quote:Op maandag 14 februari 2011 09:47 schreef sharr het volgende:
"Ik heb het met Sharon geprobeerd maar we kwamen niet klaar."
"Ik probeerde het met vier tegelijk maar toen kwam hij al helemaal niet vooruit!"
De twee beste that's what she said's die ik ook gehoord heb
De bovenste was een vriend over het Latijn huiswerk tegen een leraar (en dan je lachen inhoudenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En wie heeft dat gezegd?een leraar?
Doei sharquote:Op maandag 14 februari 2011 09:56 schreef sharr het volgende:
Schatjuns ik ga sigaretten halen en naar school![]()
En een paraplu zoeken, kut weer.![]()
veel plezier op school, niet teveel met helium spelenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:56 schreef sharr het volgende:
Schatjuns ik ga sigaretten halen en naar school![]()
En een paraplu zoeken, kut weer.![]()
Mijn deel heb ik gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 09:58 schreef PiRANiA het volgende:
Maar goed, hoe gaat het met het donateren?
Heliumquote:Op maandag 14 februari 2011 09:58 schreef Viro het volgende:
[..]
veel plezier op school, niet teveel met helium spelen![]()
Helaaas nietquote:Op maandag 14 februari 2011 09:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze met een brandweerwagen ze gewoon vol met water zouden spuiten
heb geen paypal anders was ik al ¤20 armerquote:Op maandag 14 februari 2011 09:58 schreef PiRANiA het volgende:
Heb gisteren 10 euro geschonken.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:58 schreef PiRANiA het volgende:
Je bent een goed man.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb gisteren 10 euro geschonken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan monopoly berichten over bankgegevens, ik kan ze ook geven als je wiltquote:Op maandag 14 februari 2011 10:01 schreef Viro het volgende:
[..]
heb geen paypal anders was ik al ¤20 armer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |