Haha, hier moet ik dat ook echt eens doen. Ik moet 4 bakken leegmaken voor ik weer mag kopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:01 schreef Tan het volgende:
Heb net katoen van de Wibra gekocht, de vorige keer overheen gekeken, zag toen alleen maar acryl. Ze hadden alleen nog maar zachtgeel, zwart, wit en een bolletje roze. Heb alleen maar zwart gekocht, dan ga ik een keer een sjaal haken voor mijzelf (ik draag bijna alleen maar zwart, vandaar)
Mijn dochter heeft zes bollen acryl ingeslagen, ze heeft een Holland-thema op haar kamer en wil nu rood-wit-blauwe kussentjes gaan haken, ben erg benieuwd hoe dat wordt, ze heeft het haken inmiddels goed onder de knie en het werkt heel therapeutisch voor haar
Maar moet nu even stoppen met bollen inslaan van mijzelf, eerst alles maar eens haken wat ik nog wil haken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:26 schreef Eska het volgende:
M'n sjaaltje-in-progress
[ afbeelding ]
Ik vind die blommen gewoon net zo verslavend als de squares.
Oooh wat leuk zeg!!! Zoiets wil ik dus ook maken met mijn zwart als basis straks.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:26 schreef Eska het volgende:
M'n sjaaltje-in-progress
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:26 schreef Eska het volgende:
M'n sjaaltje-in-progress
[ afbeelding ]
IK snap het geheel niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:14 schreef Eska het volgende:
Ja, grappig zijn ze hè. Ik ben nog steeds aan het uitvinden welke combi ik het mooiste vind. Maar zo bij elkaar staat het al gauw leuk eigenlijk.
Waar gaat 't mis, Trovey? Of snap je 'm in z'n geheel niet?
Haha, Voodoo-Rudy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haken is cool
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef antartica het volgende:
Vertaling Japanese Flower in de spoiler
Super!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens baal ikNa tien Granny-streep-rijen kom ik er achter dat ik ergens drie stokjes heb overgeslagen
Valt niet op, maar toch. Het is 'maar' de achterkant van een kussentje dus ik doe het niet over, maar ik baal wel.
Was hier al antwoord op gegeven?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
Splijt dat Ella acryl echt erg? Ik vind het wel heel mooi namelijk
Haken tijdens een filmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:58 schreef KarinvdB het volgende:
Nou voel ik me toch weer een newb... filmhaken??
Engels is prima, daar zit ik net over op te scheppen in een sollicitatiebriefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Was hier al antwoord op gegeven?
Het splijt wel erg, maar niet te erg, vind ik. Het is even opletten tijdens het haken. Dus minder geschikt voor filmhaken, maar wel voor serie ofzo. Licht er ook aan hoe goed je engels is.
Meestal niet. Soms zit er wel een link bij of staat het patroon er maar meestal niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef Mirjam het volgende:
kun je bij craftster ook patronen krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |