Ik smeer helemaal niemand een ban aan zijn of haar broek!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lieg niet "meneer ik smeer je een ban aan je broek".
Je was er niet bij, maar hebt de kant van php gekozen, toen en later.. Blijf er dan ook bij..
quote:
Ik vond de ban voor PHP én voor jou terechtquote:Op zondag 13 februari 2011 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lieg niet "meneer ik smeer je een ban aan je broek".
Je was er niet bij, maar hebt de kant van php gekozen, toen en later.. Blijf er dan ook bij..
Lieg niet en zeur niet... Je was in de (onterechte) veronderstelling dat ik php met gemanipuleer een ban adbroek had gesmeerd en wilde "wraak". Want ik had het php aangemsmeerd en hem er "ingeluisd". Nooit zo gweest, maar jij dacht dat het zo zat. Ergo: 2 dagen later had ik de ban.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik smeer helemaal niemand een ban aan zijn of haar broek!
Ik daagde jou niet uit en de kant van php kiezen, waar baseer je dat op?
Welke foto's?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Tem het volgende:
Flikker nou eens op met die foto's
[..]
correct
Wat jij vindt, mag je vindenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik vond de ban voor PHP én voor jou terechtNiets persoonlijks verder, mag ik nu toch blijven
Goh, dan was ik dus niet de enige met deze veronderstelling.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieg niet en zeur niet... Je was in de (onterechte) veronderstelling dat ik php met gemanipuleer een ban adbroek had gesmeerd en wilde "wraak". Want ik had het php aangemsmeerd en hem er "ingeluisd". Nooit zo gweest, maar jij dacht dat het zo zat. Ergo: 2 dagen later had ik de ban.
quote:
quote:
Ik steun jou in die foto's.quote:
Ach. zolang je het zelf maar geloofd,....quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, dan was ik dus niet de enige met deze veronderstelling.
Ik heb geen enkele mod of admin benaderd, heb niet eens invloed hier, dus don't blame me for it.
dudequote:Op zondag 13 februari 2011 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh die UI's , stoor me eigen daar niet zo aan.
Eigenlijk ben ik zwaar relaxed.
Ik bespeur enig autsime bij sommige aanwezigen..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef Reya het volgende:
Ik bemerk een speadfreak-complex bij enkele aanwezigen.
Jij denkt dat ik met een mod aan de lijn hing als een halve NSB'er, omdat mijn hoogste doel een ban voor jou is?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach. zolang je het zelf maar geloofd,....
Wat was daar ook alweer mee?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef Reya het volgende:
Ik bemerk een speedfreak-complex bij enkele aanwezigen.
Tuutlijk GS... Lees je eigen posts nog even terugquote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik met een mod aan de lijn hing als een halve NSB'er, omdat mijn hoogste doel een ban voor jou is?
Sorry, je gunt jezelf iets teveel eer, eigenlijk mis ik je niet als je er niet ben, maar ik prijs je aanwezigheid ook niet als je hier wel langskomt.
Even goede vrienden.
Waar vraag ik om eenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuutlijk GS... Lees je eigen posts nog even terug
Waar hangt die tegenwoordig eigenlijk uit?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
De dienstdoend geschiedschrijver is helaas met verlof.
Sorry, kan het niet lezen.. En ja je verdient het omdat je mij verdacht van "inluizen". Ergo: je bent een klootzak..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar vraag ik om een
[ afbeelding ]
- AAN
?
Ik zou je nog steeds doenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, kan het niet lezen.. En ja je verdient het omdat je mij verdacht van "inluizen". Ergo: je bent een klootzak..
In jouw en mijn nachtmerriequote:
Mij een raadsel; een gebrek aan quasi-intellectueel gebral tekent derhalve mijn leven.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar hangt die tegenwoordig eigenlijk uit?
Je vriendin is niet goed genoeg????quote:Op zondag 13 februari 2011 22:03 schreef GSbrder het volgende:
Meh, ik hou niet van emoticons in de OP.
Die zie je toch niet en nu moet ik opzoek naar eending.
Jawelquote:Op zondag 13 februari 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vriendin is niet goed genoeg????
Moet je bij Cerbie zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel
Leuk meiske hoor, maar ik bedoelde het volgende:
aangezien de OP emoticon-loos is, zie je niet wat [dubbele punt, negen, ~] nu voor ding is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |