Denk dat ik Dead Space 2 binnen een week of 2 heb uitgespeeld.quote:Dus wanneer kunnen we je weer buiten verwachten?
Zal ik jou es ff 5 minuten onder water houden?quote:Mensen die denken dat de tram wel op hun wacht. Sowieso kwam de volgende tram waarschijnlijk al 5 minuten later dus niet zeuren vriend!
Doe jij lang over zeg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Denk dat ik Dead Space 2 binnen een week of 2 heb uitgespeeld.
Ik heb het te druk met FOK!quote:Doe jij lang over zeg?
Ik heb er 9 uurtjes over gedaan en in 1 keer uitgespeeld
Wat ik alleen wil zeggen is:quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef EAH5450 het volgende:
Dus ik ging naar buiten, ja ik weet een ekte FOK!ker gaat nooit naar buiten maar ik wilde naar de winkel een videokaart kopen voor Dead Space 2, en wilde de tram nemen.
Dus de tram was open, er liepen mensen binnen, ik wuifde naar de conductrice van 10 meter afstand, zij zag mij ook staan en dus zou je denken: die houdt de deur wel een paar seconden langer voor je open toch? Ik ga niet zo vaak naar buiten dus corrigeer mij als ik het fout heb dat dit sociaal geaccepteerd is.
Dus de laatste vrouw ging naar binnen, en ik meteen achteraan sluiten na een seconde. De tramdeur ging dicht, ach ja dat is een automatisch systeem dus tramconductrice zou het vast wel open doen voor mij toch?Ik kon ook mijn arm ertussen gooien maar dat is weer asociaal, ik groet altijd de c onducteurs en heb altijd een brede lach op mijn smoel, wta kon er misgaan?
Maar nee, die KUTHOER rijdt er gewoon vandoor na mij een vieze blik te hebben gegevenBoos dat ik ben geef ik een stoot tegen het raam (plexiglas, breekt niet zo snel dus aub geen gezeur dat ik jullie belastinggeld kost). Aangezien ze wegreed vanuit het station (beginhalte) en dus niet werd belemmerd door verkeer voor en achter, had ze heus wel die 5 seconden later kunnen wegrijden, maar nee die kankerhoer reed gewoon weg
Nog een paar stoten achterna gegeven en vinger in de spiegel opgestoken.
Nu snap ik het geweld tegen dit soort tuig, hopelijk wordt ze gemolesteerd en aangerand wanneer ze nachtdienst heeft
Want die heb je zeker niet in Rotterdam of Den Haagquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef twaalf het volgende:
[..]
Tramconductrices, in Amsterdam dus.
Nee idd, in Den Haag en Rotterdam heb je die nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:59 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
Want die heb je zeker niet in Rotterdam of Den Haag. Doe niet alsof ik debiel ben, idioot.
Wat hij zegt, alleen metro's die bovengronds rijden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee idd, in Den Haag en Rotterdam heb je die niet
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee idd, in Den Haag en Rotterdam heb je die niet
Jawel, die heb je wel. Sowieso in DH, weet het niet zeker van Rdam.
En het dan gek vinden dat ze soms in elkaar geslagen wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Terechte klacht, stomme gefrustreerde ov-personeel mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |