is hij aangekomen?quote:
En een webcam op zijn hoofd zeker.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
is hij aangekomen?
er zit een briefje om zijn pootje
Kijk eens wat ik voor jou hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik voor jou hebEen link. Romantisch hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik voor jou hebIk vind het eng om te varen op zo'n grote bootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kwam niet naar binnenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
is hij aangekomen?
er zit een briefje om zijn pootje
Geloof niet dat Freddie wil zien hoe ik er nu uit ziequote:Op maandag 14 februari 2011 10:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En een webcam op zijn hoofd zeker.
Maar het is net een stad, je hoeft nergens bang voor te zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 10:22 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik vind het eng om te varen op zo'n grote boot
Nonsens, jij bent op elk moment mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 10:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij kwam niet naar binnen
[..]
Geloof niet dat Freddie wil zien hoe ik er nu uit zie
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar het is net een stad, je hoeft nergens bang voor te zijn
Ik heb amper geslapen vannacht en ben zwaar verkouden + lelijke pyjama & ochtendjasquote:Op maandag 14 februari 2011 10:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nonsens, jij bent op elk moment mooi
Pics van de lelijke pyjamaquote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb amper geslapen vannacht en ben zwaar verkouden + lelijke pyjama & ochtendjas
fixedquote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pics zonder de lelijke pyjama
Dat maakt toch helemaal neit uitquote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb amper geslapen vannacht en ben zwaar verkouden + lelijke pyjama & ochtendjas
Freddy heeft er eenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pics van de lelijke pyjama
quote:
Heul welquote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat maakt toch helemaal neit uit
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Freddy heeft er een
[..]
Met gewone kleding aan bedoel je dan?
[..]
Heul wel
Precies.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Freddy heeft er een
[..]
quote:[..]
Heul wel
Das een hardstikke mooie Pyjamaquote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Freddy heeft er een
[..]
[..]
Heul wel
Sorryquote:
Die heb ik nog wel, van mijn Girlscene tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vroeg hoe lang geleden die foto gemaakt wasquote:Op maandag 14 februari 2011 10:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Das een hardstikke mooie Pyjama
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Die heb ik nog wel, van mijn Girlscene tijd![]()
hmm hmm lekker daar wil ik wel meer van sienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je vroeg hoe lang geleden die foto gemaakt was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |