Nee, maar het haakt wel fijn en die sjaal ging ook wel lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 20:51 schreef EsseEi het volgende:
Nog een shawl? of bewaren voor als je een goed idee hebt
of als je er nu per se vanaf moet wil ik me best beschikbaar stellen voor het donkerblauw hoorhaha
Perry is cool!
Oh, die heb ik ook ooit gemaaktquote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef trui het volgende:
leuke blommen, esseEi! die midden onder, is dat er zoeen van Lucy's sjaal-in-wording?
die witte sjaal vind ik ook mooi!
en geinige Perry zag ik voorbij komen! zou m'n zoon erg leuk vinden!
Die roos van jou is exact wat ik ook wil makenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:47 schreef trovey het volgende:
Weer leuke dingen gezien.![]()
Om nog even in de bloemen te blijven
Mijn eerste roos
[ afbeelding ]
En zo heb ik het verder verwerkt, schijnt heel goed te zijn tegen het in elkaar raken van de snoer en zo kan ik het ding weer eens sneller terugvinden.![]()
[ afbeelding ]
Je bent geweldig, dankjewel!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef EsseEi het volgende:
ohh die van Attic24 zijn wel lekker klein deze en deze en ravelry is je beste vriend natuurlijk ^^
lekker gehaakt (nee ik zeg niet wat)
maar nu is het bedtijd
Patroontje staat bij mijn Ravelry account.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die roos van jou is exact wat ik ook wil maken!!
ik ben ravelry-noob pur sang, u haz linkje for me?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Patroontje staat bij mijn Ravelry account.Even reclame maken.
Patroontje is heel simpel, zeker als je eerst hebt besloten om een moeilijker te haken bloem te doen.![]()
Link direct naar het patroon toe.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben ravelry-noob pur sang, u haz linkje for me?
thanksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Link direct naar het patroon toe.![]()
http://www.ravelry.com/patterns/library/basic-rose
Ja, ik vind ze echt geweldig! Zo'n leuk effect.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:39 schreef trui het volgende:
Tan, al aan de grannystripes ook!ze zijn leuk en gaan lekker snel he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |