Hij is homo en dragqueenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja hijZijn hoofd komt me bekend voor maar ik weet niet waarvan
Die doet het bij mij dus niet. Tenminste, niet op Ipad.quote:
Hij lijkt heel erg op iemand idd, iemand van tv.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja hijZijn hoofd komt me bekend voor maar ik weet niet waarvan
quote:
Nee hij vliegt er opeens uitquote:Op maandag 14 februari 2011 00:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
kun je in de source kijken welke link erin staat?
Ja dat! Ik vraag me af of we gelijk hebben of niet. En waar we em dan van kennen. Een soapserie ofzo? Ik heb geen ideequote:Op maandag 14 februari 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij lijkt heel erg op iemand idd, iemand van tv.
Ik zit ook al te piekeren.
Ik weet precies wie je bedoelt, denk ik!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja dat! Ik vraag me af of we gelijk hebben of niet. En waar we em dan van kennen. Een soapserie ofzo? Ik heb geen idee
In de vorige draad werd gemeld dat iemand ook al mee had gedaan aan Popstars geloof ik. maar ik weet even niet over wie het ging.. over hem misschien??quote:Op maandag 14 februari 2011 00:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja dat! Ik vraag me af of we gelijk hebben of niet. En waar we em dan van kennen. Een soapserie ofzo? Ik heb geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Ja! Maar welke nou preciesquote:Op maandag 14 februari 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet precies wie je bedoelt, denk ik!
En volgens mij van een oudere soap ofzo. Heette hij geen Seth ofzo?
Seth Kamphuijs?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Klopt :0quote:Op maandag 14 februari 2011 00:19 schreef akveor het volgende:
Misschien is het al gevraagd/beantwoord.
Portugal zit toch in een andere tijdzone? Is het daar niet een uur vroeger?
Hij lijkt hier opquote:Op maandag 14 februari 2011 00:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hier staan er 2 te brommenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet niet wisselen van camera want dan lig je dr weer uit
Nee dat ging over Maik volgens mij, die deed al mee aan Take Me Out.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In de vorige draad werd gemeld dat iemand ook al mee had gedaan aan Popstars geloof ik. maar ik weet even niet over wie het ging.. over hem misschien??
Wooow en nog steeds is de site retetraag.quote:
grrrquote:
Dankjewel, kan het even niet zo gauw terugvinden, maar wat jij zegt komt me bekend voor!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat ging over Maik volgens mij, die deed al mee aan Take Me Out.
En de presentator aan Popstars of X-factor ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |