Ja, en haar eigen nummer was nog veel beter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef guapo het volgende:
Gruwelijk goed gezongen haar singel........
Ja FANTASTISCHquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ja, en haar eigen nummer was nog veel beter.
Ik was ook een beetje bang dat ze een black out zal krijgen van de zenuwen, de tekst kwijtraken of zo, maar ze deed het zo goed. Ik vond Fever ook heel lekker Jazzy gezongen. Die meid kan gewoon alles zingen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:19 schreef Balisto het volgende:
Ik ben er oprecht blij mee.De hele tijd zat ik in m'n hoofd met de vrees "het zou toch niet zo zijn dat ze alsnog verliest", maar het is gewoon allemaal goedgekomen.
Goed voorspeldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Die groep zal winnen (dat is inmiddels al bekend), zodat Rochelle niet aan een contract vast zit en dus een album uit kan brengen.
ach die paar vrouwen die hier flink giftig lopen te doen; gewoon links laten liggen, dat doen ze bij elke talentenshow op succesvolle vrouwelijke kandidatenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het valt mij echt op dat mannen beduidend meer voor Rochelle zijn dan vrouwen hier op fok.
Misschien zien vrouwen haar verlegenheid voor arrogantie aan, en hebben mannen daar minder snel last van.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het valt mij echt op dat mannen beduidend meer voor Rochelle zijn dan vrouwen hier op fok.
Had dat de tweede keer ook gezien inderdaad, nadat ze gewonnen had. Dat was wel duidelijk te merken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:13 schreef ranja het volgende:
Volgens mij deed haar oortje het niet bij de 2e keer, Erik ging op een bepaald moment dirigeren
Ik dacht dat dat ook over de eerste keer ging dat ze het nummer zong, en daar heb ik geen fouten opgemerkt, maar dat heb ik dan volgens mij verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
..wat ook nog eens tot 2 keer toe live niet helemaal hoorde te gaan zoals het moest gaan.
dus dat belooft wat voor de verkoopcijfers
lets hope so maar ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:33 schreef miep63 het volgende:
We zullen in de toekomst vast meer van je horen, daar ben ik heilig van overtuigd.
![]()
![]()
persbelangstelling denk ik dat ze bedoeltquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:12 schreef computergirl het volgende:
Rochelle zei gisteravond in een van die filmpjes dat ze niet graag in de belangstelling staat, dat lijkt me een enorm nadeel als zangeres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |