abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:12:18 #1
334865 EAH5450
intergalactic, born galactic
pi_92604260
Dus ik ging naar buiten, ja ik weet een ekte FOK!ker gaat nooit naar buiten maar ik wilde naar de winkel een videokaart kopen voor Dead Space 2 :9, en wilde de tram nemen.

Dus de tram was open, er liepen mensen binnen, ik wuifde naar de conductrice van 10 meter afstand, zij zag mij ook staan en dus zou je denken: die houdt de deur wel een paar seconden langer voor je open toch? Ik ga niet zo vaak naar buiten dus corrigeer mij als ik het fout heb dat dit sociaal geaccepteerd is.

Dus de laatste vrouw ging naar binnen, en ik meteen achteraan sluiten na een seconde. De tramdeur ging dicht, ach ja dat is een automatisch systeem dus tramconductrice zou het vast wel open doen voor mij toch? ^O^ Ik kon ook mijn arm ertussen gooien maar dat is weer asociaal, ik groet altijd de c onducteurs en heb altijd een brede lach op mijn smoel, wta kon er misgaan? :)

Maar nee, die KUTHOER rijdt er gewoon vandoor na mij een vieze blik te hebben gegeven :{ Boos dat ik ben geef ik een stoot tegen het raam (plexiglas, breekt niet zo snel dus aub geen gezeur dat ik jullie belastinggeld kost). Aangezien ze wegreed vanuit het station (beginhalte) en dus niet werd belemmerd door verkeer voor en achter, had ze heus wel die 5 seconden later kunnen wegrijden, maar nee die kankerhoer reed gewoon weg :( Nog een paar stoten achterna gegeven en vinger in de spiegel opgestoken.

Nu snap ik het geweld tegen dit soort tuig, hopelijk wordt ze gemolesteerd en aangerand wanneer ze nachtdienst heeft :r
Beatsie boyz 4 life
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:13:41 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_92604347
Dus wanneer kunnen we je weer buiten verwachten? :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:14:48 #3
334865 EAH5450
pi_92604413
quote:
Dus wanneer kunnen we je weer buiten verwachten? :)
Denk dat ik Dead Space 2 binnen een week of 2 heb uitgespeeld.
Beatsie boyz 4 life
pi_92604417
Mensen die denken dat de tram wel op hun wacht. Sowieso kwam de volgende tram waarschijnlijk al 5 minuten later dus niet zeuren vriend!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_92604418
oftewel je stond gewoon compleet verslagen voor de tram die net wegreed
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:17:31 #6
334865 EAH5450
pi_92604585
quote:
Mensen die denken dat de tram wel op hun wacht. Sowieso kwam de volgende tram waarschijnlijk al 5 minuten later dus niet zeuren vriend!
Zal ik jou es ff 5 minuten onder water houden?
Beatsie boyz 4 life
pi_92604590
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef EAH5450 het volgende:

[..]

Denk dat ik Dead Space 2 binnen een week of 2 heb uitgespeeld.
Doe jij lang over zeg?
Ik heb er 9 uurtjes over gedaan en in 1 keer uitgespeeld :')
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:32:24 #8
334865 EAH5450
pi_92609403
quote:
Doe jij lang over zeg?
Ik heb er 9 uurtjes over gedaan en in 1 keer uitgespeeld :')
Ik heb het te druk met FOK! :{w
Beatsie boyz 4 life
pi_92611973
dead space was echt kk bong ik had hem bihnnen 3/4 weken platinum op de playstation drie het was wel even een gepuzzel met die hoeveelheid tegestanders die je moesst afknalle moest ik paar keer opniuew levels spele omdat ik gelijk op hard begonne was mar als je dan die trophie krijg ben je wel erg blij en de eindlevel was ook erg spannend maar ik vond het wel leuk om te doen vooral al die documenten vinden was een leuke bezigheid deed het zonder tutorial ik ga het tweede deel binnekort kopen als ik mn ps3 terug heb hij wordt op dit moment gerepareerd ergens in dordrecht omdat hij opeens niet meer aan ging na 2 jaar kut zooi precies op de release van mn favoriete nieuw deel spel ik il hem nie op pc spele want dan kan je niet trophien verdienen

in de tram moet je trouwens gewoon ff renne en dan ww8e ze vaak ook niet dus kan je er nog wel in maar je moet gewoon achterin instappen altijd kan je ook pas inchecke als conducteur in de buurt is scheelt je veelgeld als je bijvelkedag naar je werk moet ofzo want tis altijd snekller in de stad dan met de auto en vooral goedkoper als je goed checkt
Ne mutlu Türküm diyene
pi_92613629
quote:
13s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef EAH5450 het volgende:
Dus ik ging naar buiten, ja ik weet een ekte FOK!ker gaat nooit naar buiten maar ik wilde naar de winkel een videokaart kopen voor Dead Space 2 :9, en wilde de tram nemen.

Dus de tram was open, er liepen mensen binnen, ik wuifde naar de conductrice van 10 meter afstand, zij zag mij ook staan en dus zou je denken: die houdt de deur wel een paar seconden langer voor je open toch? Ik ga niet zo vaak naar buiten dus corrigeer mij als ik het fout heb dat dit sociaal geaccepteerd is.

Dus de laatste vrouw ging naar binnen, en ik meteen achteraan sluiten na een seconde. De tramdeur ging dicht, ach ja dat is een automatisch systeem dus tramconductrice zou het vast wel open doen voor mij toch? ^O^ Ik kon ook mijn arm ertussen gooien maar dat is weer asociaal, ik groet altijd de c onducteurs en heb altijd een brede lach op mijn smoel, wta kon er misgaan? :)

Maar nee, die KUTHOER rijdt er gewoon vandoor na mij een vieze blik te hebben gegeven :{ Boos dat ik ben geef ik een stoot tegen het raam (plexiglas, breekt niet zo snel dus aub geen gezeur dat ik jullie belastinggeld kost). Aangezien ze wegreed vanuit het station (beginhalte) en dus niet werd belemmerd door verkeer voor en achter, had ze heus wel die 5 seconden later kunnen wegrijden, maar nee die kankerhoer reed gewoon weg :( Nog een paar stoten achterna gegeven en vinger in de spiegel opgestoken.

Nu snap ik het geweld tegen dit soort tuig, hopelijk wordt ze gemolesteerd en aangerand wanneer ze nachtdienst heeft :r
Wat ik alleen wil zeggen is:

Lekker voor je. *O*
pi_92613945
Waar?
pi_92615519
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef Alessándro. het volgende:
Waar?
Tramconductrices, in Amsterdam dus.
pi_92619100
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef twaalf het volgende:

[..]

Tramconductrices, in Amsterdam dus.
Want die heb je zeker niet in Rotterdam of Den Haag :'). Doe niet alsof ik debiel ben, idioot.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:02:12 #14
329695 Ozjifu
Oosjiefoe, ja. Aangenaam.
pi_92621242
Ik vind het altijd grappig dat mensen denken dat tramconductrices de mogelijkheid hebben om de deuren te openen zodra de trambestuurder weg wilt rijden. Even logisch nadenken.
pi_92622794
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:59 schreef Alessándro. het volgende:

[..]

Want die heb je zeker niet in Rotterdam of Den Haag :'). Doe niet alsof ik debiel ben, idioot.
Nee idd, in Den Haag en Rotterdam heb je die niet :')
pi_92623147
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 02:27 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Wat hij zegt, alleen metro's die bovengronds rijden.
life goes by...
  vrijdag 11 februari 2011 @ 03:40:34 #17
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_92623416
Tramconductrices zijn vies.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_92625060
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 02:27 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Jawel, die heb je wel. Sowieso in DH, weet het niet zeker van Rdam.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:23:13 #19
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_92625729
Moest je ook maar rennen. Zo'n tram moet op tijd vertrekken, de conductrice had gelijk.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_92626224
Als ze alle net-te-laatkomers binnen gaan laten, gaat dat echt uren duren. Te begrijpen dat ze doorreed.

En ik heb een paar keer in de tram gezeten in Rotterdam dus die zijn er wel.
pi_92626681
Sommige boeren hier :').
Voor de provincalen; Amsterdam is niet de enige stad met bus, tram en metro. Jaja, Rotterdam heeft ze ook ;(. Alleen het tramnetwerk van Amsterdam is groter en Rotterdam heeft een groter metronetwerk.

Gepost vanuit RET TramPluslijn 25 bij tramhalte Schiekade.

[ Bericht 9% gewijzigd door o.us op 11-02-2011 10:16:45 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_92628366
Waarom was je der niet gewoon eerder dan?
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:01:59 #23
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_92628553
Laat die card dan thuisbezorgen.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_92630534
Terechte klacht, stomme gefrustreerde ov-personeel mensen :r
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:00:19 #25
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_92630682
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Terechte klacht, stomme gefrustreerde ov-personeel mensen :r
En het dan gek vinden dat ze soms in elkaar geslagen worden :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')