Ik wil het niet eens weten... Wat niet weet dat niet deertquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:26 schreef EAH5450 het volgende:
Hoeveel tuig wast zijn handen hier niet na het wc gaan en spettert overal?
Op een urinoir?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:30 schreef luciferhout het volgende:
TS voorkomt dit door zittend te plassen
Was dit niet de deurknop?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:30 schreef Telecaster het volgende:
Was het in een openbaar toilet?
Zo ja: de meeste bacterietjes zitten op de kraan.
Vrouwen moeten verplicht handen schudden want anders mag je weg naar moslimlandquote:Ik wil het niet eens weten... Wat niet weet dat niet deert![]()
Met je eigen pis ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:30 schreef inkazieren het volgende:
ik was mijn handen tijdens het plassen
Gedeelde eerste plaats.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:31 schreef Ongelofelijkehaast het volgende:
[..]
Was dit niet de deurknop?
Of uit andermans anus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:32 schreef devl1nsect het volgende:
Wees blij dat hij niet met een dun velletje papier de restjes poep uit zijn anus veegt terwijl hij jou lachend aankijkt.
Handig spul, heb ik ook vaak in m'n tas zitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
Daarom altijd dit in je tas/jas hebben:
[ afbeelding ]
Zeker op recepties/lopend buffet waar je niet a la minuut je handen kunt wassen essentieel. Je wil niet weten wat voor ranzigheid sommige mensen doen met die klauwen voor jij je hand uitleent
En ga nooit in bars nootjes die op de toog staan in schaaltjes eten, dan heb je er subiet nog veertien additionele klabanussen bij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:33 schreef vogelkooi het volgende:
Je hebt gemiddeld indirect 3 verschillende piemels in je mond: handen geven, deurknoppen en dan bijt je aan je nagels.
Maar ja, jij bent een vrouw. Ik heb geen tas als kerel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Handig spul, heb ik ook vaak in m'n tas zitten.
Gewoon een man-bag kopenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:36 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent een vrouw. Ik heb geen tas als kerel.
Je hebt toch een vrouwtje aan je zijde die wel een tas heeft?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:36 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent een vrouw. Ik heb geen tas als kerel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |