abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2011 @ 00:34:31 #1
334865 EAH5450
intergalactic, born galactic
pi_92752078
Oke, lees het HELEMAAL door en geen tl;dr plaatsen. Als jullie mij niet geloven dan niet, het is waar en het meest schandalige wat ik ooit heb meegemaakt, zeker omdat het zo voorkomen had kunnen worden. ;( Ik start:

Gisteravond werd ik gebeld door een vriend die uitging met zijn vriendin, die een meid had meegenomen en of ik interesse had. Meid was Aziatisch, en I luv spleetoogjes :9 Dus we gingen wat drinken, in een gesprek kwam ik achter dat ze bij elkaar woonden en ik mocht vanavond mee want ze vond mij leuk ^O^

Toen we opstonden begon mijn maag te borrelen, aangezien ik geen openbaar toilet gebruik hield ik het in. Thuis aangekomen maakte ze Aziatisch eten voor ons vieren (supper lekker :9), en ik moest echt nodig, wat een schande maar ik kon het echt niet meer houden, dus ik ging naar de wc met tegenzin, en het ergste filmscenario ooit begon...

Ik deed mijn broek omlaag en ik moest ERG pissen EN poepen... EN ik had een erectie met de gedachte aan de geile spleetoogkutje O+, wat moest ik nu? :'(

[img]http://i586.photobucket.com/albums/ss302/Malodrax/fuuu1.jpg
[/img]

Dus ik buig met mijn grote van 25 cm en pis in de pot... maar voelde tegelijkertijd mijn anus lekken!

[img]http://i586.photobucket.com/albums/ss302/Malodrax/fuuuu2.jpg
[/img]

Dus toen dacht ik van: ik hou mijn pies in, en laat mij drollen... ik zit op de pot, knijp mijn enorme lul en probeerde snel om te keren, wat mislukte! :( Pis vloog over de vloer en ik poepte op de wc bril en die viel op de vloer! Ik raakte nu in paniek...

Met VEEL pijn sloot ik al mijn gaten (wat had ik anders moeten doen?) om niet te poepen en pissen op de grond, ik heb GEEN idee wat mij bezielde maar ik deed mijn broek uit en het volgende:
http://i586.photobucket.com/albums/ss302/Malodrax/fuuuu4.jpg
[/img]

[img]http://i586.photobucket.com/albums/ss302/Malodrax/fuuu6.jpg
[/img]

Mijn onderbewustzijn dacht dat dit de makkelijkste manier was om tenminste niet op de vloer te uitwerpselen. Ik wilde het nu alles schoonspoelen in de badkuip en mijn nachtmerrie begon:

Schijt wilde niet oplossen! De spleetoog kwam nog naar de deur toe en vroeg wtf ik aan het doen was, ik zeggende: 'Ik neem een douche, problem?'
zij van: 'Je denkt toch niet dat wij seks hebben vanavond?'

Ik denk niet eens meer nuchter na en zeg: 'Tuurlijk wel, joh'
Zij: 'WTF is dit voor grap, kom eruit NU!'
IK: 'momentje, ben zo klaar!'

Terwijl ik het probeerde op te lossen, kwam de stank uit de combo pisschijt de gehele badkamer/wc (welk achterlijke bedenkt nou beiden in 1?) en het was VERSCHRIKKELIJK. Iedereen kon het ruiken en zij schreeuwde: 'wtf doe je daar? Waarom stinkt het zo?!'

Ik van: 'Blijf alsjeblieft buiten, ik kom er zo uit'

De badkamer had een rare deur die zij zelfs van buiten kon openen! Iedereen komt nu mij vragen wat er mis is en ik smeek hen niet binnen te komen, en wat doen ze...

Zij ziet me daar staan en staat stijf naar mij te kijken. Onder de douche met mijn slapgeworden formaat van 11 cm, iets verderop mijn aars onder de poep, badkuip met pies en poep, verderop pis en stront over de vloer en wc bril die ik nog niet eens had doorgetrokken... bovendien kwamen de andere 2 ook maar eens meekijken.. IK WOU DAT IK NOOOOIT WAS GEBOREN :( :( Ik begon zelfs te huilen, zij slaat haar handen voor haar mond en snikt: 'wtf heb je hier gedaan... hoe kon je...'

Ik: 'Ik deed mijn best... het lukte niet... het spijt me...' ;(
Opeens flipte ze en schreeuwt tegen mij dat ik ALLES moet opruimen of dat ze de politie belt, ik stem toe en de anderen konden niets anders doen dan toekijken en zwijgen...

Ze gaan weg, ik pak toiletpapier, raap wat drollen op, gooi het in de pot en veeg de rest af met zeep en meer rollen. Ik gooide alles in de pot want ze had geen prullenbak... ik pakte de toiletspray en probeerde de stank weg te halen... pas daarna veegde ik mijn reet af en spoelde alles door de wc... tot ik dacht dat het niet erger kon, liep alles over van de toiletrollen, pies en poep omdat alles verstopt zat... :( :r ik heb niet meer zo gehuild sinds ik 8 jaar was :'(

Ik zocht de ontstopper, dat was er niet dus ik naar de woonkamer en vragen of ze er een had... zij met gebogen hoofd en handen in haar gezicht te huilen... toen schreeuwde ze dat ik op moest rotten uit het huis... Ik probeer uit te leggen dat de wc is overgelopen... zij krijste dat ik weg moest en pakte zelfs een mes uit de keukenla en zegt dat ik meteen weg moet, wat ik doe :'( :r

Terwijl ik de trap afliep hoorde ik haar schreeuwen en uitbarsten in tranen (ik neem aan dat ze naar de wc is gegaan om de chaos te mogen aanschouwen), op dat moment ren ik weg voor mijn leven, terwijl ik zat te kankeren en tranen met tuiten huilde terwijl ik dit gewoon had kunnen voorkomen door het openbaar toilet te gebruiken :r :( :r :(
Beatsie boyz 4 life
pi_92752108
Kwaliteitstopic ^O^
¯_(ツ)_/¯
pi_92752119
HAHAHAHAHA :D :D :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 februari 2011 @ 00:35:42 #4
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_92752123
Alleen paints doorgekeken, wat een armoe
and then...
pi_92752162
Wow origineel man en ook vooral zelfbedacht!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_92752163
Godverdomme man :')
  maandag 14 februari 2011 @ 00:36:56 #7
97111 ukga
Siewosie baas
pi_92752166
man man man wat een topic :')

verstuurd vanaf mijn htc
pi_92752193
Al die moeite om die tekst te vertalen en die paints te editten :')
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 14 februari 2011 @ 00:38:19 #9
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_92752227
quote:
99s.gif Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Al die moeite om die tekst te vertalen en die paints te editten :')
Licht ons in, Chuck
and then...
pi_92752241
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 00:38 schreef Schalks. het volgende:

[..]

Licht ons in, Chuck
Dit is 1 op 1 gejat.
pi_92752281
Deze ken ik al, maar blijft wel goed.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_92752292
Van bb.com zie ik zelfs vanaf mn bb
Ne mutlu Türküm diyene
  maandag 14 februari 2011 @ 00:39:40 #14
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_92752294
Dit heeft hier geloof ik ook al eens gestaan
pi_92752298
Gelukkig was je niet de enige die dit ooit heeft meegemaakt en kon je zijn paints lezen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_92752330
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 00:38 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dit is 1 op 1 gejat.
jij bent scherp mattie
  maandag 14 februari 2011 @ 00:40:49 #17
97111 ukga
Siewosie baas
pi_92752333
Ts mag zich wel eens na laten kijken met die fantasie wereld van hem
pi_92752340
Toen ik de topictitel las, wist ik al dat het dit topic zou zijn.

Dat je een half uur van je leven verneukt hebt om alles te vertalen maakt het nog net íets triester :')
Basicly boss.
pi_92752480
Goh, wat maken mensen veel dezelfde dingen mee.
pi_92752531
tering, TS.. hoe triest ben je om dit te stelen van bodybuilder forum en te doen alsof het jouw eigen verhaal is.. -1/10. kansloos
There are only 151 Pokémon.
pi_92752630
TS is homo, in tweederde van zijn topics gaat het om iemand die zijn piemel vasthoudt en vaak ook nog met paints erbij:

Ergste. Date. Ooit. (met meerdere PAINTs en NSFW!!)
Handenschudden
Tramconductrices die de deur niet openhouden!
pi_92752740
Haha goed topic, origineel.

Verstuurd vanaf mijn BlackBerry
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_92752874
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Haha goed topic, origineel.

Verstuurd vanaf mijn BlackBerry
Ja, TS is zulks een fijne aanwinscht voor FOK!

Verstuurd vanaf mijn pc.
pi_92752904
En sindsdien hebben we niks meer vernomen van onze EAH5450

maar ff he die gozer van body building forums, sucks to be him...
pi_92752913
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door LudoSanders op 14-02-2011 00:57:02 (Nou, nou.) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')