Dat lijkt me heel akelig, ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Wees alsjeblieft voorzichtig...ik heb chronische RSI en geloof me dat wil je niet hebben de rest van je leven.Iets minder fanantiek haken dan maar.
Romantisch is een beter woordquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel akelig, ja.Ik las af en toe ook een verplichte haakloze dag in, idd als ik m'n schouder & elleboog ga voelen.
Ik ben wel heel benieuwd naar je theedinges! Is 'ie net zo nostalgisch al 'ie klinkt?
Tas vol wol?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vanmiddag wol ingeslagen bij de wibra
waaronder heel fel roze, love it
Ooooh, valt nog mee dus.quote:
Bij Zeeman heb ik het ook nog nooit zien liggen. Hier Zeeman/Wibra/Action allemaal op fiets/loopafstand...ok twee winkels liggen wel ver weg als er een sneeuwstorm is en je wilt er even naartoe fietsenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef Eska het volgende:
Katoen van de Wibra ken ik (nog) niet. Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat ze daar katoen verkopen. Nou heb ik ook geen Wibra om de hoek zitten, dus ik kom er maar zo heel af en toe. Zeeman zit hier wel om de hoek, maar daar heb ik iig nog nooit katoen gezien.
Ha, en ga je je blog nog wel even in je sig zetten?
Kun je toevallig getekende patronen lezen? Want in het engelse patroon heeft ze ook een pagina opgenomen waar ze het patroon uitgetekend heeft.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh moest gewoon terug lezen maar als je het wilt doen gewoon hoeveel opzetten stokjes enzo weet ik allemaal gaat het niet wil je dan de engelse versie in me pm gooien, kom niet op ravely steeds dan blijft hij draaien hier........... je bent een schatje als je dat wilt doen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kun je toevallig getekende patronen lezen? Want in het engelse patroon heeft ze ook een pagina opgenomen waar ze het patroon uitgetekend heeft.
Ik ga even kijken hoe ik je dat patroon kan sturen, ik probeer iig even de directe link naar ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-baby-converse
ja ik had dacht had het opgeslagen, maar zoon heeft het even opnieuw gedaan staat nu in een map, ohhhhhhhh je zal ze toch allemaal maken he hahaa, ja en ook dat getekende staat onder de pagina, dank je wel voor je hulp en je raad, heb nog genoeg katoen en wol hier liggen ga eens proberen, als het af is plaats ik een foto. dank je welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
Zie je dit zinnetje? "This pattern is available as a free Ravelry download"
Je kunt op het woord 'download' klikken en dan krijg je een pop-up venster waarin je kunt aanklikken dat je het patroon wilt downloaden. Je krijgt dan een pdf bestand dat opent in Adobe Reader, en de laatste pagina is de getekende beschrijving
Ik heb supersoft van de zeeman gebruikt (dat is acryl), maar ze zijn wel heel klein geworden, dus misschien liever iets dikker garen gebruiken.
Haha, hier moet ik dat ook echt eens doen. Ik moet 4 bakken leegmaken voor ik weer mag kopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:01 schreef Tan het volgende:
Heb net katoen van de Wibra gekocht, de vorige keer overheen gekeken, zag toen alleen maar acryl. Ze hadden alleen nog maar zachtgeel, zwart, wit en een bolletje roze. Heb alleen maar zwart gekocht, dan ga ik een keer een sjaal haken voor mijzelf (ik draag bijna alleen maar zwart, vandaar)
Mijn dochter heeft zes bollen acryl ingeslagen, ze heeft een Holland-thema op haar kamer en wil nu rood-wit-blauwe kussentjes gaan haken, ben erg benieuwd hoe dat wordt, ze heeft het haken inmiddels goed onder de knie en het werkt heel therapeutisch voor haar
Maar moet nu even stoppen met bollen inslaan van mijzelf, eerst alles maar eens haken wat ik nog wil haken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:26 schreef Eska het volgende:
M'n sjaaltje-in-progress
[ afbeelding ]
Ik vind die blommen gewoon net zo verslavend als de squares.
Oooh wat leuk zeg!!! Zoiets wil ik dus ook maken met mijn zwart als basis straks.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:26 schreef Eska het volgende:
M'n sjaaltje-in-progress
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:26 schreef Eska het volgende:
M'n sjaaltje-in-progress
[ afbeelding ]
IK snap het geheel niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:14 schreef Eska het volgende:
Ja, grappig zijn ze hè. Ik ben nog steeds aan het uitvinden welke combi ik het mooiste vind. Maar zo bij elkaar staat het al gauw leuk eigenlijk.
Waar gaat 't mis, Trovey? Of snap je 'm in z'n geheel niet?
Haha, Voodoo-Rudy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haken is cool
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef antartica het volgende:
Vertaling Japanese Flower in de spoiler
Super!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens baal ikNa tien Granny-streep-rijen kom ik er achter dat ik ergens drie stokjes heb overgeslagen
Valt niet op, maar toch. Het is 'maar' de achterkant van een kussentje dus ik doe het niet over, maar ik baal wel.
Was hier al antwoord op gegeven?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
Splijt dat Ella acryl echt erg? Ik vind het wel heel mooi namelijk
Haken tijdens een filmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:58 schreef KarinvdB het volgende:
Nou voel ik me toch weer een newb... filmhaken??
Engels is prima, daar zit ik net over op te scheppen in een sollicitatiebriefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Was hier al antwoord op gegeven?
Het splijt wel erg, maar niet te erg, vind ik. Het is even opletten tijdens het haken. Dus minder geschikt voor filmhaken, maar wel voor serie ofzo. Licht er ook aan hoe goed je engels is.
Meestal niet. Soms zit er wel een link bij of staat het patroon er maar meestal niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef Mirjam het volgende:
kun je bij craftster ook patronen krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |