Dat is gerardquote:Op maandag 14 februari 2011 00:04 schreef Darklight het volgende:
Philip is die gast met dat langere haar, grijs ding aan zwart shirt
Is Philip homo?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
ohnee, philip is die homo, met die blauwe ogen
Je kan toch altijd verliefd worden?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Niet zo handig dat Guido de foto van zijn vriendin laat ontdekken terwijl hij moet doen of hij op Laura verliefd wordt!!
Ja, vind ik ook, maar dat laat je niet zien..quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
yo, je kunt toch best een vriendin thuis hebben en in dat huis verliefd worden op iemand?![]()
ja dat zei ik ook alquote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
yo, je kunt toch best een vriendin thuis hebben en in dat huis verliefd worden op iemand?![]()
Of wil hij juist dat zijn missie ontdekt wordt, zodat zijn echte vriendin niet verneukt wordt?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
Of zou er een nep clue op de kaart van Guido staan?
Jawel maar is aannemelijker als je geen vriendin hebt, dan hoef je je niet te verdedigen..quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
Kijk eens, speciaal voor jou.quote:
Lijkt me niet, Joanna wilt niks zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef TWP het volgende:
Zou de hele groep nu weten wat het geheim is?
Tof!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk eens, speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar verstop m dan niet in je felbegeerde koffertje...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Darklight het volgende:
Hij wist zn missie toch niet van te voren? dus had gewoon een foto van zn vriendin meegenomen
Even als achtergrond geplaatst..quote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg! (maar wel handig!)quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Even als achtergrond geplaatst..
Ze zatewn in elkaars koffer te kijken volgens mijquote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja maar verstop m dan niet in je felbegeerde koffertje...
Top, ik stel voor dat die standaard in de OP komen... de eerste dagen iigquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thx!quote:
Servio?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef DjinN het volgende:
Waarom komt die kerel die naast Laura zit me zo bekend voor ?
Hij is Dragqueen in t Adamse nachtleven.. Bingoqueen!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef DjinN het volgende:
Waarom komt die kerel die naast Laura zit me zo bekend voor ?
Held, mag die in de OP de eerste dagen?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alias Windy Mills :-)quote:Op maandag 14 februari 2011 00:12 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hij is Dragqueen in t Adamse nachtleven.. Bingoqueen!!!
Ja hijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |