heb je heel misschien dit patroontje voor mij in het Nederlands??? mijn engels is niet zo goed..........als je hem hebt wil je het dan als pm sturenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom mijn laatste haaksel even spammenmini allstars!
[ afbeelding ]
Het logo moet er nog op, maar dan ben ik er klaar mee.
Heeft iemand deze ook gemaakt (van loopysue)? en had die ook zoveel moeite met het zwarte randje?
Ella is toch katoen???? en ja 25% korting deze week heb 2 pakken wit en 1 pak roze even ingeslagen afgelopen dinsdagquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:27 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Wibra inkopen! 10 euro was ik kwijt
Ella is glanzend acryl! Nova was de katoen, daar heb ik niet van meegenomen, na mn phildar en catania verzameling zit dat wel goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ella is toch katoen???? en ja 25% korting deze week heb 2 pakken wit en 1 pak roze even ingeslagen afgelopen dinsdag
catania brei ik veel mee, phildar heb ik verleden week aangeschaft bij de euroknaller ( waren een euro per bol) maar die Ella lag niet bij onze wibra en dat geel zo mooie kleur geelquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:31 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ella is glanzend acryl! Nova was de katoen, daar heb ik niet van meegenomen, na mn phildar en catania verzameling zit dat wel goed
Catania heb ik een fantastische collectie vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
catania brei ik veel mee, phildar heb ik verleden week aangeschaft bij de euroknaller ( waren een euro per bol) maar die Ella lag niet bij onze wibra en dat geel zo mooie kleur geel
ja fiets morgen wel even naar andere vestiging want dat ella vind ik mooi, je hebt ook van de wibra dat gemeleerde wol ook 1.49 daar heb ik nog veel van liggen maar vind het geen lekkere wol om te breien, en haken wel weer maar hou meer van allemaal kleurtjes haken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:35 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Catania heb ik een fantastische collectie vanMaar wel 1 bolletje per kleur. Phildar heb ik ook gekocht bij de euroknaller. Zijn er niet meerdere Wibra's in de buurt?
Het patroon is in het Engels, ik wil best een keer proberen om daar Nederlandse aanwijzingen bij te geven, maar ik weet alleen niet hoe helder dat wordtquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je heel misschien dit patroontje voor mij in het Nederlands??? mijn engels is niet zo goed..........als je hem hebt wil je het dan als pm sturen
Vind ze helemaal wauw top en zo lieffffffff
nee, dat heb ik niet. maar ik geloof dat eska er ook last van had.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef kwakz0r het volgende:
hm, dames die japanse blommen maken, is de rand bij jullie ook zo golvend? alsof er vanaf ronde 4 veel te veel steken zijn?
haha ja dat was de juf in mij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef Tan het volgende:
Het is ook wel fijn dat je het Engelse er bij hebt laten staan, dat maakt het makkelijker om gewend te raken aan de Engelse termen. Wie weet leer ik het nog eens in het Engels
Op ravelry natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ladyblack die allstarsjesWaar is het patroon te vinden?
Dat ja! En ik denk dat de vertaling die Trui voor Tan heeft gemaakt heel nuttig is daarvoorquote:Voor de dames die nog niet aan engelse patronen doen: echt je moet je eens een middagje in verdiepen, er gaat een wereld voor je open.
Ah, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef LadyBlack het volgende:
Die moet je dan beter niet bij de Wibra kopen, die maten kloppen niet, en ik vind ze vervelend scherp.
Wol van de wibra is wel fijn, en van de zeeman ook
o die zijn ook wel mooi met zo'n stukje ertussen! Ik ben al begonnen met toch de Lucy-methode maar bedankt voor het meedenkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Daste het volgende:
Kirsten: ik kwam deze tegen voor het aan elkaar maken van granny's. Misschien is dat nog een idee?
Oh, dat ziet er mooi uit!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Daste het volgende:
Kirsten: ik kwam deze tegen voor het aan elkaar maken van granny's. Misschien is dat nog een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |