Ze willen dat ik mijn slaapritme aanpas, maar ze denken dat het door PC komt, komt door radio, Echte Jannenquote:
dat mag dan wel dondersgeil worden... je bent te laat.. en je hebt de sneue smiley nu al een paar x gebruiktquote:Op zondag 13 februari 2011 23:33 schreef dragems het volgende:
[..]
morgen. ik beloof veel geil gedoe en zo
maar jij bent je slaap nog nodig en zo. voor groeienquote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze willen dat ik mijn slaapritme aanpas, maar ze denken dat het door PC komt, komt door radio, Echte Jannen
trusten jongentje!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze willen dat ik mijn slaapritme aanpas, maar ze denken dat het door PC komt, komt door radio, Echte Jannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
ik hou van die smileyquote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mag dan wel dondersgeil worden... je bent te laat.. en je hebt de sneue smiley nu al een paar x gebruikt
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
trusten jongentje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi popjequote:
morgen precies een maandquote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet hoe ik erover denk
MONO!!!quote:
Het stond in Spoilers!quote:
Neuqsex?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MONO!!!
Weet je nog waar we over had gedmt?
donkeyquote:
Ik heb nooit gezegd dat spoilers een goed idee waren?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Het stond in Spoilers!
was uw eigen keuze!
Nee dat andere sukkelquote:
Om te klikken denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat spoilers een goed idee waren?
Maar ik ging er wel van uit dat je dat dachtquote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat spoilers een goed idee waren?
Waar is carli?quote:
andere?quote:
Heeft hij je nou nog niet gevraagdquote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ga al met koelkast trouwen ( ooit)
Niet jij natuurlijkquote:
ik ook nietquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ga al met koelkast trouwen ( ooit)
volgende week
wat neuksex?quote:
dat heet een douche hierquote:
Is niet uitgesloten.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet naar beneden te lopen om naar het toilet te gaan
Sorry Johan, maar ik vond de eerste zoveel best leukquote:
ja blijkbaar kon datquote:
Preciesquote:Op zondag 13 februari 2011 23:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat je geen toilet in de kelder hebt.
Heb ik je al verteld dat ik van je houquote:
mag ik meequote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij ben ik dood aan gaan.. ik ga douchen...tot later lieve piepels![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Sorry Johan, maar ik vond de eerste zoveel best leuk
ja hoor.. ik ga alvast.. zie je zoquote:
hihiquote:
Doeiquote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij ben ik dood aan gaan.. ik ga douchen...tot later lieve piepels![]()
het zit je wel dwars hequote:
Zeur niet!!quote:
ben nu al naakt en moet nog daar heen (en) komenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja hoor.. ik ga alvast.. zie je zo
begrijpelijkquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Xzibit met "that's what they always say" is leuker.
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen die zeurt wordt tegenwoordig met Johan Derksen vergeleken, wie de man ook moge zijn.
nee, alleen jij...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen die zeurt wordt tegenwoordig met Johan Derksen vergeleken, wie de man ook moge zijn.
ik weet dat er wel betere muziek uit europa komt. ook als je belgie, uk en nederland niet meerekent.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet!!
Dit is een show waar heel veel tijd in is gestoken!!
Het idee vind ik wel heel tof. 1 lied per land en zo gaan we europa door![]()
Props voor de dj!!
En het is beter dan 80x kryptonite of smells like
Dat dus !quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef PiRANiA het volgende:
Hulde voor de DJ, je hoort eens wat anders
QFTquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef sharr het volgende:
Ik krijg echt een ESF idee hierbij.
Ofssss...oiets
Wij denken hetzelfde.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
Maareh
een ESF cdtje opzetten had ook gekund
Ik zou het niet kunnen op een johanquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen op een johan
Alleen hij vindt ESF goed en jij nietquote:
Zie je wel, jij doet aan gaysex.quote:
PSSTquote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik zat in een klas met een johan, jordan en joran. heel kutquote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]Je weet dat ik Johan heet in het echt ?
Ja en je bent ook al niet voor Ajax.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]Je weet dat ik Johan heet in het echt ?
Heb je mijn cap opnieuw geupload?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie je wel, jij doet aan gaysex.
[..]
PSST![]()
[ afbeelding ]
ESF goed vindenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen hij vindt ESF goed en jij niet
Nee, deze heb ik zelf gekniptquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je mijn cap opnieuw geupload?
Daarom dusquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef Monopoly het volgende:
Koelkast, waarom moest je nou van de week Mario Piu - Devotion draaien....
De hele dag staat die al aanBazen nummer
Ik zat in de klas met 3 chantalletjes, 4 michels en 2 jannenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef dragems het volgende:
[..]
ik zat in een klas met een johan, jordan en joran. heel kut
waar zijn: Spanje, Portugal, Frankrijk, Italië, Griekenland, Ierland, Schotland, Luxemburgquote:Op zondag 13 februari 2011 23:45 schreef Zokunen het volgende:
Bijna klaardan gaan we weer ff stampen, maar koste zoveel tijd om dit rond te krijgen dat ik em ook af maak
Rusland?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef dragems het volgende:
[..]
waar zijn: Spanje, Portugal, Frankrijk, Italië, Griekenland, Ierland, Schotland, Luxemburg
Hoord?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef PiRANiA het volgende:
Mario Piu - Communication heeft dat telefoongeluidje er in zitten wat je hoord als je telefoon op een versterker ligt. Ik wil dat toontje als ringtone, maar kan hem nergens vinden.
Knip het uit de Yomanda versie?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef PiRANiA het volgende:
Mario Piu - Communication heeft dat telefoongeluidje er in zitten wat je hoord als je telefoon op een versterker ligt. Ik wil dat toontje als ringtone, maar kan hem nergens vinden.
Ik houd verder wel van je hoorquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens negeer ik die cap gewoon want ik was toen hard op weg naar dronkenschap
Verdomme dat vertellen ze niet ff he in het bejaardentehuisquote:
Yomandaversie?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Knip het uit de Yomanda versie?
En je spelling faald![]()
Zo erg ben ik ze ook niet gewend van jouquote:Op zondag 13 februari 2011 23:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik nu niet meer van mijzelf. Wat een fout.
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo erg ben ik ze ook niet gewend van jou
Kusje op je faalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bijna valentijnquote:
Nee ik nietquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef dragems het volgende:
en ik mis oostenrijkKontrust - On the RunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh sorryquote:
Ik weet niets van een "jomandaversie".quote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
volgens mij is daar het geluid los te horen
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moest lachen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jezus vent zeik niet zo en ga alvast je baard knippenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef dragems het volgende:
is niet internationaal maar continentaal
In volle aanwezigheidquote:Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wie gaat er allemaal nar de Meet?
Ik wil en als het kan ga ik ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wie gaat er allemaal nar de Meet?
nee nog nietquote:Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus vent zeik niet zo en ga alvast je baard knippen
* PiRANiA noteertquote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
@bartjan: Mario Più - Communication (Somebody Answer The Phone - Yomanda Remix)
Gewoon komenquote:
Merel ging ook toch geloof ik ? Of heb ik dat verkeerd gelezenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik Kom alleen naar een Meet als:
Dragems er is
merel er is
Of Ik hem samen Met Panzermaus organiseer...
ik kom alleen als merel komtquote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik Kom alleen naar een Meet als:
Dragems er is
merel er is
Of Ik hem samen Met Panzermaus organiseer...
Ik kan wel, maar ik ben dan helemaal kapot,quote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Merel ging ook toch geloof ik ? Of heb ik dat verkeerd gelezen
Deze cartoon is zo leukquote:
ooh leuk amsterdamquote:Op zondag 13 februari 2011 23:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik kan wel, maar ik ben dan helemaal kapot,
Aangezien mijn examens dan voorbij zijn, en ik helemaal los ga on A'dam van vrijdag op zaterdag...
Dus ik kan dan nog naar utrecht strompelen..
Zien we dan wel
Al heb ik jou al gezien in de treinquote:
Klap je er om 12 uur uit dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef Zokunen het volgende:
Sorry voor 2e keer, maar moest tijd vullen
die andere met die gast en zijn hond die de nintendo wereld ingezogen werd was ook tofquote:
We gaan toch niet de hele dag liefdesliedjes krijgen he? Want dan luister ik morgen/straks niet hoor.quote:
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef dragems het volgende:
[..]
die andere met die gast en zijn hond die de nintendo wereld ingezogen werd was ook tof
jaaa waar en waneerquote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Al heb ik jou al gezien in de trein
Eens.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan toch niet de hele dag liefdesliedjes krijgen he? Want dan luister ik morgen/straks niet hoor.
Surprisemusicquote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef Zokunen het volgende:
En nu maar hopen dat het nummer wat hierna komt is wat ik denk
vrijdag, ergens bij Zwolle als eht goed isquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
Kut hoe heette dat ook alweer
En je durfde niets te zeggen?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Al heb ik jou al gezien in de trein
Faalquote:
ik wist het niet zekerquote:
deventer?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vrijdag, ergens bij Zwolle als eht goed is
of Amesfoort, Ik weet het niet meer
het was wel een trein die langs deventer komtquote:
Sorryquote:
rosendaal - zwolle. daar zat ik in rond 4 uur of zoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het was wel een trein die langs deventer komt
Jongunquote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry![]()
Sharr had hem. de vuige fipohunter
quote:
Fipo's ga ik niet voor.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry![]()
Sharr had hem. de vuige fipohunter
haha, ja rond uurtje of 4 idd!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef dragems het volgende:
[..]
rosendaal - zwolle. daar zat ik in rond 4 uur of zo
Ik check even........... nee geen jochie hoorquote:
Popjeeeequote:
met me robotjas?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
haha, ja rond uurtje of 4 idd!
Ik krijg een valentijn van jouw ventquote:
Niet gezienquote:
Doei hequote:
ik ging in die trein naar de wcquote:Op maandag 14 februari 2011 00:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Niet gezien
Ik keek naar je baard, om te kijken of jij het wel was
Wat is ie liev hequote:Op maandag 14 februari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg een valentijn van jouw vent
nee echt anders ben ik morgen kapotquote:
Dat heb ik neit gezienquote:
He's a keeper!!quote:
lol zeg dan watquote:Op maandag 14 februari 2011 00:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat heb ik neit gezien
maar, heb je zien langskomen lopen
Dat is eng!!quote:
STEKELTJEquote:
ja wist ik veel, ga ik door die trein "DRAGEMS" lopen roepen..quote:
Dat.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
STEKELTJE![]()
Al heeft er vandaag 2 teveel doorgelaten
Ik kom liever FOK!kers in het wild tegen dan mijn buurmanquote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Snel weer veilig in een hoekje gaan zitten.
weet wat je vraagtquote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef dragems het volgende:
nu ben ik wel echt weg. weltrusten iedereen. en huppel maak het niet te laat he
nee hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ja wist ik veel, ga ik door die trein "DRAGEMS" lopen roepen..
Awkward momentje
Nee ik ga ook zoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef dragems het volgende:
nu ben ik wel echt weg. weltrusten iedereen. en huppel maak het niet te laat he
Net of hij er ook maar iets aan kon doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
STEKELTJE![]()
Al heeft er vandaag 2 teveel doorgelaten
en ik wist neit zeker of jij het wel wasquote:
Volgens mij zijn jullie best een leuk stel zo samenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh dat wist ik al vanaf de eerste dag
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie best een leuk stel zo samen
Ik welquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb geen idee hoe koelkast er uit ziet.
Cam enzoquote:
Ik welquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb geen idee hoe koelkast er uit ziet.
Fijne valentijn schatquote:
Ja, je valt buiten de bootquote:
Hoe dan?quote:
En dat terwijl pierenjan normaal 1 van de eerste is die iets weet.quote:
ze regelt het primaquote:
Precies.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat terwijl pierenjan normaal 1 van de eerste is die iets weet.
quote:RICKROLL![]()
Graag gedaan schatjes.
En U2 is veel beter dan dit hoor
What the Hellquote:
Thnx maar mono bedoelde het anders als in: dat wat je vroeg is goed!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze regelt het prima
Ik zit nu ff te draaien en er schieten allemaal themadingen in mijn hoofd
Dat ga ik ook doen na de rickroll direct.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:12 schreef PiRANiA het volgende:
Ik was van plan te gaan slapen en ga dat ook doen...
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen na de rickroll direct.
Trusten schatjes.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen na de rickroll direct.
Trusten schatjes.![]()
Slaapzequote:Op maandag 14 februari 2011 00:12 schreef PiRANiA het volgende:
Ik was van plan te gaan slapen en ga dat ook doen...
ik hou de lege uurtjes ook wel in de gaten, als ik ergens in kan vallen dan graagquote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx maar mono bedoelde het anders als in: dat wat je vroeg is goed!
Ik doe mn best en doe voroal koelkast en pirania ondersteunen mbt de planning zodat die zich op het technische deel kunnen storten
Gewoon even mij pmen of koelkast.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou de lege uurtjes ook wel in de gaten, als ik ergens in kan vallen dan graag
is goedquote:Op maandag 14 februari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon even mij pmen of koelkast.
Eigenlijk kan dat tot 1 uur voor de open slot.
Dus slot open van 2 tot 3 dan voor 1 uur even melden. Anders zet koelkast de verzoekjesmasjien in
Liedje is afgelopenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon even mij pmen of koelkast.
Eigenlijk kan dat tot 1 uur voor de open slot.
Dus slot open van 2 tot 3 dan voor 1 uur even melden. Anders zet koelkast de verzoekjesmasjien in
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:15 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 13 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 852 PiRANiA
02. 635 Oceanview
03. 558 RockNijntje
04. 465 kanovinnie
05. 454 charmed_angel
06. 440 sinterklaaskapoentje
07. 371 naatje_1
08. 362 Huppelmuts
09. 361 iBenny
10. 353 djkoelkast
Daar is iets mee. Voornamelijk dat de dj's hem zo goed als niet gebruiken. Gewoon verzoekjes per dm/pm of in het topic doorgeven werkt gewoon het beste !quote:Op maandag 14 februari 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
Overigens kan ik de pagina met verzoekjes niet meer vinden
Kom we gaan slapenquote:
mark Knopflerquote:Op maandag 14 februari 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is iets mee. Voornamelijk dat de dj's hem zo goed als niet gebruiken. Gewoon verzoekjes per dm/pm of in het topic doorgeven werkt gewoon het beste !
quote:(i) Top 20 in de ONZ Radio-reeks op 13-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 595 PiRANiA
02. 358 naatje_1
03. 347 djkoelkast
04. 330 kanovinnie
05. 316 Huppelmuts
06. 285 Knetterkrankjorum
07. 248 SperzieboonToon
08. 246 Oceanview
09. 220 sharr
10. 175 Ragboer
11. 161 Zokunen
12. 147 Ajacied422
13. 144 dragems
14. 138 Monopoly
15. 112 robdriessen
16. 108 Goudvis_
17. 105 92Merel
18. 103 _Fanta
19. 102 Snuf.
20. 101 ViezeFreddiey
Reeks-statistieken!
Alleen niet op je stagequote:Op maandag 14 februari 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben een diehardik luister (bijna) alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |