Streams staan los van website, die werken denk ik nog gewoon.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op dit moment toch nog even een puinhoop
Deze webpagina is niet beschikbaarquote:
Hoi Disanaquote:Op zondag 13 februari 2011 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de hoogbegaafde deelnemer is.
Viel mij ook al op.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Jezus, blauwe ogen heeft die kerel zeg.
volgens mij lenzenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Jezus, blauwe ogen heeft die kerel zeg.
Neuhhhh. Weet niet eens hoveel webshops d'r moeder heeftquote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat die blonde met de rimpels in haar voorhoofd de hoogbegaafde is.
Die oeverweegt alles wat een ander zegt.
Mijn idee...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de hoogbegaafde deelnemer is.
Er staat nu iig al:quote:Op zondag 13 februari 2011 23:21 schreef Kwaliteit het volgende:
zometeen livestreams op http://www.spixtv.nl op 1 overzicht pagina, de nu nog egypte pagina verhuis ik naar andere pagina.
OP Caiway, UPC en Ziggo wordt 24/7 1 stream uitgezonden, gratis de (4) PC streams zijn ook gratis maar met reclame, ze zijn ook reclamevrij beschikbaar voor ¤ 1,50 per dag, wat het maandbedrag wordt is nog niet bekend.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:23 schreef catwaezle het volgende:
Het is dus live op kaanl 15 van ziggo.
Weet iemand of het dus gratis blijft?
hihi, misschien een minigeheim.quote:
Dank je!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
OP Caiway, UPC en Ziggo wordt 24/7 1 stream uitgezonden, gratis de (4) PC streams zijn ook gratis maar met reclame, ze zijn ook reclamevrij beschikbaar voor ¤ 1,50 per dag, wat het maandbedrag wordt is nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |