Oh, die heb ik ook ooit gemaaktquote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef trui het volgende:
leuke blommen, esseEi! die midden onder, is dat er zoeen van Lucy's sjaal-in-wording?
die witte sjaal vind ik ook mooi!
en geinige Perry zag ik voorbij komen! zou m'n zoon erg leuk vinden!
Die roos van jou is exact wat ik ook wil makenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:47 schreef trovey het volgende:
Weer leuke dingen gezien.![]()
Om nog even in de bloemen te blijven
Mijn eerste roos
[ afbeelding ]
En zo heb ik het verder verwerkt, schijnt heel goed te zijn tegen het in elkaar raken van de snoer en zo kan ik het ding weer eens sneller terugvinden.![]()
[ afbeelding ]
Je bent geweldig, dankjewel!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef EsseEi het volgende:
ohh die van Attic24 zijn wel lekker klein deze en deze en ravelry is je beste vriend natuurlijk ^^
lekker gehaakt (nee ik zeg niet wat)
maar nu is het bedtijd
Patroontje staat bij mijn Ravelry account.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die roos van jou is exact wat ik ook wil maken!!
ik ben ravelry-noob pur sang, u haz linkje for me?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Patroontje staat bij mijn Ravelry account.Even reclame maken.
Patroontje is heel simpel, zeker als je eerst hebt besloten om een moeilijker te haken bloem te doen.![]()
Link direct naar het patroon toe.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben ravelry-noob pur sang, u haz linkje for me?
thanksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Link direct naar het patroon toe.![]()
http://www.ravelry.com/patterns/library/basic-rose
Ja, ik vind ze echt geweldig! Zo'n leuk effect.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:39 schreef trui het volgende:
Tan, al aan de grannystripes ook!ze zijn leuk en gaan lekker snel he!
die zijn mooi!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:24 schreef trui het volgende:
even een (flutcamerakwaliteit)foto van m'n eerste blommen:
[ afbeelding ]
dankjedankjedankje!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Link direct naar het patroon toe.![]()
http://www.ravelry.com/patterns/library/basic-rose
niet zelf verzonnen nee... zie hier voor tig andere versiesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:27 schreef Mirjam het volgende:
die zijn mooi!
zelf verzonnen, of ook volgens een patroon?
Graag gedaan.quote:
De perfecte bloemen om mijn omslagdoek te verfraaien. Ik heb nog een compleet zwarte omslagdoek liggen en het lijkt me wel een leuk idee om dat ding met gehaakte bloemen te bedekken. De bloemen als omslagdoek alleen is me te koud maar met die omslagdoek als ondergrond lijkt het me wel wat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:24 schreef trui het volgende:
even een (flutcamerakwaliteit)foto van m'n eerste blommen:
[ afbeelding ]
De wol van de laatste is toch van de Zeeman (multicolor)...die hebben ze hier recent nog aangevuld (en daarna was het schap weer leegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef antartica het volgende:
Ik ga na mn streepjes deken ook de grannystripe deken maken van atttic24![]()
ben erachter gekomen dat knuffeltjes enzo niets voor mij is, doe mij maar een flinke deken gewoon rechtoe rechtaan en gaaan...
Gister nog een valentijnshart voor mn vriend gemaakt...
[ afbeelding ]
Mijn deken still in progress (ben er echt verliefd op):
[ afbeelding ]
Mijn colsjaal waarmee ik niet verder kan omdat de kleur wol nergens meer te vinden is![]()
[ afbeelding ]
Oordopjes is heel makkelijk, gewoon vasten haken om het snoer heen en voor de dopjes zelf even prutsen om een soort kapje te maken. Het oorspronkelijke patroon was voor een ander model oortjes maar met een beetje pruts pruts haak haakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef KarinvdB het volgende:
Wat een mooie bal! En die oordopjes, dat is slim zeg, ik denk dat ik dat ook ga proberen.
M'n tas gaat al hard, voor het eerst een bol opgemaakten inmiddels zitten er al zo'n 2 bollen totaal in.
[ link | afbeelding ]
ik haak ze gewoon aan elkaar, twee lapjes op elkaar en de haaknaald door de lusjes halen, ik heb geen gaten en het ziet er netjes uit. Ik heb niet een speciale techniek.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef kirsten. het volgende:
Hee meiden, ik herhaal nog even mijn vraagje hoor want ik wil graag verder maar ik weet het zelf niet zo goed.
Hoe maken jullie je GS'jes aan elkaar? Ik heb join-as-you-go methode van Lucy geprobeerd, maar ik heb het idee dat er dan gaten tussen de randen van de GSjes komen waar je ze zegmaar niet joint (ik maak een deken)... Of niet? Normaliter zou ik de methode waarbij je de buitenste lusjes aan elkaar slipstitcht gebruiken maar dan krijg je zo'n hard raster aan de achterkant en dat wil ik nou net niet
iemand nog ideeën?
Ik doe ook de methode van Lucy (wel met andere squares), maar ik weet niet zo goed wat je bedoelt 'gaten tussen de randen' . Ik heb nergens gaten iig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef kirsten. het volgende:
Hee meiden, ik herhaal nog even mijn vraagje hoor want ik wil graag verder maar ik weet het zelf niet zo goed.
Hoe maken jullie je GS'jes aan elkaar? Ik heb join-as-you-go methode van Lucy geprobeerd, maar ik heb het idee dat er dan gaten tussen de randen van de GSjes komen waar je ze zegmaar niet joint (ik maak een deken)... Of niet? Normaliter zou ik de methode waarbij je de buitenste lusjes aan elkaar slipstitcht gebruiken maar dan krijg je zo'n hard raster aan de achterkant en dat wil ik nou net niet
iemand nog ideeën?
nou je joint ze toch alleen in de ruimtes tussen de squares, dus waar de je 3 trebles doet, zitten ze toch niet aan elkaar vast of heb ik het verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik doe ook de methode van Lucy (wel met andere squares), maar ik weet niet zo goed wat je bedoelt 'gaten tussen de randen' . Ik heb nergens gaten iig.
Oh wacht, dan is 't feit dat ik andere quares maak wellicht toch wel relevanter dan ik dacht. Ik maak geen clustertjes, maar alleen gewone stokjes. En dan join ik gewoon iedere steek.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:19 schreef kirsten. het volgende:
[..]
nou je joint ze toch alleen in de ruimtes tussen de squares, dus waar de je 3 trebles doet, zitten ze toch niet aan elkaar vast of heb ik het verkeerd begrepen?
Ik ook...Ben je op zoek naar het ene, zie je weer iets anders wat nóg leuker is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef antartica het volgende:
k ben alweer gewijzigd van swap-idee....zucht!
Ze heeft ook weleens US-termen, geloof ik, dus vandaar dat ik twijfelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ze woont in engeland dus neem aan dat ze uk termen gebruikt.
Het zijn stokjes....tenzij de granny stripe ook geen stokjes zijn...
ik gebruik wel de lucy-methode met dus alleen om de zoveel steken een verbinding, en dat is geen probleem. omdat ze goed verdeeld zijn komt overal ongeveer evenveel druk op en vallen die 'gaten' niet zo op, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef kirsten. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |