quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
De laatste keer dat ik zoveel blonde wijven bij elkaar op tv zag kwam er al na drie minuten een besnorde Italiaanse loodgieter binnen met een flinke bonkende staaf!
Gewoon een gemiddelde doorsnedequote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef Nostalgist het volgende:
Dames vormen tot nu toe niet echt de intelligentia van Nederland....
maar allemaal vrouwenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Er kijken wel veel mensen, massale reacties op twitter en al #1 trending topic
Ah, vandaar. Dit is dus BB, maar dan meer gericht op SBS-niveauquote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef Ripley het volgende:
Ik begreep idd dat hummie heeftgecast. Maar ik denk dat de zender ook wel wat eisen heeft gegeven aan leeftijd en uiterlijk. Terwijl juist de oudere en lelijkere spelers vaak interessantere televisie opleveren dan al die camerageile kuikens: ruud, ed, seki etc.
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
ik wil bloed aan de muur en herrie in de tent![]()
![]()
![]()
Loop niet zo te zuigen manquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nog eens 10000 euri boete voor jou!
kijk jij dan remlofquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Verwacht je dat echt bij een campingzender?
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef Stickertje het volgende:
dit programma mislukt door de slechte casting
Dit dus. En met die oh-oh cherso luitjes gaat het vast wel lukkenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
ik wil bloed aan de muur en herrie in de tent![]()
![]()
![]()
Alsof net5 een campingzender is zeg, doe effe normaal.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik hoop hetquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
De Bus was ook SBS en daar zaten wel wat interessante gasten in.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Dit is dus BB, maar dan meer gericht op SBS-niveau
Dat een programma spraakmakend is zegt niks over de kijkcijfersquote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Er kijken wel veel mensen, massale reacties op twitter en al #1 trending topic
Ey...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef Nostalgist het volgende:
Dames vormen tot nu toe niet echt de intelligentia van Nederland....
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ze mogen snel wat met mensen met wat meer inhoud komen anders moet er wel heel veel geneukt en gevochten worden wil ik blijven kijken....
Een mooie mag ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
Er moet gewoon een grote lelijke neger komen nu.
Ja want dat willen we zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |