He gadver, wie was dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:33 schreef Razor21 het volgende:
Zag je hij wilde het in zijn mond stoppen! Gozer zat in zijn neus dacht toen oja camera's.
Ik ken ze nog niet...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef yvonne het volgende:
Wie is die spichtige dame met die vreselijke stem?
Flugelquote:Op zondag 13 februari 2011 23:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar hoeft het niet eens echt leuk voor te zijn helaas, als je er eenmaal aan begint wordt je meegezogen....
15 mensen in een huis. Iedereen heeft een geheim dat ze van elkaar moeten raden. Mix tussen BB en WIDM.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef BradSpit het volgende:
kan iemand in 2 regels uitleggen waar Secret Story overgaat?
Dacht die gamer met die grijze trui die jonge gozer.quote:
Het is big brother met geheimen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef BradSpit het volgende:
kan iemand in 2 regels uitleggen waar Secret Story overgaat?
De BB verslaving staat me ineens heel goed weer voor de geestquote:Op zondag 13 februari 2011 23:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar hoeft het niet eens echt leuk voor te zijn helaas, als je er eenmaal aan begint wordt je meegezogen....
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef DjinN het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp:
Het kick-off programma wat net bezig was is vrijdag al opgenomen, en wat we nu op de stream zien is echt wat er op dit moment gebeurt ?
geheim? bijvoorbeeld dat ie ene gast een dragqueen is wat heel fok nu weet, of weer een ander geheim?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef TWP het volgende:
[..]
15 mensen in een huis. Iedereen heeft een geheim dat ze van elkaar moeten raden. Mix tussen BB en WIDM.
Ja iddquote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef DjinN het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp:
Het kick-off programma wat net bezig was is vrijdag al opgenomen, en wat we nu op de stream zien is echt wat er op dit moment gebeurt ?
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef farscapevr8 het volgende:
ik kijk t op tv, zender 15. blijft t zo of ga ik doodgegooit worden met reclame?
Boehoehoequote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef Maanvis het volgende:
oh wat een drama, gerard is njet 100% zichzelf.
Yv!quote:
Hij is de bingoqueen, heb ik begrepen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef BradSpit het volgende:
[..]
geheim? bijvoorbeeld dat ie ene gast een dragqueen is wat heel fok nu weet, of weer een ander geheim?
maar weet de kijker nu de geheimen van al die gasten, of krijgen we dat te weten?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Hij is de bingoqueen, heb ik begrepen.
Die zijn bekend. Kijk even rond in het subforumquote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef BradSpit het volgende:
[..]
maar weet de kijker nu de geheimen van al die gasten, of krijgen we dat te weten?
Volgens mij kun je jezelf daar best eens in vergissen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef Seam het volgende:
Deze snollen begrijpen niet eens wat percentages zijn
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef Darklight het volgende:
Gaat echt nergens over, en kan iemand die gitaar kapot slaan?
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef Seam het volgende:
Wat een kutgeluid de hele tijd op de achtergrond zeg
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga me echt kapotergeren aan die gitaar..
Join the clubquote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef nathanchunkie het volgende:
Nou lekker iemand een goeie stream? Heb geen digitaal kanaal haha
Nou! Daar zat ik me ook al flink aan te ergeren!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef Darklight het volgende:
Gaat echt nergens over, en kan iemand die gitaar kapot slaan?
Same here...nog geen reclame gezien hier hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog geen enkele keer reclame gezien.
En dat gevoel klopt dus ook nogquote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef DjinN het volgende:
Echt jammer dat de kick-off niet live wasNu heb ik het gevoel alsof ik al 2 dagen heb gemist
volgens mij die met het lange haarquote:
Eendje!!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Join the club
Jank hier dat je streams het niet doen.
monique, die is heel ver gekomen bij wie heeft de langste.quote:
Met dat steile haar?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik denk die met die dikke roze lippen.
Ik doelde op het gespreksonderwerp schatquote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BS? Zoek een ander topic en leef je uit![]()
quote:
ja en de koffers hebben een sleutel maar ieder zijn sleutel past erop!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef yvonne het volgende:
Oké er is al in spullen gezeten, en er wordt huillie over gedaan
Tuurlijk! Dat hoort toch zo??quote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef yvonne het volgende:
Oké er is al in spullen gezeten, en er wordt huillie over gedaan
Karim is mijn dealer. Altijd 100% vriend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |