Ja en dat schilderij met die vleermuis.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, Yvonne, dat hoorde ik ook net: er schijnen hints in het huis verstopt te zitten, zoals het schaapje hoort bij het meisje wat slaapwandelt
Ah, okee schatquote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik doelde op het gespreksonderwerp schat
Cooos, welkom in het het forum dat draait om het commercieel platte amusement van het grootkapitaal.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Dat kindje zal inmiddels al wel op school zitten.
Ze gingen de cameralui gek makenquote:
Wat gebeurd er als ze op de knop drukken en het fout hebben?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:48 schreef Darklight het volgende:
Ze willen op de knop drukken, maar durven niet volgens mij
De foto van zijn echte vriendin thuis. Dat de 'nieuwe' relatie in het huis dus nep is.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ze hebben bij Guido iets ontdekt..
Stel iemand drukt op die knop en het is fout, wat dan ?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:48 schreef Darklight het volgende:
Ze willen op de knop drukken, maar durven niet volgens mij
Een kaart van zijn vriendinquote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ze hebben bij Guido iets ontdekt..
kost 1000 euroquote:
geld kwijt.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als ze op de knop drukken en het fout hebben?
quote:
verliezen ze zelf geld dacht ikquote:
In de andere secret stories verloor je dan de helft van je geld en kreeg degene bij wie je het fout raadde dat geldquote:
Ik roep al drie kwartier dat ik de hond ga uitlaten en naar bed ga...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en alweer langer dan ik eigenlijk wilde..
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Cooos, welkom in het het forum dat draait om het commercieel platte amusement van het grootkapitaal.![]()
Ik dacht dat juist jij toch wel enig idealistisch principieel moraal in je flikker zou hebben, maarja de mensheid stelt je toch keer op keer weer teleur he
Wow, sick.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
verliezen ze zelf geld dacht ik
Soms zou ik je toch wel eens naast dat blokje willen hangen dat begint met een W, Maar er is enige vorm van respect.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Cooos, welkom in het het forum dat draait om het commercieel platte amusement van het grootkapitaal.![]()
Ik dacht dat juist jij toch wel enig idealistisch principieel moraal in je flikker zou hebben, maarja de mensheid stelt je toch keer op keer weer teleur he
Ja dat is niet echt slimquote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Een kaart van zijn vriendinEn dat terwijl ie zogenaamd iets met Laura zou krijgen
Ik heb geen hond, maar ik kan het me zo voorstellen..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik roep al drie kwartier dat ik de hond ga uitlaten en naar bed ga...
"Ja schat, ik kom er zo aan, moet de hond nog eerst doen..."
10.000 dacht ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wow, sick.
Hoeveel geld hebben ze in het begin dan?
Zelfde probleem, denk: Ik kijk eventjes 5 minutenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en alweer langer dan ik eigenlijk wilde..
Met Frankrijk en Portugal is het al goed gegaanquote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
beetje kansloos programma op deze manier. Gaat het vast geen 13 weken volhouden.
Nee absoluut nietquote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef DjinN het volgende:
ik ben nu al verslaafd aant raken aan dit programmaBen ik de enige ?
Ja hier ookquote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zelfde probleem, denk: Ik kijk eventjes 5 minutenZit nu al weer zo'n 3 kwartier.
Iemand die een pronoster is vond ik dus wel een echt geheim.... en dat blijken ze dus juist NIET als geheim te gebruiken.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef beauterham het volgende:
Mis toch wel echte geheimen, zoals een moordenaar of een oplichter. Iets extreems!
Dat is jammer ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Iemand die een pronoster is vond ik dus wel een echt geheim.... en dat blijken ze dus juist NIET als geheim te gebruiken.
Ik vind slaapwandelen wel een supergeheim hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Iemand die een pronoster is vond ik dus wel een echt geheim.... en dat blijken ze dus juist NIET als geheim te gebruiken.
Idd wat een simpele geheimen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ohjahjohquote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Was er alle BBs en Bussen bij. Alleen die shit die erna kwam heb ik niet gevolgd. En of ik dit ga volgen moet nog blijken. Er is nu niets op tv dus.....niet geschoten is altijd mis!
Ja vraag ik me ook af, net zat ze bij iedereen op de bank. Nu is ze pleitequote:
Ja inderdaad, dat heb ik ook, volgende week ken ik ze allemaal!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nog geen idee wie wie is, maar dat komt vast wel goed
Voor Joanne blijkbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |