Hier schaar ik me achter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Morgen gaat ze winnen mensen
Als ze niet in een boom gewaaid is ofzo lolllllquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Morgen gaat ze winnen mensen
Hup, met boom en al de studio in en zingen maar. Ze wint alsnog.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ze niet in een boom gewaaid is ofzo lolllll
Domme redenering van die mensen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:33 schreef Balisto het volgende:
Ik denk dat het nog wel eens erg spannend kan worden.
Bij Idols 1 was Hind de gedoodverfde winnaar, maar zij haalde de finale niet.
Bij Idols 3 stond Floortje wekenlang aan kop, maar toch won Raffaëla.
Vorig jaar bij X Factor gaf bijna niemand Maaike enige kans tegen Jaap, maar hij won met slechts 51% van de stemmen.
Wat Eric dus zegt, daar ben ik ook bang voor: mensen stemmen niet omdat ze denken dat ze toch wel gaat winnen. Dit zou haar de winst kunnen kosten.
Die groep zal winnen (dat is inmiddels al bekend), zodat Rochelle niet aan een contract vast zit en dus een album uit kan brengen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef missyB het volgende:
ik weet het niet,de kans dat dat groepje wint acht ik ook vrij hoog omdat we al zo vaak een solist hebben zien winnen denk ik dat mensen eens anders gaan stemmen
Ik geloof niet dat dit soort dingen van tevoren vaststaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Die groep zal winnen (dat is inmiddels al bekend)
Veel mensen hebben hun keus ook al wel bepaald denk ik. De echte fanboys en fangirls stemmen toch al de hele week op hun favoriet. En het is natuurlijk uitgesloten dat Rochelle het opeens slecht gaat doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 05:23 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Volgens mij is Adlicious helemaal niet zo populair. Die zaten een aantal weken terug al eens bijna in een singoff, toen ze bij de uitslag-tussenstand bij de slechtste twee hoorden. Kwamen ze uiteindelijk nog net eronderuit. Is ook niet voor niks dat een groep dusver niet heeft gewonnen, die hebben altijd minder sympathie bij de stemmers dan een solist.
Rochelle kan alleen verliezen als ze het beduidend minder doet dan anders. Lijkt mij dus bijna onmogelijk, tenzij ze ziek of verkouden is.
Een eerder gezongen nummer, een keus van de coach, een eigen keus en de single.quote:Maar wat voor nummers gaan ze zingen, al iets bekend?
Neem het maar van mij aan dat het zo is, ze zullen het natuurlijk niet zeggen er moet wel gewoon gestemd worden per sms.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:45 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit soort dingen van tevoren vaststaan.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Neem het maar van mij aan dat het zo is, ze zullen het natuurlijk niet zeggen er moet wel gewoon gestemd worden per sms.
En dat is dus precies wat er gaat gebeuren volgens een familielid van Rochelle die dat zei.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
ach wie wil er nou een wurgcontract, misschien is hetwel beter als rochelle juist niet wint
Dat wordt bijna elk jaar gezegd en keer op keer hoor je nooit meer wat van de nummer 2.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
ach wie wil er nou een wurgcontract, misschien is hetwel beter als rochelle juist niet wint
Ik ook, dat vond ik het beste nummer van haar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |