abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92925575

Wibra inkopen! 10 euro was ik kwijt _O-
pi_92925654
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
:W

Ik kom mijn laatste haaksel even spammen :@ mini allstars! O+
[ afbeelding ]
Het logo moet er nog op, maar dan ben ik er klaar mee.

Heeft iemand deze ook gemaakt (van loopysue)? en had die ook zoveel moeite met het zwarte randje? :o
heb je heel misschien dit patroontje voor mij in het Nederlands??? mijn engels is niet zo goed..........als je hem hebt wil je het dan als pm sturen :*

Vind ze helemaal wauw top en zo lieffffffff
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_92925712
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:27 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]

Wibra inkopen! 10 euro was ik kwijt _O-
Ella is toch katoen???? en ja 25% korting deze week heb 2 pakken wit en 1 pak roze even ingeslagen afgelopen dinsdag *O*

Ella zag ik niet liggen hier in Amsterdam :'(
pi_92925736
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ella is toch katoen???? en ja 25% korting deze week heb 2 pakken wit en 1 pak roze even ingeslagen afgelopen dinsdag *O*
Ella is glanzend acryl! Nova was de katoen, daar heb ik niet van meegenomen, na mn phildar en catania verzameling zit dat wel goed ;)
pi_92925821
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:31 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ella is glanzend acryl! Nova was de katoen, daar heb ik niet van meegenomen, na mn phildar en catania verzameling zit dat wel goed ;)
catania brei ik veel mee, phildar heb ik verleden week aangeschaft bij de euroknaller ( waren een euro per bol) maar die Ella lag niet bij onze wibra en dat geel zo mooie kleur geel :Y

brei de laatste tijd veel met turkse wol/akryl mannetje op de markt verkoopt het zulke mooie kleuren en lekker om te breien, haken nee daar is het weer te stug en ietsje te dik voor.
pi_92925867
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:34 schreef Toverheks het volgende:

[..]

catania brei ik veel mee, phildar heb ik verleden week aangeschaft bij de euroknaller ( waren een euro per bol) maar die Ella lag niet bij onze wibra en dat geel zo mooie kleur geel :Y
Catania heb ik een fantastische collectie van :@ Maar wel 1 bolletje per kleur. Phildar heb ik ook gekocht bij de euroknaller. Zijn er niet meerdere Wibra's in de buurt?
pi_92925928
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:35 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Catania heb ik een fantastische collectie van :@ Maar wel 1 bolletje per kleur. Phildar heb ik ook gekocht bij de euroknaller. Zijn er niet meerdere Wibra's in de buurt?
ja fiets morgen wel even naar andere vestiging want dat ella vind ik mooi, je hebt ook van de wibra dat gemeleerde wol ook 1.49 daar heb ik nog veel van liggen maar vind het geen lekkere wol om te breien, en haken wel weer maar hou meer van allemaal kleurtjes haken.
  donderdag 17 februari 2011 @ 18:55:22 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92926711
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

heb je heel misschien dit patroontje voor mij in het Nederlands??? mijn engels is niet zo goed..........als je hem hebt wil je het dan als pm sturen :*

Vind ze helemaal wauw top en zo lieffffffff
Het patroon is in het Engels, ik wil best een keer proberen om daar Nederlandse aanwijzingen bij te geven, maar ik weet alleen niet hoe helder dat wordt :')
pi_92927586
Ladyblack die allstarsjes O+ Waar is het patroon te vinden?

Geen wibra geweest, mn moeder was smorgens al t winkelcentrum in geweest en ook snel de wibra in gegaan maar hier was niets nieuws. Dus mn uitje was de supermarkt om de hoek. Man wat een end.

Voor de dames die nog niet aan engelse patronen doen: echt je moet je eens een middagje in verdiepen, er gaat een wereld voor je open.
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:13:59 #235
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_92927613
oeeeh lieve allstar slofjes ^^ en mooie wol collectie Lyssa! :D

Vind Ella ook mooi :D het splijt alleen zo, maar dat glimmende ^^ en die blauw vind ik echt geweldig!

Morgen...morgen...morgen :D (al heb ik echt niks nodig maar goed ;))
ik wil graag donker blauw garen, er zit op zuid ook een euroland dus kijk of ze daar nog de aanbieding hebben en anders hoop ik dat ze het hebben bij de wibra. En er zit een Pipoos in het centrum dus dat wordt echt haasten ;)
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:20:54 #236
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92927963
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef kwakz0r het volgende:
hm, dames die japanse blommen maken, is de rand bij jullie ook zo golvend? alsof er vanaf ronde 4 veel te veel steken zijn?
nee, dat heb ik niet. maar ik geloof dat eska er ook last van had.
in de haak.
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:22:53 #237
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92928064
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef Tan het volgende:
Het is ook wel fijn dat je het Engelse er bij hebt laten staan, dat maakt het makkelijker om gewend te raken aan de Engelse termen. Wie weet leer ik het nog eens in het Engels :D
haha ja dat was de juf in mij. 8-) het is inderdaad best te doorgronden. en graag gedaan! :)
in de haak.
pi_92928186
Kirsten: ik kwam deze tegen voor het aan elkaar maken van granny's. Misschien is dat nog een idee?
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:26:04 #239
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_92928187
Oh ja dat wou ik nog zeggen inderdaad
Bij mij ging die bloem ook wel wat krukllen bij de 4e toer...maar ach, beetje forceren en nergens meer last van ;)
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:35:43 #240
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_92932327
Hoi :W
Ik lurk stiekem al een tijdje in dit topic en ik vind alles wat jullie maken zo onwijs lief O+ Maar ik heb dus echt geen flauw benul hoe het allemaal werkt. Iemand tips voor een enorme beginner? :)
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:41:50 #241
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_92932707
BLOEMPJE! je plaatje!!!!!!!!!!! en dat stukje uit de film!!!!! O+ O+ O+

goed, welkom dus ;) in de OP staan geloof ik wat handige links en op youtube kun je filmpjes vinden om het te leren ^^ (crochet, in het engels). En men neme ten eerste een haaknaald en een bolletje garen: meningen zijn verdeeld over formaat haaknaald, grote (5 ofzo) zeggen de meeste. En garen: ik zou voor een 1 euro bol van de zeeman of de wibra gaan, in een lichte kleur zodat je de steken goed ziet.
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:44:59 #242
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_92932897
Hahahaha, hoi!
Oke, ik ga eens youtubefilmpjes kijken :Y
Dankjewel :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:48:10 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92933071
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ladyblack die allstarsjes O+ Waar is het patroon te vinden?
Op ravelry natuurlijk :D http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-baby-converse

quote:
Voor de dames die nog niet aan engelse patronen doen: echt je moet je eens een middagje in verdiepen, er gaat een wereld voor je open.
Dat ja! En ik denk dat de vertaling die Trui voor Tan heeft gemaakt heel nuttig is daarvoor :Y
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:50:04 #244
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92933181
welkom bloempje! dit linkje uit de OP is ook handig vind ik (zie ook de volgende delen waarnaar onderaan die site gelinkt wordt).

en laatst zag ik deze, ook wel praktisch.

pas op dat je niet oefent met garen dat erg splijt, of juist heel pluizig is.

[ Bericht 11% gewijzigd door trui op 17-02-2011 21:12:10 ]
in de haak.
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:09:03 #245
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_92934470
Dankjulliewel :D
Daarmee moet het wel lukken lijkt me, helemaal zin om te gaan proberen nu :Y. Alleen even ergens haaknaalden vinden :P.
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:18:13 #246
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92935049
Die moet je dan beter niet bij de Wibra kopen, die maten kloppen niet, en ik vind ze vervelend scherp.

Wol van de wibra is wel fijn, en van de zeeman ook :Y
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:20:23 #247
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_92935192
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef LadyBlack het volgende:
Die moet je dan beter niet bij de Wibra kopen, die maten kloppen niet, en ik vind ze vervelend scherp.

Wol van de wibra is wel fijn, en van de zeeman ook :Y
Ah, bedankt voor de tip :) Ik zal eens gaan rondkijken. En binnenkort hopelijk een eerste poging laten zien :P
pi_92938197
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Daste het volgende:
Kirsten: ik kwam deze tegen voor het aan elkaar maken van granny's. Misschien is dat nog een idee?
o die zijn ook wel mooi met zo'n stukje ertussen! Ik ben al begonnen met toch de Lucy-methode maar bedankt voor het meedenken :)
pi_92939965
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Daste het volgende:
Oh, dat ziet er mooi uit! O+ Ik maak dus ook zulke squares. Alleen niet met zo'n mooi randje er omheen. Dat maakt het echt helemaal àf. Zeker met van die neutrale squares vind ik dat echt heel mooi. Meteen opgeslagen voor m'n volgende deken. :D

Die japanse bloemen zijn echt verslavend! :P En ik heb idd ook dat het gaat golven, ja. Voor nu vind ik 't niet zo'n punt. Ik maak nu alleen een simpel sjaaltje er van. Gewoon alleen maar een slinger van bloemen zeg maar. Dan kan het best, vind ik.
Maar voor een volgend project ga ik wel even kijken hoe ik het wat minder golvend krijg. Misschien wat minder blaadjes, 10 ipv 12 of zo. Bij de vele voorbeelden die ik heb gezien hadden sommigen ook 10 gedaan, zag ik.

Bloempje, welkom! En succes! :)
pi_92940953
Ook welkom bloempje. :W
Ik heb gisteravond laat nog een nieuw project ontdekt wat perfect is voor de aanbieding van de Wibra. O-)

Deze tas. *O* Ik heb vanmiddag nog snel even de wol opgehaald (gewone Saskia en de "harige" Elvira) om nog optimaal van de aanbieding gebruik te maken.
Nog geen idee wanneer ik er aan ga beginnen maar ik ben helemaal *; van deze tas. :') Deze tas is gevilt, dat gaat dus niet gebeuren en de kleuren zullen ook anders worden maar het type wol en het model tas blijven wel hetzelfde.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')