Dit. Andersom hetzelfde.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Markster het volgende:
Mwah. Het is geil om te zien dat zij het lekker vind, maar ik drink liever een biertje
Als jij het doet waarschijnlijk niet.quote:
Ah, ik mag antwoorden!quote:
Daarom vind ik het als man zijnde juist erg lekker om te doen.quote:
maar alleen als je om de vrouw geeft neem ik aan..quote:Op maandag 14 februari 2011 02:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Daarom vind ik het als man zijnde juist erg lekker om te doen.Mits de persoonlijke hygiëne op orde is natuurlijk.
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Markster het volgende:
Mwah. Het is geil om te zien dat zij het lekker vind, maar ik drink liever een biertje
Ja dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:38 schreef Adreamer het volgende:
[..]
maar alleen als je om de vrouw geeft neem ik aan..
Wat doe je met de antwoorden? Durf je nu juist niet, of juist wel te beffen?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef Kadee het volgende:
Voor de mannen (of lesbiennes) :
Vinden jullie het lekker om vrouwen te likken en zo ja, wat vinden jullie er lekker aan?
Dit dus, maar trust me..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Markster het volgende:
Gelukkig smaakt onze penis dan over het algemeen ook niet al te lekker dus daar hebben mannen en vrouwen warempel iets gemeen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:08 schreef Knowing het volgende:
vind de geur geil en heerlijk om te zien dat ze helemaal op en neer schud als ze komt maar als ik een hele tijd moet likken is het idd ook niks :p en als ze niet gedoucht heeft (in de ochtend na het slapen) smaakt het ook niet al te.. lekker
Oefenenquote:Op maandag 14 februari 2011 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
Wel lekker maar niet erg handig, krijg altijd kaakkramp
Ja omdat zij het ook bij mij doet/deed en voor wat,hoor wat.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef Kadee het volgende:
Vinden jullie het lekker om vrouwen te likken en zo ja, wat vinden jullie er lekker aan?
Koehandel in bedquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef rubje het volgende:
[..]
Ja omdat zij het ook bij mij doet/deed en voor wat,hoor wat.
Het is geil om te zien dat zij het lekker vind, Dus, ja!
Nou, dat dus. Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:22 schreef bjb1977 het volgende:
Ik vind het heerlijk om te beffen. Ik heb eigenlijk maar een ding waarop ik het zou onderbreken en dat is als de vagina helemaal behaard is. Maar verder vind ik het heerlijk. Ik doe het daarom ook heel lang bij een vrouw. Ben wel eens een half uur aan het beffen. En het is dan zo geil om te zien dat na een tijdje de buik sneller op en neer gaat en dat ze dan klaar komt.
Meestal neem ik de anus ook nog wel mee. Wissel dit af samen met mijn vingers. Dus lekker beffen en vingertje in de kont een beetje bewegen. En andersom ook.
Ik ben dus wel een genieter hiervan.
Vinden wel meer mannen volgens mij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef lekkerlekker70 het volgende:
Ongewassen vrouw beffen is ook heerlijk (als je de juiste vrouw hebt)
Zelfs als ze net geplast heeft!
Ja, het is gewoon lekker geil om een vrouw zo te proeve, horen, proeven en zien genieten.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef Kadee het volgende:
Ik heb er ook geen problemen mee.quote:
Zo jij weet van het echte werk!!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:22 schreef bjb1977 het volgende:
Ik vind het heerlijk om te beffen. Ik heb eigenlijk maar een ding waarop ik het zou onderbreken en dat is als de vagina helemaal behaard is. Maar verder vind ik het heerlijk. Ik doe het daarom ook heel lang bij een vrouw. Ben wel eens een half uur aan het beffen. En het is dan zo geil om te zien dat na een tijdje de buik sneller op en neer gaat en dat ze dan klaar komt.
Meestal neem ik de anus ook nog wel mee. Wissel dit af samen met mijn vingers. Dus lekker beffen en vingertje in de kont een beetje bewegen. En andersom ook.
Ik ben dus wel een genieter hiervan.
Ik ook. Gewoon flink teasen en daarna je hele tong erin duwenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef shorty-aii het volgende:
[..]
Zo jij weet van het echte werk!!
Bij tijd en wijle. Je krijgt er snel tongkramp van. En voor echte lul-taken is een lul toch effectiever. Maar af en toe als gimmick is het zeker leuk om er in te gooien.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ook. Gewoon flink teasen en daarna je hele tong erin duwen![]()
In absolute aantallen valt keelkanker wel mee.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef RickoKun het volgende:
Van beffen en pijpen krijg je heb je een grotere kans op keelkanker.
waarom zou je keelkanker van beffen of pijpen krijgen, waar komt dat door?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
In absolute aantallen valt keelkanker wel mee.
Nummer 1 risicofactor is hierbij nog altijd alcohol en roken.
http://www.nwhht.nl/hoofd-halstumor/algemene-aspecten
En wat versta je onder een mooi kutje?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:51 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
Leuk ja
Leukst als het een beetje een mooi kutje is
Een mooi strak kutje met bescheiden schaamlippenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef Adreamer het volgende:
[..]
En wat versta je onder een mooi kutje?![]()
wie heeft het over niet?quote:beter gezegd, wat versta je onder lelijk en zou je niet willen beffen?
Neuhquote:Doe je beffen alleen als je in een relatie zit?
Humaan papillomavirus (HPV).quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Adreamer het volgende:
waarom zou je keelkanker van beffen of pijpen krijgen, waar komt dat door?
Dat komt omdat 96% van de fokkers maagd isquote:Een topic dat 10.000+ x bekeken is, en nu welgeteld 74 reacties heeft
inclusief ikgahardikgalekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
[..]
Dat komt omdat 96% van de fokkers maagd is
komt door alle vrouwen die dit stiekem bekijken om tips te vergaren voor biseksuele avontuurtjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef 0546timm het volgende:
Een topic dat 10.000+ x bekeken is, en nu welgeteld 74 reacties heeft
Ik denk dat er genoeg mannen kijken hoor, die kijken naar alles wat met sex te maken heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef Adreamer het volgende:
[..]
komt door alle vrouwen die dit stiekem bekijken om tips te vergaren voor biseksuele avontuurtjes.
weinig reacties omdat de meeste mannen op fok gewoon niet goed kunnen beffenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg mannen kijken hoor, die kijken naar alles wat met sex te maken heeft.
Hoe laat kom je langsquote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef Adreamer het volgende:
[..]
weinig reacties omdat de meeste mannen op fok gewoon niet goed kunnen beffen
goed zo, op je 15e ben je nog te jong voor seks, beter wacht je op het geschikte meisjequote:
Ik denk daar op dit moment toch wat anders over, als ik de kans krijg om een niet lelijk wijf vol te blaffen neem ik die, en hard ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:39 schreef Adreamer het volgende:
[..]
goed zo, op je 15e ben je nog te jong voor seks, beter wacht je op het geschikte meisje
niet doen man. Krijg je spijt van!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
[..]
Ik denk daar op dit moment toch wat anders over, als ik de kans krijg om een niet lelijk wijf vol te blaffen neem ik die, en hard ook.
Meisjes misschien, jongens niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Adreamer het volgende:
[..]
niet doen man. Krijg je spijt van!
why not?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
[..]
Meisjes misschien, jongens niet.
wat een onzin.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Adreamer het volgende:
[..]
niet doen man. Krijg je spijt van!
waarom?quote:
als ze lelijk is niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
Omdat iemand volblaffen het lekkerste is wat er is? Met of zonder liefde
jawelquote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ben je niet jong en geil geweest?
tis ook een opsomtopic, er komt weinig discussie bij kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef 0546timm het volgende:
Een topic dat 10.000+ x bekeken is, en nu welgeteld 74 reacties heeft
Deze reactie had ik al zien aankomen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Adreamer het volgende:
[..]
als ze lelijk is niet.![]()
P.S. hoe weet jij dat nou? je bent toch maagd?
er zijn een paar dingen die ik als man toch liever niet ziequote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg mannen kijken hoor, die kijken naar alles wat met sex te maken heeft.
Er zijn 1000 euro in mijn portemonee die zeggen dat je liegt.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef Adreamer het volgende:
[..]
jawelnog steeds jong, maar ik zou het niet doen met iemand waar ik totaal niks voor voel.
Vrouwen ook maar bij jullie valt het minder op.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |