813? Of wat voor mijlpaal?quote:Op maandag 14 februari 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog 4 topics en dan kwam er een mijlpaal volgens pierenjan
25.000ste post komt in 813. Geloof post 100 van 813quote:
Ah okequote:Op maandag 14 februari 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
25.000ste post komt in 813. Geloof post 100 van 813
Dat zuigt welquote:
Yepzquote:Op maandag 14 februari 2011 08:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah okeDat gaat bij sommigen een post100-hunt worden
het zou mij niet verbazen als jij hem gaat krijgen, jij hebt al de status van lapo hunter of was dat iemand andersquote:Op maandag 14 februari 2011 08:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah okeDat gaat bij sommigen een post100-hunt worden
Klopt helemaal. Vernoemd naar drekkemsquote:Op maandag 14 februari 2011 08:39 schreef sharr het volgende:
Draakje is neem ik aan die verzoekjensmachine toch
yupsquote:Op maandag 14 februari 2011 08:39 schreef sharr het volgende:
Draakje is neem ik aan die verzoekjensmachine toch
Neejoh, ik ben geen lapohunter. Dat is Pierenjan.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:39 schreef Viro het volgende:
[..]
het zou mij niet verbazen als jij hem gaat krijgen, jij hebt al de status van lapo hunter of was dat iemand anders
Jij hebt het stempel lapohunter, pierenjan is hetquote:Op maandag 14 februari 2011 08:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben geen lapohunter. Dat is Pierenjan.
ik ga ff de statistieken erbij pakkenquote:Op maandag 14 februari 2011 08:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben geen lapohunter. Dat is Pierenjan.
Ik hunt niet, Pierenjan wel met zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt het stempel lapohunter, pierenjan is het
Fok.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:44 schreef Viro het volgende:
Sharr ff over morgen, wat vind jij leuk?![]()
Dit! CCRquote:Op maandag 14 februari 2011 08:47 schreef Viro het volgende:
dit is een lekker nummer, lang niet meer gehoord
Arme mono gaat dit lang moeten aanhoren. Hoop voor hem dat ie niet naar de meet gaat, anders word het nog ergerquote:Op maandag 14 februari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds vrijdag vind ik die ondertitel heeeeeeeeeeel dubieus
Mono en een meet missenquote:Op maandag 14 februari 2011 08:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Arme mono gaat dit lang moeten aanhoren. Hoop voor hem dat ie niet naar de meet gaat, anders word het nog erger
Sowieso jaquote:Op maandag 14 februari 2011 08:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik word 's ochtends altijd wakker met 538, dat valt dan toch tegen als je ONZ Radio gewend bent.
Ja echt hequote:Op maandag 14 februari 2011 08:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik word 's ochtends altijd wakker met 538, dat valt dan toch tegen als je ONZ Radio gewend bent.
Een legendarische post van pierenjanquote:Op maandag 14 februari 2011 08:58 schreef PiRANiA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Een legendarische post van pierenjan
ONZ Radio is qua muziek beter dan radio 538HetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, klopt wel![]()
moet jij je gordijnen niet open doen, worden ze niet afgeleid door dat leuke koppie van jequote:Op maandag 14 februari 2011 08:55 schreef sharr het volgende:
Die bouwvakkers zijn me langzaam, ze zijn al een jaar bezig en elke morgen kijk ik weer recht in hun gezicht als ik mijn gordijn open doe
shit wou net gaan ninja editten, kan nu niet meerquote:
Verfzequote:Op maandag 14 februari 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen veel plezier met radio onzin. Ik moet het vandaag weer doen met radio Veronica![]()
Maar ik ga wel verven
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:08 schreef Viro het volgende:
[..]
moet jij je gordijnen niet open doen, worden ze niet afgeleid door dat leuke koppie van je
Dan mag hetquote:Op maandag 14 februari 2011 09:10 schreef Viro het volgende:
[..]
shit wou net gaan ninja editten, kan nu niet meer
Nu kan ik mijn joker gebruiker: ik ben een surinamer
jij gaat je gouden lokken vervenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen veel plezier met radio onzin. Ik moet het vandaag weer doen met radio Veronica![]()
Maar ik ga wel verven
DJ Chick in tha housequote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:12 schreef Viro het volgende:
[..]
jij gaat je gouddj lokken verven![]()
Wie heeft huppel dr account gehacked? Of is ze op dr achterhoofd gevallen?
Geintje hupsveel suc6
Ghehequote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
het is te vroeg om zo enthousiast te zijn hoor
Misschien welquote:Op maandag 14 februari 2011 09:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
wait what? Hebben we eindelijk een vrouwelijke dj?
komt goed, wij maken je wel enthousiastquote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
het is te vroeg om zo enthousiast te zijn hoor
nee die is een aandachts"vrager", telt niet in mij ogen.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:18 schreef sharr het volgende:
DV wordt niet meegerekend als vrouwelijke DJ ?![]()
Ik hoorde dat haar show best wel bagger was.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:18 schreef sharr het volgende:
nee die is een aandachts"vrager", telt niet in mij ogen.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:19 schreef Viro het volgende:
[quote]Op maandag 14 februari 2011 09:18 schreef sharr het volgende:
Maybequote:Op maandag 14 februari 2011 09:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
wait what? Hebben we eindelijk een vrouwelijke dj?
Ik hoorde het ook ja. Jammer dat ik het gemist heb.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde dat haar show best wel bagger was.
Ruis, niet te verstaan en slechte kwaliteit muziek![]()
Maar dat mag je niet zeggen geloof ik want we horen allemaal te geilen op haar
Is het heel erg als ik daar juist blij om benquote:Op maandag 14 februari 2011 09:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook ja. Jammer dat ik het gemist heb.
Ik was ook een beetje sarcastischquote:Op maandag 14 februari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik daar juist blij om ben![]()
Ik weet zeker dat als ik er iets over had gezegd in het topic dat er een rel was ontstaan
Ook goedemorgen!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
buenos muchachos por la mañana y las niñas
soms moet datquote:Op maandag 14 februari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik daar juist blij om ben![]()
Ik weet zeker dat als ik er iets over had gezegd in het topic dat er een rel was ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |