Het ging om een andere post, en was het wel het geval.quote:Dat is hier niet het geval, hij is zelf creatief met statistiek en hardleers.
Niets. De TT is van mij, maar ik snap die roep om een 'rechtse' mod ook niet. Fok moet gewoon de beste uitzoeken.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dus we nemen geen mod omdat we denken dat hij goed is, we nemen een mod omdat er jankzakken zijn die vinden dat er een rechtse mod (whatever that may be) moet komen? Hoe gaat een rechtse mod dan anders modden? Ik neem namelijk aan dat de huidige mods gewoon modden conform de regels die FOK heeft. Wat gaat een rechtse mod dan anders doen?
Ik die eerste misschien 2 keer zien posten ofzo.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
We hebben er dan ook twee, dus... Mwanatabu en du_ke.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef Cerbie het volgende:
mwanatubu is niet meer actief.
Tevens TVP.
Kwaliteit was toch geen eis, had ik vernomen?quote:
QFTquote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kwaliteit was toch geen eis, had ik vernomen?
Politieke voorkeur is waar het om draait.
Heb jij daar tijd voorquote:Op zondag 13 februari 2011 23:00 schreef betyar het volgende:
Kies mij!
Ik kan ook rechts zijn, ik ben namelijk tweehandig (met computeren(zie muis besturen), eten en werken . Geen probleem om van links naar rechts te switchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |