Dit. Andersom hetzelfde.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Markster het volgende:
Mwah. Het is geil om te zien dat zij het lekker vind, maar ik drink liever een biertje
Als jij het doet waarschijnlijk niet.quote:
Ah, ik mag antwoorden!quote:
Daarom vind ik het als man zijnde juist erg lekker om te doen.quote:
maar alleen als je om de vrouw geeft neem ik aan..quote:Op maandag 14 februari 2011 02:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Daarom vind ik het als man zijnde juist erg lekker om te doen.Mits de persoonlijke hygiëne op orde is natuurlijk.
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Markster het volgende:
Mwah. Het is geil om te zien dat zij het lekker vind, maar ik drink liever een biertje
Ja dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:38 schreef Adreamer het volgende:
[..]
maar alleen als je om de vrouw geeft neem ik aan..
Wat doe je met de antwoorden? Durf je nu juist niet, of juist wel te beffen?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef Kadee het volgende:
Voor de mannen (of lesbiennes) :
Vinden jullie het lekker om vrouwen te likken en zo ja, wat vinden jullie er lekker aan?
Dit dus, maar trust me..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Markster het volgende:
Gelukkig smaakt onze penis dan over het algemeen ook niet al te lekker dus daar hebben mannen en vrouwen warempel iets gemeen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:08 schreef Knowing het volgende:
vind de geur geil en heerlijk om te zien dat ze helemaal op en neer schud als ze komt maar als ik een hele tijd moet likken is het idd ook niks :p en als ze niet gedoucht heeft (in de ochtend na het slapen) smaakt het ook niet al te.. lekker
Oefenenquote:Op maandag 14 februari 2011 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
Wel lekker maar niet erg handig, krijg altijd kaakkramp
Ja omdat zij het ook bij mij doet/deed en voor wat,hoor wat.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef Kadee het volgende:
Voor de mannen (of lesbiennes) :
Vinden jullie het lekker om vrouwen te likken en zo ja, wat vinden jullie er lekker aan?
Koehandel in bedquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef rubje het volgende:
[..]
Ja omdat zij het ook bij mij doet/deed en voor wat,hoor wat.
Het is geil om te zien dat zij het lekker vind, Dus, ja!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |