsap, dat was lekker
Hey pop pop popquote:
Goeiemorgenquote:
Meh, ik hoef nog lang niet weg, kan zo meer etenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is een krentenbol alleen niet een beetje weinig voor ontbijt?
Haha, je 3e valantijnquote:Op maandag 14 februari 2011 10:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
M'n 3de valentijn die binnenkomt
is hij aangekomen?quote:
En een webcam op zijn hoofd zeker.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
is hij aangekomen?
er zit een briefje om zijn pootje
Kijk eens wat ik voor jou hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik voor jou hebEen link. Romantisch hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik voor jou hebIk vind het eng om te varen op zo'n grote bootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kwam niet naar binnenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
is hij aangekomen?
er zit een briefje om zijn pootje
Geloof niet dat Freddie wil zien hoe ik er nu uit ziequote:Op maandag 14 februari 2011 10:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En een webcam op zijn hoofd zeker.
Maar het is net een stad, je hoeft nergens bang voor te zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 10:22 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik vind het eng om te varen op zo'n grote boot
Nonsens, jij bent op elk moment mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 10:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij kwam niet naar binnen
[..]
Geloof niet dat Freddie wil zien hoe ik er nu uit zie
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar het is net een stad, je hoeft nergens bang voor te zijn
Ik heb amper geslapen vannacht en ben zwaar verkouden + lelijke pyjama & ochtendjasquote:Op maandag 14 februari 2011 10:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nonsens, jij bent op elk moment mooi
Pics van de lelijke pyjamaquote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb amper geslapen vannacht en ben zwaar verkouden + lelijke pyjama & ochtendjas
fixedquote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pics zonder de lelijke pyjama
Dat maakt toch helemaal neit uitquote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb amper geslapen vannacht en ben zwaar verkouden + lelijke pyjama & ochtendjas
Freddy heeft er eenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pics van de lelijke pyjama
quote:
Heul welquote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat maakt toch helemaal neit uit
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Freddy heeft er een
[..]
Met gewone kleding aan bedoel je dan?
[..]
Heul wel
Precies.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Freddy heeft er een
[..]
quote:[..]
Heul wel
Das een hardstikke mooie Pyjamaquote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Freddy heeft er een
[..]
[..]
Heul wel
Sorryquote:
Die heb ik nog wel, van mijn Girlscene tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vroeg hoe lang geleden die foto gemaakt wasquote:Op maandag 14 februari 2011 10:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Das een hardstikke mooie Pyjama
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Die heb ik nog wel, van mijn Girlscene tijd![]()
hmm hmm lekker daar wil ik wel meer van sienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je vroeg hoe lang geleden die foto gemaakt was
Speciaal voor jouquote:Op maandag 14 februari 2011 10:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
hmm hmm lekker daar wil ik wel meer van sien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Die heb ik nog wel, van mijn Girlscene tijd![]()
geen slimme zet van mij iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je vroeg hoe lang geleden die foto gemaakt was
Dat Girlscnene plaatje
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
WAT
DOE
JE
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het speciaal voor hem was
Koelkast!quote:
Je hoorde eerder:quote:
Klopt jaquote:Op maandag 14 februari 2011 10:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
geen slimme zet van mij idd
Dat Girlscnene plaatje
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt ja
Ik weet dat hij roze, geruit en enorm groot is, maar zo oud issie nog niet
Ohja, die moet nog uit als 'ie uit staatquote:Op maandag 14 februari 2011 10:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je hoorde eerder:
ONZ-Radio - Het nieuws 1:24
Dat vond ik er ook wel weer leuk uitzienquote:Op maandag 14 februari 2011 10:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt ja
Ik weet dat hij roze, geruit en enorm groot is, maar zo oud issie nog niet
Goeiemorgenquote:
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat vond ik er ook wel weer leuk uitzien
We weten nu wel alles van de kerncentralequote:Op maandag 14 februari 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja, die moet nog uit als 'ie uit staat
Dat scheeltquote:Op maandag 14 februari 2011 10:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We weten nu wel alles van de kerncentrale.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |