Ze willen dat ik mijn slaapritme aanpas, maar ze denken dat het door PC komt, komt door radio, Echte Jannenquote:
dat mag dan wel dondersgeil worden... je bent te laat.. en je hebt de sneue smiley nu al een paar x gebruiktquote:Op zondag 13 februari 2011 23:33 schreef dragems het volgende:
[..]
morgen. ik beloof veel geil gedoe en zo
maar jij bent je slaap nog nodig en zo. voor groeienquote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze willen dat ik mijn slaapritme aanpas, maar ze denken dat het door PC komt, komt door radio, Echte Jannen
trusten jongentje!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze willen dat ik mijn slaapritme aanpas, maar ze denken dat het door PC komt, komt door radio, Echte Jannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
ik hou van die smileyquote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mag dan wel dondersgeil worden... je bent te laat.. en je hebt de sneue smiley nu al een paar x gebruikt
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
trusten jongentje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi popjequote:
morgen precies een maandquote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet hoe ik erover denk
MONO!!!quote:
Het stond in Spoilers!quote:
Neuqsex?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MONO!!!
Weet je nog waar we over had gedmt?
donkeyquote:
Ik heb nooit gezegd dat spoilers een goed idee waren?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Het stond in Spoilers!
was uw eigen keuze!
Nee dat andere sukkelquote:
Om te klikken denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat spoilers een goed idee waren?
Maar ik ging er wel van uit dat je dat dachtquote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat spoilers een goed idee waren?
Waar is carli?quote:
andere?quote:
Heeft hij je nou nog niet gevraagdquote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ga al met koelkast trouwen ( ooit)
Niet jij natuurlijkquote:
ik ook nietquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ga al met koelkast trouwen ( ooit)
volgende week
wat neuksex?quote:
dat heet een douche hierquote:
Is niet uitgesloten.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet naar beneden te lopen om naar het toilet te gaan
Sorry Johan, maar ik vond de eerste zoveel best leukquote:
ja blijkbaar kon datquote:
Preciesquote:Op zondag 13 februari 2011 23:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat je geen toilet in de kelder hebt.
Heb ik je al verteld dat ik van je houquote:
mag ik meequote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij ben ik dood aan gaan.. ik ga douchen...tot later lieve piepels![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Sorry Johan, maar ik vond de eerste zoveel best leuk
ja hoor.. ik ga alvast.. zie je zoquote:
hihiquote:
Doeiquote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij ben ik dood aan gaan.. ik ga douchen...tot later lieve piepels![]()
het zit je wel dwars hequote:
Zeur niet!!quote:
ben nu al naakt en moet nog daar heen (en) komenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja hoor.. ik ga alvast.. zie je zo
begrijpelijkquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Xzibit met "that's what they always say" is leuker.
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen die zeurt wordt tegenwoordig met Johan Derksen vergeleken, wie de man ook moge zijn.
nee, alleen jij...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen die zeurt wordt tegenwoordig met Johan Derksen vergeleken, wie de man ook moge zijn.
ik weet dat er wel betere muziek uit europa komt. ook als je belgie, uk en nederland niet meerekent.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet!!
Dit is een show waar heel veel tijd in is gestoken!!
Het idee vind ik wel heel tof. 1 lied per land en zo gaan we europa door![]()
Props voor de dj!!
En het is beter dan 80x kryptonite of smells like
Dat dus !quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef PiRANiA het volgende:
Hulde voor de DJ, je hoort eens wat anders
QFTquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef sharr het volgende:
Ik krijg echt een ESF idee hierbij.
Ofssss...oiets
Wij denken hetzelfde.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
Maareh
een ESF cdtje opzetten had ook gekund
Ik zou het niet kunnen op een johanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |