Kop als een sticker heeft ie!quote:
CP? Ik meen van wel!quote:
Een knullie, is het! D'ne nozem!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
zo maar eens richting bed. Stomme stress de hele tijd
Want gewone colleges en werk gaat ook gewoon door..
Wat heb je nou weer voor leuke tagquote:Op maandag 14 februari 2011 01:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond sst wel grappig, denk dat ik het voortaan ga kijken
Ik wist niet dat Teigertje geen Tijgertje maar Teigertje was, als je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 14 februari 2011 10:12 schreef morgane het volgende:
Ik vond net een superlieve Valentijnskaart op bed, van mijn huisgenootje/beste dinnetjemet Teigetje
Really?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Teigertje geen Tijgertje maar Teigertje was, als je snapt wat ik bedoel
fucken hellquote:Op maandag 14 februari 2011 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
is het sneeuw of zijn het sterren die vallen?
Oeh da's klote. Dubbeltje op de verkeerde kant gevallen dusquote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godverdomme, een 5.5 en er staat geen studielast bij, dus niet gehaald
Ik heb het niet gezien en door het vele werken zal dat ook niet vaak kunnen, maar misschien dat ik binnenkort wel even een herhaling ga checken om te zien of het wat voor mij isquote:Op maandag 14 februari 2011 01:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond sst wel grappig, denk dat ik het voortaan ga kijken
Kan goed zijn dat ik in de dikgedrukte categorie val, en dan moet je veel bijlullen wil je nog een voldoende krijgen, naja we wachten de inzage maar af.quote:1. De vaststelling of is voldaan aan de voorwaarden met het oog op de toelating tot het examen of het tentamen, geschiedt door de examencommissie, of de door haar aangewezen examinator.
Artikel 36
2. Een tentamen is behaald, indien het cijfer 6 of hoger is toegekend.
3. De uitslag van het tentamen wordt weergegeven met hele en halve cijfers.
4. Daarbij gelden de volgende afrondingsregels:
h. x,1 en x,2 worden afgerond naar x;
i. x,3 en x,4 worden afgerond naar x,5;
j. x,6 en x,7 worden afgerond naar x,5;
k. x,8 en x,9 worden afgerond naar x +1.
5. In afwijking van lid 4, worden 5,6 en 5,7 afgerond naar 6.
Ja moet zeggen dat ik er goed ziek van ben, letterlijk en figuurlijk, kreeg het net helemaal warm enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 12:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh da's klote. Dubbeltje op de verkeerde kant gevallen dus.
Oh, ik zie net dat het op NET5 komt. Dan houdt het al op voor mij, want die kan ik hier nagenoeg niet ontvangen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien en door het vele werken zal dat ook niet vaak kunnen, maar misschien dat ik binnenkort wel even een herhaling ga checken om te zien of het wat voor mij is
Je kunt nu niets anders meer doen dan naar de inzage gaan, kijken of er iets te redden is en je anders focussen op nieuwe zaken.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja moet zeggen dat ik er goed ziek van ben, letterlijk en figuurlijk, kreeg het net helemaal warm enzomaarja moet toch weer naar de uni zo..
Net even met mijn mama gebeld en die zegt altijd de liefste en juiste dingen op zo'n moment
Dat zei mijn mama ookquote:Op maandag 14 februari 2011 13:04 schreef Mikkie het volgende:
Je kunt nu niets anders meer doen dan naar de inzage gaan, kijken of er iets te redden is en je anders focussen op nieuwe zaken.Hier kun je weinig meer aan veranderen.
Gelukkig zei ik niet hetzelfdequote:Op maandag 14 februari 2011 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zei mijn mama ook
En dat ik niet meer kan doen dan mijn best en dat het cijfer toch wel laat zien dat ik het goed geleerd heb, maar omdat ik inderdaad niet genoeg tijd had en één opdracht gewoon echt even niet wist. Maar gewoon regelen en verder focussen op het tentamen van 3 maart en leuke dingen enzo
Waarom heb je überhaupt gemailed?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:38 schreef morgane het volgende:
En wat als het nou per ongeluk is? Kunnen ze dat dan terugdraaien denk je of heb ik dan veel geluk? In de course syllabus staat nergens iets over een minimum tentamencijfer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |