Kop als een sticker heeft ie!quote:
CP? Ik meen van wel!quote:
Een knullie, is het! D'ne nozem!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
zo maar eens richting bed. Stomme stress de hele tijd
Want gewone colleges en werk gaat ook gewoon door..
Wat heb je nou weer voor leuke tagquote:Op maandag 14 februari 2011 01:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond sst wel grappig, denk dat ik het voortaan ga kijken
Ik wist niet dat Teigertje geen Tijgertje maar Teigertje was, als je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 14 februari 2011 10:12 schreef morgane het volgende:
Ik vond net een superlieve Valentijnskaart op bed, van mijn huisgenootje/beste dinnetjemet Teigetje
Really?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Teigertje geen Tijgertje maar Teigertje was, als je snapt wat ik bedoel
fucken hellquote:Op maandag 14 februari 2011 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
is het sneeuw of zijn het sterren die vallen?
Oeh da's klote. Dubbeltje op de verkeerde kant gevallen dusquote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godverdomme, een 5.5 en er staat geen studielast bij, dus niet gehaald
Ik heb het niet gezien en door het vele werken zal dat ook niet vaak kunnen, maar misschien dat ik binnenkort wel even een herhaling ga checken om te zien of het wat voor mij isquote:Op maandag 14 februari 2011 01:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond sst wel grappig, denk dat ik het voortaan ga kijken
Kan goed zijn dat ik in de dikgedrukte categorie val, en dan moet je veel bijlullen wil je nog een voldoende krijgen, naja we wachten de inzage maar af.quote:1. De vaststelling of is voldaan aan de voorwaarden met het oog op de toelating tot het examen of het tentamen, geschiedt door de examencommissie, of de door haar aangewezen examinator.
Artikel 36
2. Een tentamen is behaald, indien het cijfer 6 of hoger is toegekend.
3. De uitslag van het tentamen wordt weergegeven met hele en halve cijfers.
4. Daarbij gelden de volgende afrondingsregels:
h. x,1 en x,2 worden afgerond naar x;
i. x,3 en x,4 worden afgerond naar x,5;
j. x,6 en x,7 worden afgerond naar x,5;
k. x,8 en x,9 worden afgerond naar x +1.
5. In afwijking van lid 4, worden 5,6 en 5,7 afgerond naar 6.
Ja moet zeggen dat ik er goed ziek van ben, letterlijk en figuurlijk, kreeg het net helemaal warm enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 12:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh da's klote. Dubbeltje op de verkeerde kant gevallen dus.
Oh, ik zie net dat het op NET5 komt. Dan houdt het al op voor mij, want die kan ik hier nagenoeg niet ontvangen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien en door het vele werken zal dat ook niet vaak kunnen, maar misschien dat ik binnenkort wel even een herhaling ga checken om te zien of het wat voor mij is
Je kunt nu niets anders meer doen dan naar de inzage gaan, kijken of er iets te redden is en je anders focussen op nieuwe zaken.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja moet zeggen dat ik er goed ziek van ben, letterlijk en figuurlijk, kreeg het net helemaal warm enzomaarja moet toch weer naar de uni zo..
Net even met mijn mama gebeld en die zegt altijd de liefste en juiste dingen op zo'n moment
Dat zei mijn mama ookquote:Op maandag 14 februari 2011 13:04 schreef Mikkie het volgende:
Je kunt nu niets anders meer doen dan naar de inzage gaan, kijken of er iets te redden is en je anders focussen op nieuwe zaken.Hier kun je weinig meer aan veranderen.
Gelukkig zei ik niet hetzelfdequote:Op maandag 14 februari 2011 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zei mijn mama ook
En dat ik niet meer kan doen dan mijn best en dat het cijfer toch wel laat zien dat ik het goed geleerd heb, maar omdat ik inderdaad niet genoeg tijd had en één opdracht gewoon echt even niet wist. Maar gewoon regelen en verder focussen op het tentamen van 3 maart en leuke dingen enzo
Waarom heb je überhaupt gemailed?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:38 schreef morgane het volgende:
En wat als het nou per ongeluk is? Kunnen ze dat dan terugdraaien denk je of heb ik dan veel geluk? In de course syllabus staat nergens iets over een minimum tentamencijfer.
Mama zei het eerder, toen had ik jou nog niet gesproken, jij moest eerst gaan etenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik niet hetzelfde
Ga gamen ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 15:40 schreef morgane het volgende:
Ik hoop dat het werkt jaen wut? jij en helpdesk?
Ik hoef niks te doen voor mn studie vandaag dus nu verveel ik me ineens...zit al een hele tijd nutteloos te forummen. Zo maar eens de was opruimen.
En printgeld bespaard en geld verdiend. Gladde zakenmannetjes zijn het!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga gamen ofzo
En ja, ik en helpdeskAls die muppets die de hardware leveren geen degelijke documentatie handhaven wordt het voor mij ook niet makkelijker
En dan het lef hebben om 50 cent per minuut te vragen
Heb je geen gamecube/wii/xbox/playstation? En dat canyourunit slaat soberzo nergens op, volgens dat ding kan deze laptop alles draaien, en daar geloof ik de ballen vanquote:Op maandag 14 februari 2011 15:54 schreef morgane het volgende:
Hmm als je er geen degelijke handleiding bij krijgt wordt het lastig ja. Prutsers.
Gamen kan ik eigenlijk niet...er zijn maar weinig games die goed draaien op mijn netbookje. Ben nog steeds op zoek naar een lijst met games die mijn computer wél aankan (ipv via canyourunit.com een game opzoeken)
Nee hoor. Dan heb je hem binnen. Als je cijfer op TIS verschijnt dan heeft de docent het officiële cijfer doorgegeven.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:38 schreef morgane het volgende:
En wat als het nou per ongeluk is? Kunnen ze dat dan terugdraaien denk je of heb ik dan veel geluk? In de course syllabus staat nergens iets over een minimum tentamencijfer.
Heb een mail van de docent gehad, er was inderdaad geen minimum tentamencijfer dus ik heb weer een vak binnen!!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan heb je hem binnen. Als je cijfer op TIS verschijnt dan heeft de docent het officiële cijfer doorgegeven.![]()
Maar ja, ik weet niet wat bij jullie gebruikelijk is!
Dat zei ik tochquote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb een mail van de docent gehad, er was inderdaad geen minimum tentamencijfer dus ik heb weer een vak binnen!!nu maar 2 herkansingen (waar ik eerst een 5 en 5,3 voor had) dus dat komt helemaal goed.
Gaat die tent eindelijk open? Lekker tussen de boeren staan te hossen!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm ben benieuwd, ga vrijdag met wat vrienden naar Shakers @ Schaijk, voormalig rockefellerHoop dat het wat is
Iig geen last van broekies als in VB
Ik ga nooit naar van Buren. Daar ben ik veel te oud voor.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Is een keer wat anders dan tussen 16 jarige blonde stoten
Bij van Buren hebben ze sowieso een niet zo denderend deur-beleid om het maar even actueel te houden.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als jij aan de deur staat vragen ze wie je op komt halenOuwe eupa
Aldus een ervaringsdeskundige!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef IrishBastard het volgende:
Behalve als je kop ze niet aanstaan, dan denderen ze je d'r uit
juist wel, de kutlui worden buiten gehouden dus binnen zijn er nooit problemenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij van Buren hebben ze sowieso een niet zo denderend deur-beleid om het maar even actueel te houden.
Dat kunnen ze terugdraaien. Het is een administratieve fout. Heb het ook al eens gehad. Enorm blij met een zes voor m'n her, hadden ze een fout gemaakt met de berekening. Werd een 5,4... dus gezakt en het volgende jaar opnieuw moeten proberenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:38 schreef morgane het volgende:
Maar ook in de officiële cijfers kunnen fouten zitten, welke ze dan mogen aanpassen. Ik ben helaas ervaringsdeskundigequote:Op maandag 14 februari 2011 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan heb je hem binnen. Als je cijfer op TIS verschijnt dan heeft de docent het officiële cijfer doorgegeven.![]()
Maar ja, ik weet niet wat bij jullie gebruikelijk is!
Ben jij de moeder van Yashi?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik niet hetzelfde
Doen! :p Toevallig afgelopen week weer ¤800,- verdiendquote:Op maandag 14 februari 2011 23:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even wat anders, hier zaten toch ook mensen die wel een vrijwilliger zijn geweest voor medicijnenonderzoek? Swine als ik me niet vergis? Zie in de meivakantie wellicht een mogelijkheid om 5 dagen door te brengen voor een leuk bedragMaar weet nog niet goed wat de voors en tegens zijn
Tja, zoals er staat, bijwerkingen zijn onbekend bij mensen. Daar kan je dus geen peil op trekken. Dieronderzoek geeft vaak wel een aardige indicatie, maar de kans bestaat dat er totaal andere bijwerkingen bij mensen optreden.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mogelijke bijwerkingenen weet niet of je de periode zelf kan kiezen...
Zou gaan om dit onderzoek: http://volunteer.praintl.(...)L/content/105171.pdf
Swine, oue lab-rat! Hoe maakt u het?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:38 schreef Swine het volgende:
[..]
Doen! :p Toevallig afgelopen week weer ¤800,- verdiend![]()
Dat onderzoek ging over de farmacokinetische werking en bijwerkingen van de combinatie van een anti-viraal middel en een, bij HIV-positieve patiënten, populair kruidenmiddel. Minimale inspanning en geen bijwerkingen.
Wat let je op dit moment nog?
Goed hoor, moe op dit momentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swine, oue lab-rat! Hoe maakt u het?
ow was die van jouquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Goed hoor, moe op dit moment![]()
Enkel een beetje teleurgesteld in het feit dat ik afgelopen nacht postbode heb gespeeld om vijf Valentijskaarten te verspreiden en pas van eentje de credits heb gekregen..![]()
Met jou dan?!
Ik moet nog even wennen om wat vaker hier te kijken, zit niet meer in mijn systeem ben ik wel achter
Het was anders misschien later nog aan het licht gekomen, als ze bepalen of ik mn bachelor heb gehaald ofzo. Just to be sure! Maar het klopte dusquote:Op maandag 14 februari 2011 13:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom heb je überhaupt gemailed?Denk niet dat ze er anders naar gekeken hadden
the touch? Wat is dat? Dat nieuwe loungegebeuren aan de smetiusstraat?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kunnen ze terugdraaien. Het is een administratieve fout. Heb het ook al eens gehad. Enorm blij met een zes voor m'n her, hadden ze een fout gemaakt met de berekening. Werd een 5,4... dus gezakt en het volgende jaar opnieuw moeten proberen.
[..]
Maar ook in de officiële cijfers kunnen fouten zitten, welke ze dan mogen aanpassen. Ik ben helaas ervaringsdeskundige
[..]
Ben jij de moeder van Yashi?
Nu snap ik het niet meer
Is er hier iemand eigenlijk al in The Touch geweest? En is 't wat?
Brak.quote:
Jep. Restaurant/loungetent die 's avonds over gaat in een club.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:07 schreef morgane het volgende:
[..]
the touch? Wat is dat? Dat nieuwe loungegebeuren aan de smetiusstraat?
Mja, ik zou er goed mee uitkijken. De reiskostenvergoeding is leuk, maar heel wijs word je er niet van. En 790 euro betekent wel zes dagen vrijheid inleveren. Nou is dat nog niet zo erg, maar die 790 euro is bruto. Als je niet zo veel verdient is dat prima want dan betaal je amper belasting, maar ik zou er net 500 euro aan overhouden. De vraag is, of dat geld het wel waard is om met je gezondheid te klungelen. Ik weet het wel: no way, José!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mogelijke bijwerkingenen weet niet of je de periode zelf kan kiezen...
Zou gaan om dit onderzoek: http://volunteer.praintl.(...)L/content/105171.pdf
Een extra oog zou best handig kunnen zijn en toekomstige kinderen met zwemvliezen bespaart weer wat zwemlessen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:31 schreef Mikkie het volgende: De vraag is, of dat geld het wel waard is om met je gezondheid te klungelen. Ik weet het wel: no way, José!
Heb vernomen dat het een redelijke criminele verzamelplaats is. Wat eerst in de vernieuwde Compagnie stoer stond te wezen schijnt nu in Touch te staan. De eigenaren (vier stuks maarliefst) komen uit Amsterdam en dachten dat Nijmegen ook zo'n plek nodig had... Vier medelanders, allemaal een megadikke sjeezbak onder hun reet en al hun inkomsten zouden uit hun horecazaakjes komen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:02 schreef Mikkie het volgende:
Neh het lijkt me ook niet mijn tent, maar dat betekent niet dat ik er nooit zal gaan kijken.
Ik zou niet verbaasd zijn. Op de foto's staat ook de eigenaar van de pooltent in de Arksteestraat, dat is daar ook geen zuivere koffie. Mooie dekmantel om geld wit te wassen. Dat zou bij Touch ook prima zo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Swine het volgende:
[..]
Heb vernomen dat het een redelijke criminele verzamelplaats is. Wat eerst in de vernieuwde Compagnie stoer stond te wezen schijnt nu in Touch te staan. De eigenaren (vier stuks maarliefst) komen uit Amsterdam en dachten dat Nijmegen ook zo'n plek nodig had... Vier medelanders, allemaal een megadikke sjeezbak onder hun reet en al hun inkomsten zouden uit hun horecazaakjes komen...
en wat heeft dat je opgeleverdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef vogelkooi het volgende:
Ga waar de meisjes zijn, zei mijn opa altijd.
Slimme entrepreneursquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou niet verbaasd zijn. Op de foto's staat ook de eigenaar van de pooltent in de Arksteestraat, dat is daar ook geen zuivere koffie. Mooie dekmantel om geld wit te wassen. Dat zou bij Touch ook prima zo kunnen zijn.
Positieve aandacht. En nog wel wat maar dat ga ik niet aan de grote klok hangen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
En wat heeft dat je opgeleverd?
Logisch, ik schep ook nooit op over de encyclopedie aan SOA's die ik al heb gehadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:43 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Positieve aandacht. En nog wel wat maar dat ga ik niet aan de grote klok hangen.
Elke letter in het alfabetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Logisch, ik schep ook nooit op over de encyclopedie aan SOA's die ik al heb gehad.
Je hebt wel iets tegen het vertellen over je gescoorde chicks hèquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:43 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Positieve aandacht. En nog wel wat maar dat ga ik niet aan de grote klok hangen.
SOA's die met een letter starten zijn voor beginnelingenquote:
Je bent meer van het alfanumerieke? Restecpquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
SOA's die met een letter starten zijn voor beginnelingen.
Twijfelde ook nog even, maar het gaat om dat bib gourmand menu of iets dergelijks. Even op de site gekeken en dat trok mij niet zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, vandaag restaurant Liberty in de Groupon-actie. Misschien ook wel eens grappig, ik ga toch zo vaak uit eten
Da's waar ja... à la carte is lekkerder (en nog duurderderderder).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Twijfelde ook nog even, maar het gaat om dat bib gourmand menu of iets dergelijks. Even op de site gekeken en dat trok mij niet zo.
Fok is openbaar en google ziet alles, snap je dat ik er een beetje voorzichtig mee ben. En als je me niet gelooft dan doe je het nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je hebt wel iets tegen het vertellen over je gescoorde chicks hè
Ik had je niet gespot! Het was wel druk! Allemaal kleintjes als dokter! Dat zag er wel lief uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:08 schreef Swine het volgende:
Morgen teddybeer dokter spelen in het TeddyBerenHospital!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had je niet gespot! Het was wel druk! Allemaal kleintjes als dokter! Dat zag er wel lief uit
En ze hadden een prikkamer en een operatiekamer en een verbandkamer.quote:
Verpleegkundigen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:00 schreef IrishBastard het volgende:
En hoeveel heb je er geprikt in de prikkamer?
Johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Duss....
Spaghetti is ook wel handig is je saus al klaar is
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Duss....
Spaghetti is ook wel handig is je saus al klaar is
Lekker hoor! Gewoon 15 of 16 inch neem ik aan? Mag ook hopen dat ze helemaal recht zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef IrishBastard het volgende:
Velgen gekauft2 met wat parkeerschade, en 2 helemaal netjes. Desalniettemin een prima prijsje
Nou nog zomerbandjes en ik kan eindeloos wisselen
Moest idd aan die post denkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]Zoiets had ik laatst met m'n broodjes... maar geen zalm.
Ja precies. Ik had gekeken voor 17"... als ik dan de goede maatvoering wil houden zijn 17" zomerbanden veertig à vijftig euro per stuk duurder dan 16". Da's een hoop geld en dat gaan we dus niet doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens waren grotere velgen inderdaad ten eerste in aanschaf 1/3 duurder ofzo, en dan de banden nogNu dus 15"
Het was echt gaaf! Ik zat in de ochtendploeg van 09.30 - 12.00, 's middags was er ook nog een sessie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had je niet gespot! Het was wel druk! Allemaal kleintjes als dokter! Dat zag er wel lief uit
Mja, ik pak ze nu een hoogtemaatje lager. Betekent wel dat de tellerafwijking nog iets groter wordt (alhoewel de slijtage in vergelijk tot de oude banden ook al zo'n cm in hoogte is) maar het scheelt me ook 20 euro per band. Mij toch teveelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja precies. Ik had gekeken voor 17"... als ik dan de goede maatvoering wil houden zijn 17" zomerbanden veertig à vijftig euro per stuk duurder dan 16". Da's een hoop geld en dat gaan we dus niet doen. Misschien als de huidige zomerbanden kaal zijn en ik toch iets nieuws moet, dat ik dan ga handelen ofzo, maar tot die tijd geloof ik het wel.
Ik was er om een uurtje of één. Het zag er wel lief en leuk uit! Met die kleine witte jasjes en mutsjes op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Het was echt gaaf! Ik zat in de ochtendploeg van 09.30 - 12.00, 's middags was er ook nog een sessie.
Die jasje waren van maat XXS; een bestaande maat voor de verpleging, te grappig!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was er om een uurtje of één. Het zag er wel lief en leuk uit! Met die kleine witte jasjes en mutsjes op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook weer thuis na een alv van 5 uur. Daarna nog even bij samson een biertje wezen drinken. Nu slapen want mag morgen de hele dag werken.
ach meiske tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
vroehoeg, het pas om 01.00 in bed liggen is nog niet zo erg, maar als je dan pas rond 2 uur in slaap valtals het al niet later was..
En dan vandaag de hele dag werken
Het is nog vroegquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:01 schreef vogelkooi het volgende:
Kan je dat wel? School en studie combineren. Ik snap dat het wel moet anders kom je met geld niet uit maar lukt het ook?
Wat denken scholen tegenwoordig wel nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:01 schreef vogelkooi het volgende:
Kan je dat wel? School en studie combineren. Ik snap dat het wel moet anders kom je met geld niet uit maar lukt het ook?
Weet ik toch, was je ook maar beetje aan het plagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja zo erg is het allemaal niet, dat weet ik ook wel, maar ik heb echt kut geslapen vannacht net zoals jij gister
School en studie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:01 schreef vogelkooi het volgende:
Ja alles kan, als je maar je best doet, bedoelde bij yashaa of het haar lukte, ze heeft het zo druk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
School en studie?Je bedoelt school en werk? Mja, dat is prima te doen hoor. Hoeveel je kan bijbeunen ligt natuurlijk wel aan diverse omstandigheden, maar in principe kan het prima. In het meest gunstige geval ga je regelmatig borrelen, volg je je colleges en werk je drie dagen per week, terwijl je ook je studie haalt en regelmatig koffiepauzes houdt. In het meest ongunstige geval moet je elke dag van 8.30 - 17.00 studeren, en heb je het weekend één werkdag en één vrije dag. Het is net wat je wil en wat je nodig hebt, maar het kan absoluut.
Hoi, doe het niet!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
HALLON!
Ik kom niet uit Nijmegen, maar heb wel een vraag voor jullie Nijmegenaren. Ik adoreer de stad en wil er graag met wat vrienden uit omgeving Nijmegen een dag carnaval vieren.
Nou heb ik nog nooit carnaval buiten Limburg gevierd, maar is het daar ook gewoon van donderdag t/m woensdag elke avond verkleed zuipen in alle zuipgelegenheden die je tegenkomt?
gr gr
Dan wordt het misschien een gewone flinke zuip-avondquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Swine het volgende:
[..]
Hoi, doe het niet!
Als jij de Limburgse sferen gewend bent dan zal je hier een doodse stilte gaan ervaren. Carnaval leeft hier wel redelijk maar een heel selectief deel van de bevolking blijft in Nijmegen, de rest vetrekt richting Brabant of Limburg.
Ik kom uit Brabant. En ik zeg niet doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
HALLON!
Ik kom niet uit Nijmegen, maar heb wel een vraag voor jullie Nijmegenaren. Ik adoreer de stad en wil er graag met wat vrienden uit omgeving Nijmegen een dag carnaval vieren.
Nou heb ik nog nooit carnaval buiten Limburg gevierd, maar is het daar ook gewoon van donderdag t/m woensdag elke avond verkleed zuipen in alle zuipgelegenheden die je tegenkomt?
gr gr
Wij een hele weekquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:49 schreef Rituals het volgende:
Ik heb nu pas door dat er een nieuw topic is.
Ik heb een gruwelijke hekel aan carnaval. Op de basisschool waren wij verplicht om het met school (één dag) te vieren. Voordeel is wel dat we twee dagen vrij krijgen op de uni
.
Ohhh jaloers! Ik mag me de rest van die week verdieping in deel 3 van de medisch professionele vorming, altijd leukquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef Mikkie het volgende:
Aso's! Ik ben helemaal niet vrij met carnaval
Geloof het of niet, maar ik vind het al eng om op de hoogste trede van een keukentrapje te staanquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Op max 2 meter boven een hele dikke turnmat hangen eng?
Ik zal er nog eens over nadenkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef Swine het volgende:
[..]
En ook stoere mannen
[ afbeelding ]
Dit soort dingen:quote:
Aanstellen kan altijd nog, stoer doen moet je nu doen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik vind het al eng om op de hoogste trede van een keukentrapje te staan. Op de hoogste trede kun je je niet meer vasthouden namelijk, dat is natuurlijk hartstikke eng
.
[..]
Er loopt minimaal één hunk a.k.a. ikke rond! Rond half 8 komt er nog een gevorderden cursus, dan lopen er zelfs nog meer stoere mensen rond!quote:Ik zal er nog eens over nadenken
Het is ook echt tof! De geïnteresseerden kunnen vanaf een uurtje of zes een echt stoere sport aanschouwenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:43 schreef Rituals het volgende:
Kijken ben ik heel goed in!Het ziet er wel tof uit (alleen nog steeds eng, ondanks die matten
).
Leuk! Wordt het vaak gedaan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef Swine het volgende:
[..]
Het is ook echt tof! De geïnteresseerden kunnen vanaf een uurtje of zes een echt stoere sport aanschouwen
Cursussen van verschillende niveaus zijn meerdere keren per week. Ik ben er zelf zo'n drie of vier keer per weekquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk! Wordt het vaak gedaan?
Ik kwam er overigens vandaag ook achter dat ik eerst een nieuwe sportbroek moet kopen voor ik kan sporten. Misschien moet ik dat morgen maar eens doen, moet eigenlijk weer eens sporten
.
Gewoon klimmen dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef Swine het volgende:
[..]
En ook stoere mannen
[ afbeelding ]
* boksquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon klimmen dus
Niks voor mij trouwens, moet veel te veel gewicht mee naar boven zeulen, dat red ik nooit
Niet gewoon, meestal wat intensieverquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon klimmen dus
Niks voor mij trouwens, moet veel te veel gewicht mee naar boven zeulen, dat red ik nooit
DNB als in: De Nederlandse Bank? Tof?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:49 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, contactpersoon bij DNB belde me net dat hij al een redelijk team klaar heeft om een dag presentaties te houden over hoe zij werken met ICTSupertof om zoiets op te zetten, en erg interessant om straks te zien
Hoezo intensiever? Ik bedoel, het idee is bij allebei dat je omhoog klimt. Wat is het verschil?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niet gewoon, meestal wat intensiever
Jepquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
DNB als in: De Nederlandse Bank? Tof?
[..]
Hoezo intensiever? Ik bedoel, het idee is bij allebei dat je omhoog klimt. Wat is het verschil?
De logica in mij zegt dat je iets niet goed doet als je ondersteboven klimtquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
En zo te zien hang je hier ook veel ondersteboven, en dat zal het wel zwaarder maken denk
Boulderen is klimmen zonder touw en gordel, dus je blijft daarbij laag. Dus je klimt dan ook veel horizontaal maar ook in overhangen dus redelijk onderstebovenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De logica in mij zegt dat je iets niet goed doet als je ondersteboven klimt
Dan klim je naar beneden, ken je net zo goed gewoon vallen lijkt me, beetje verspilde moeite mijns inziens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De logica in mij zegt dat je iets niet goed doet als je ondersteboven klimt
Ga je alweer op vakantie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:24 schreef Difficult het volgende:
Wat heerlijk zeg dat zonnetje, zolang het maar niet gaat dooien in de skigebieden
Niks engers aan dan via Bol zelf bestellen. Bol is altijd de verantwoordelijke partij en krijg je dus geld van terug.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
En tweedehands bestellen via bol vind ik toch maar "eng"
Dan zou ik ook wel twijfelen. Reviews van de verkoper altijd nalezen ja. Maar je krijgt altijd via Bol je geld terug, je zit dus niet á la marktplaats vast aan de echte verkoper.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, las namelijk bij degene die het boek in plastic had (dus degene waar die echt zo goed als nieuw is) dat zij een aantal keer een verzending heeft gedaan die nooit is aangekomen. En sowieso verzond ze de dingen niet zo netjesmaar het scheelt wel 7,50
Ik ga alweer op vakantiequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ga je alweer op vakantie?![]()
Zon. Lente
. Ik geniet
.
* boksquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan klim je naar beneden, ken je net zo goed gewoon vallen lijkt me, beetje verspilde moeite mijns inziens.
Harde passen? Ik snap dat je hard kan vallen zonder touw en gordel, maar harde passen ken ik nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:36 schreef Swine het volgende:
[..]
Boulderen is klimmen zonder touw en gordel, dus je blijft daarbij laag. Dus je klimt dan ook veel horizontaal maar ook in overhangen dus redelijk ondersteboven
En het is vooral explosiever; je maakt binnen een korte route een aantal harde passen achter elkaar.
Zal wel meevallen toch? Collega van me is vorige week geweest... ze zijn veel met sneeuwkanonnen bezig geweest maar de pistes waren prima begaanbaar, verder was het wel groenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:24 schreef Difficult het volgende:
Wat heerlijk zeg dat zonnetje, zolang het maar niet gaat dooien in de skigebieden
Heerlijk! Ik moet mijn vakantie(s) voor dit jaar nog plannen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef Difficult het volgende:
[..]
Franse alpen, week skiën
Daarna is het wel even over met alle vakantie
Ja vaktermpjequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* boks
[..]
Harde passen? Ik snap dat je hard kan vallen zonder touw en gordel, maar harde passen ken ik niet
Die voor de zomer moet ik ook nog regelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik moet mijn vakantie(s) voor dit jaar nog plannen.
Die van mij staat al vast, krijg er verdomme zin anquote:Op vrijdag 18 februari 2011 06:21 schreef Difficult het volgende:
[..]
Die voor de zomer moet ik ook nog regelen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:15 schreef Swine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo kan je google natuurlijk wel verder afstruinen. Geen idee wie het zijn hoor, maar nog stoerder dan * Swine. Zag al wat 7c/8a/8b categoriën voorbij komen... Dat doe ik ze niet na.
Mên, moet je voorstellen als zo'n vrouwke je leuter vastheeft!Die rukt hem d'r vanaf waarschijnlijk!
Niets bijzonders, dikke week de Eifel in met de crew van 14 mensen sterk. Huisje gehosseld met bar en huge-ass keuken midden in een of ander natuurpark. Misschien beetje abseilen, mountainbiken. Maar vooral BBQ'en en bierenquote:
Tof! Zelfde mensen als vorig jaar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets bijzonders, dikke week de Eifel in met de crew van 14 mensen sterk. Huisje gehosseld met bar en huge-ass keuken midden in een of ander natuurpark. Misschien beetje abseilen, mountainbiken. Maar vooral BBQ'en en bieren
Jup. Jij nog dikke plannen? Of nog niets definitiefs?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tof! Zelfde mensen als vorig jaar?
Leuk! Ik heb nog niets definitiets gepland, maar ik denk dat ik dit jaar naar Italië ga.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Jij nog dikke plannen? Of nog niets definitiefs?
Superchill!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets bijzonders, dikke week de Eifel in met de crew van 14 mensen sterk. Huisje gehosseld met bar en huge-ass keuken midden in een of ander natuurpark. Misschien beetje abseilen, mountainbiken. Maar vooral BBQ'en en bieren
Wel fijn dat je lekker Freudiaans over je tieten begintquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb nog niets definitiets gepland, maar ik denk dat ik dit jaar naar Italië ga.
Sterktequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op weg naar volendam, weekend weg met ouders
Zelfs na 3x lezen zag ik nog niet waar je het over hadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Superchill!
[..]
Wel fijn dat je lekker Freudiaans over je tieten begint
Italië is gaaf! Waar ergens en met wie?
Ik mag nog tot 18.00 op kantoor zittenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef Swine het volgende:
Waar is toch alle blijheid om het feit dat het weekend is?!![]()
Dat van mij begon gister al![]()
Ik ben er nog niet over uit. De regio Bosnië/Kroatië lijkt me heel gaaf, maar ik moet even kijken of ik het financieel allemaal rond krijg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zelfs na 3x lezen zag ik nog niet waar je het over had![]()
.
Ik zie tegen die tijd wel wie er mee wil. Ik vind het ook geen probleem om weer zelf weg te gaan. De plannen zijn daar dus ook afhankelijk van. Ik wil Rome heel graag zien, maar Bolonga, Florence en Napels lijken me bijvoorbeeld ook heel mooi. Zoals ik al zei, niets definiTIETs
.
En jij?
Doen! Wilde ik een paar jaar geleden naar toe, maar wegens omstandigheden niet van gekomen. Schijnt mooi te zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit. De regio Bosnië/Kroatië lijkt me heel gaaf, maar ik moet even kijken of ik het financieel allemaal rond krijg.
Ja, dat heb ik ook gehoord. In het hoogseizoen is het wat warm dus dat zou september worden ofzo. Stukje Slovenië en Montenegro meenemen want ook dat zou super moeten zijn. Punt is alleen dat zo'n reis best wel in de papieren loopt. En wellicht wil ik over een jaartje ofzo wel eens verhuizen. See the problem?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Doen! Wilde ik een paar jaar geleden naar toe, maar wegens omstandigheden niet van gekomen. Schijnt mooi te zijn.
Ach joh, dat zie je dan wel weerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehoord. In het hoogseizoen is het wat warm dus dat zou september worden ofzo. Stukje Slovenië en Montenegro meenemen want ook dat zou super moeten zijn. Punt is alleen dat zo'n reis best wel in de papieren loopt. En wellicht wil ik over een jaartje ofzo wel eens verhuizen. See the problem?
Ja!! Vrijdag een date met een dame. Die kwam ik vandaag bij toeval tegen dus nog leuk mee gebabbeldquote:
Die afspraak was voor de 18e, niet voor de 12equote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
jij vond ons niet belangrijk genoeg om je aan je meet-afspraak te houden, dus ga ik je ook niet feliciteren
M van pbquote:Op zaterdag 19 februari 2011 05:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja!! Vrijdag een date met een dame. Die kwam ik vandaag bij toeval tegen dus nog leuk mee gebabbeld
Waar ga ik dat regelen? En waarom zou ik dat nou weer moeten doen?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
de tekst is er een beetje af, regel ff zo'n stift waarmee je er op kan schrijven
Blondquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Plaatje dan maar? En aangezien het weekend is en niemand hier werkt voor zen centenGeen spoiler.
[ afbeelding ]
ik had zo'n idee dat jij wel iets wist te vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:26 schreef Swine het volgende:
[..]
Waar ga ik dat regelen? En waarom zou ik dat nou weer moeten doen?!
Goedzo, blijft er voor mij meer overquote:
Half 8quote:Op zondag 20 februari 2011 05:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had zo'n idee dat jij wel iets wist te vinden![]()
je had wel een heel vroege stop of niet ?
Waar het brein vol van is.. noemen ze dat toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm. Disturbing. Ik keek snel over de post van CP heen en las "Dat is een first bij konthaar."
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm. Disturbing. Ik keek snel over de post van CP heen en las "Dat is een first bij konthaar."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |