Lijkt me niet, Joanna wilt niks zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef TWP het volgende:
Zou de hele groep nu weten wat het geheim is?
Tof!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk eens, speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar verstop m dan niet in je felbegeerde koffertje...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Darklight het volgende:
Hij wist zn missie toch niet van te voren? dus had gewoon een foto van zn vriendin meegenomen
Even als achtergrond geplaatst..quote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg! (maar wel handig!)quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Even als achtergrond geplaatst..
Ze zatewn in elkaars koffer te kijken volgens mijquote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja maar verstop m dan niet in je felbegeerde koffertje...
Top, ik stel voor dat die standaard in de OP komen... de eerste dagen iigquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thx!quote:
Servio?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef DjinN het volgende:
Waarom komt die kerel die naast Laura zit me zo bekend voor ?
Hij is Dragqueen in t Adamse nachtleven.. Bingoqueen!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef DjinN het volgende:
Waarom komt die kerel die naast Laura zit me zo bekend voor ?
Held, mag die in de OP de eerste dagen?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alias Windy Mills :-)quote:Op maandag 14 februari 2011 00:12 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hij is Dragqueen in t Adamse nachtleven.. Bingoqueen!!!
Ja hijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |