quote:Op maandag 14 februari 2011 01:33 schreef golfer het volgende:
Wat kan die man goed rekenen, die Skrobev.![]()
Maar het wordt nu spannend.
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:33 schreef marcodej het volgende:
Toernooien zonder Sven zijn dus gewoon leuker.
Bokko eindigde met een 31er, daar heeft ie ruimte.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:33 schreef MiLalaa het volgende:
oh-oh als Bokko dit toch eens zou winnen, zou ook wel erg leuk zijn zeg.. maar zal wel nipt aan Skobrev worden
Ja, die versnelling komt nog wel.quote:
oh nee, ik kan niet rekenenquote:
Sterke kerel.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:36 schreef Agüero het volgende:
Skobrev is trouwens een hele mooie kampioen.![]()
![]()
Ja, dat komt toch door de volgorde van ritten... maar ja, aan de andere kant heeft Skobrev daar zelf voor gezorgd door na 3 ritten al eerste te staan in het klassement.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:36 schreef MiLalaa het volgende:
Skobrev
![]()
maar hoe leuk ik het ook voor die Rus vindt.. nu Bokko uiteindelijk nog ZO dichtbij kwam, toch beetje balen
Inderdaad, hij begon als een toerist!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:36 schreef MiLalaa het volgende:
pfffff, wederom een ERG spannende 10k. Geweldig. Hoe bedenk je het ook, zo'n indeling van je race
Denk het niet, hebben ze het hele weekend nog niet gedaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of ze Koen nog gaan disqen...
Dat doet Skobrev toch altijd?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:36 schreef MiLalaa het volgende:
pfffff, wederom een ERG spannende 10k. Geweldig. Hoe bedenk je het ook, zo'n indeling van je race
^^^^^^^^^^^^quote:Op maandag 14 februari 2011 01:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Bokko heeft het op de 500m verspeeld.
Ik denk dat ie dan nog de wodka moet verwerken.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:37 schreef Agüero het volgende:
Ben benieuwd of Skobrev volgende week zijn best doet om eens een flink PR neer te zetten.
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 01:38 schreef Agüero het volgende:
Welterusten trouwens, ik kijk in bed nog even verder zonder laptop.![]()
Ik denk van wel, de verschillen zijn nu ook maar klein.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:37 schreef golfer het volgende:
Waardig opvolger van de grote afwezige, die nog maar moet bewijzen dat ie het volgend jaar wel weer kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |