SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdIk ben van pindavlees
BAM!quote:Dynamo-speler Cedrik Standfest ontving de bal na een goede combinatie door het hart van de verdediging van de thuisploeg en maakte met een boogballetje over de keeper de 0-4. Het thuispubliek was hier absoluut niet blij mee!
lekkâh!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef DeHovenier het volgende:
Een goed begin van het nieuwe topic:
[..]
BAM!
geen flauw ideequote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Uhu
Maar wat is een fallback-event?
Pullback....quote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Uhu
Als je 2 of meer doelpunten voorstaat heb je kans dat ze terugtrekken. Dan komt er zoiets als: ze concentreren zich nu meer op verdedigen of whatever.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Uhu
Pullback, dat je team de voorsprong wel best vindt en zich gaat richten op verdedigen!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Uhu
Ai, da's zonde.....dat wil ik helemaal niet op mn geweten hebben!quote:
Maar als je 7-1 voorstaat dan kan dat toch ook welquote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pullback, dat je team de voorsprong wel best vindt en zich gaat richten op verdedigen!
Het was ook nog eens Palm bockbier ookquote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ai, da's zonde.....dat wil ik helemaal niet op mn geweten hebben!
Sorrie...
Ja, het is alleen minder als het bij een 2-0 stand binnen een kwartier gebeurt!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar als je 7-1 voorstaat dan kan dat toch ook wel
2e geblesseerde die er af gaatquote:Jamess zal het een tijdje zonder Alexander Stevens moeten stellen, want in de 39e minuut liep hij een zware voetblessure op. Hij werd vervangen door Jac Leunk.
Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was ook nog eens Palm bockbier ook
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
2e geblesseerde die er af gaat
Ka U Thee
Da's waar.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, het is alleen minder als het bij een 2-0 stand binnen een kwartier gebeurt!
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
2e geblesseerde die er af gaat
Ka U Thee
Ik duim!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Duimen dat de nummer 2 verliest ( 5 min te gaan )
grappige is wel dat hij vervangen wordt door een middenvelder met formidabel passen, dus wie weet kan het nog iets opleveren #hoopttegenbeterweteninquote:
We moeten dan wel wachten tot de 75e min......quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
grappige is wel dat hij vervangen wordt door een middenvelder met formidabel passen, dus wie weet kan het nog iets opleveren #hoopttegenbeterwetenin
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:43 schreef MrMoon het volgende:
een mens kan ook niet even naar het toilet
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
We moeten dan wel wachten tot de 75e min......
Ik lust geen pindasaus. En geen pinda's. En geen pindakaas.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef ScudRaket het volgende:
@TT Straks is het pindasaus
OT: concurrent staat achterNog maar 2 puntjes verschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
oeh.. dat staat hier ook nog in de koelkast.. ik was al bang een Palm soort niet had geproefdquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik lust geen pindasaus. En geen pinda's. En geen pindakaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Very nice sirquote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En afgelopen. 2-3 gewonnen, mythisch countervaardigheid en wereldklasse (hoog), reusachtig (zeer laag), wereldklasse (hoog) verdedigingsratings
Erg mooie counterratings hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
4-0 gewonnen, 1e helft 39% bbz en de 2e helft 49%. Het lijkt het NLse elftal wel, elke goal een andere speler
[ afbeelding ]
Naais.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En afgelopen. 2-3 gewonnen, mythisch countervaardigheid en wereldklasse (hoog), reusachtig (zeer laag), wereldklasse (hoog) verdedigingsratings
Ty. Volgende week tegen de nummer 1, zonder PIC maar wel met counter. Kan ik weer een paar puntjes afsnoepen, alhoewel hij nu al kampioen is eigenlijk.quote:
wedstrijd 1 MOTSen.. zekere voor het onzekere nemenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
Nu komt het dilemma natuurlijk.... 5 punten los op de nummer 2 met nog 3 wedstrijden te gaan.
Wedstrijd 1: Tegen nummer 2
Wedstrijd 2: Moet ik kunnen winnen
Wedstrijd 3: Moet ik kunnen winnen ( gemakkelijk )
Teamgeest nu dolgelukkig..
Wat zal ik doen? Wedstrijd 1 vol motsen en zodoende de nummer 2 op 8 punten zetten en kampioen worden of piccen en mijn teamgeest echt geweldig maken, zodat ik fluitend ( zonder gekke ME ) 6 punten haal uit de laatste 2 wedstrijden...
Dat ligt helemaal aan je winstkansen komende week met PIC, PIN en MOTSquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
Nu komt het dilemma natuurlijk.... 5 punten los op de nummer 2 met nog 3 wedstrijden te gaan.
Wedstrijd 1: Tegen nummer 2
Wedstrijd 2: Moet ik kunnen winnen
Wedstrijd 3: Moet ik kunnen winnen ( gemakkelijk )
Teamgeest nu dolgelukkig..
Wat zal ik doen? Wedstrijd 1 vol motsen en zodoende de nummer 2 op 8 punten zetten en kampioen worden of piccen en mijn teamgeest echt geweldig maken, zodat ik fluitend ( zonder gekke ME ) 6 punten haal uit de laatste 2 wedstrijden...
Tja dat is een team met 191 hatstats totaal ( ik 240 )quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je winstkansen komende week met PIC, PIN en MOTS
We hebben nog eventjes om het uit te zoekenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja dat is een team met 191 hatstats totaal ( ik 240 )
Hij haalde uit een middenveld van 72, ik daarin tegen 75 ( met pic ) + dus die dolgelukkige teamgeest nu. De wedstrijd is uit bij hem...
Hij heeft geen aanval, maar wel een berg Specs + SH.
Daaromquote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben nog eventjes om het uit te zoeken
VIII. Ik speel hattrick nu 2 maandenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:59 schreef Superrudi het volgende:
In welke competities zitten jullie eigenlijk zo'n beetje? ik bedoel het niveau VIII, VII, VI, V etc..
Nu VII, komend seizoen weer VI.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:59 schreef Superrudi het volgende:
In welke competities zitten jullie eigenlijk zo'n beetje? ik bedoel het niveau VIII, VII, VI, V etc..
Leukquote:Op zondag 13 februari 2011 21:59 schreef IPeePie het volgende:
De hele tweede helft heb ik noch mijn tegenstander een kans gehad...
Ik zit in VI.895quote:Op zondag 13 februari 2011 21:59 schreef Superrudi het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik lust geen pindasaus. En geen pinda's. En geen pindakaas.satésausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
63% hier, en gewoon 0-0quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef Flappekz het volgende:
64% bbz, maar slechts 1-0 voor.
En de nummer 2 staat nu ook voor, maar die kan me op doelsaldo nooit meer inhalen
lolwut
Jottemquote:Lester Reesink gaf de fans van KKA nog meer reden tot juichen toen hij in de 47e minuut de voorsprong van zijn ploeg wist te vergroten. Uit een aanval over rechts scoorde hij 2-0.
Te gekquote:Eustacio Brzovic vergrootte de voorsprong van KKA naar 3-0 door een vlijmscherpe voorzet van rechts in te koppen.
Bijna geblesseerde nummer driequote:s4r4js-speler Torben Krøldrup kreeg na 51 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde.
Ik heb veel kans om volgend seizoen te promoveren. Maar dan moet ik wel mijn team verjongen omdat ik er nu een paar dertigers heb rondlopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
VI momenteel, maar kans om weer te promoveren..
cancel thatquote:Op zondag 13 februari 2011 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bijna geblesseerde nummer drie![]()
wat een houthakker is mijn tegenstander
quote:Jamess zag zich gedwongen tot wisselen, omdat David Beneït na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Florus de Jutter.
ik denk dat ik me hier bij kan aansluiten.. na volgende week weet ik het zeker..quote:
quote:
De derde keer alquote:SVOza1 slaagde erin de tegenstander onder druk te zetten, waardoor die moeilijk in zijn spel kon komen.
En gefeliciteerd met het kampioenschapquote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef Flappekz het volgende:
Na vandaag 10 wedstrijden op rij gewonnen
oef...quote:
Thanks! Op doelsaldo ben ik niet meer te achterhalenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En gefeliciteerd met het kampioenschap
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef Flappekz het volgende:
Na vandaag 10 wedstrijden op rij gewonnen
nah nee, dat is nou ook weer niet nodig, die heb ik life met je mee mogen makenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oef...
probeer deze wedstrijd maar eens te verbeteren.. 312301213..
Hoppahquote:Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Vladimír Mansfeld, waarmee KKA de voorsprong uitbreidde: 4-0.
Wat in het vat zit...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
Godver nog niet gedegradeerd.....
.
.
Het was dan ook echt een nutteloze post van mij hoor. Boeiend is t toch niet. Zeker niet met de stats die ik gehaald heb met MOTSquote:
Het was iig nog boven de 100quote:Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het was dan ook echt een nutteloze post van mij hoor. Boeiend is t toch niet. Zeker niet met de stats die ik gehaald heb met MOTS
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het zou pas echt niet best zijn als ie m ook zou proeven....
Soms heb je dat gewoon....dat stinkt het zo erg, dat je m kan proevenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
.
Godver man wat heb jij een gore gedachtes!![]()
Ik hoopte op nog meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Soms heb je dat gewoon....dat stinkt het zo erg, dat je m kan proeven
Ik hoop het ook voor je!quote:
weet je waar me dit aan doet denken? elke keer als Drassss een persbericht schrijft...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Soms heb je dat gewoon....dat stinkt het zo erg, dat je m kan proeven
quote:22:03 Persbericht van PRT
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
weet je waar me dit aan doet denken? elke keer als Drassss een persbericht schrijft...
[..]
ik wist het wel, maar plagen is leukquote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!
.
.
Trouwens :
Een beetje doen alsof je niet wist wie ik was in het Egypte topic laatst......
en een persberichtje is geschrevenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef Flappekz het volgende:
Ff persen ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..................................... JA HOOR!
PPPPPPRRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Letterpoepenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en een persberichtje is geschreven
Hehehehe, zo lang het maar niet wordt van : Doe niet want ik heb t zo graag is alles best.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik wist het wel, maar plagen is leuk
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en een persberichtje is geschreven
Echt welquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe, zo lang het maar niet wordt van : Doe niet want ik heb t zo graag is alles best.
We hebben dus een plaaggeest alhier!
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe, zo lang het maar niet wordt van : Doe niet want ik heb t zo graag is alles best.
We hebben dus een plaaggeest alhier!
is van Hulten je scheidsrechter?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Strijdend ten onder, Hamming probeerde een penalty te versieren, maar werd helaas doorzien door de suffe scheids.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto van mij in mijn zondagse pak
Daarom stikte drassss net ook in me...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Godver wat zijn juliie scherp vanavond!![]()
Moet jij in dat pak paardenboksen jureren?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto van mij in mijn zondagse pak
Jah en BrandX zowat op mijn opmerking en om jou scherpheid. Het gaat goffer lekker zo!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarom stikte drassss net ook in me...
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet jij in dat pak paardenboksen jureren?
Potvertommequote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
lekker pony's een hartverzakking bezorgen zodat al die kutkoters op hun bek vallen
En als ze dat dan met een dubbele salto gehoekt met anderhalve schroef doen, krijgen ze een voldoendequote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
lekker pony's een hartverzakking bezorgen zodat al die kutkoters op hun bek vallen
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
minimaal een axel erbij hoor, anders is het een matig vijfjequote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En als ze dat dan met een dubbele salto gehoekt met anderhalve schroef doen, krijgen ze een voldoende
we denken allemaal bij tijd en wijle hetzelfdequote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Volgens mij moeten je mede juristen dit niet lezen!
Ahja, sorry...zo goed ken ik de regels van schoonkunstpaardenboksen niet...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
minimaal een axel erbij hoor, anders is het een matig vijfje
Leuk om dit te lezen als kutkoter dan.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
we denken allemaal bij tijd en wijle hetzelfde
Dit weekend boksen gehad in Rotterdam en Vlissingen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ahja, sorry...zo goed ken ik de regels van schoonkunstpaardenboksen niet...
hadden ze maar geen kutkoter moeten worden maar ofwel een lief meisje, ofwel een schattig jochiequote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk om dit te lezen als kutkoter dan.
Tja ik verlies in de 1e helft ook zwaar onterecht met 0-4.....quote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef BrandX het volgende:
goffer jongens, nog 2 minuten en nog steeds 0-0 tegen nr. voorlaatst
De HT engine sucks big timequote:Op zondag 13 februari 2011 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik verlies in de 1e helft ook zwaar onterecht met 0-4.....
Een lief meisje ok maar hoe wordt je een schattig jochie als je aan paardrijden doet?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
hadden ze maar geen kutkoter moeten worden maar ofwel een lief meisje, ofwel een schattig jochie
Kan haast niet anders. Team heeft nog geen deuk in een pakkie boter geschopt de hele competitiequote:
Gewoon ook een ME naai partij mee gemaakt!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:47 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
tja, zeg het maar
Mijn drie beste spelers van het veld af geschopt
ik vond het heerlijk, nee echt!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon ook een ME naai partij mee gemaakt!
.
.
Helaas heb je er niet van genoten zo te merken.
.
.
Grapje he!
Als je dat al heerlijk vond!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vond het heerlijk, nee echt!
naja, sta nog 1 met 4 punten voor. Houdt het nog even leuk en spannend moet ik maar denken.
Kinderbedtijd hier heren!
Je hebt wel door dat je niet onzichtbaar bent ondertussen?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik lig al de hele tijd op de bank. Ik voel me nog wat brak...
Hehe. Om dat maar even uit de wereld te helpen: ik gebruik niets, heb nooit gebruikt en ga nooit gebruiken.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat je niet onzichtbaar bent ondertussen?
www.nos.nlquote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nou, een vrouw die secret story wil bekijken...
Dat kan ze 24 uur per dag....quote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nou, een vrouw die secret story wil bekijken...
Ja. Kanaal 15 van Ziggo staat momenteel op. Maar om 23.55 wordt SBS6 opgezet.quote:
Welke spelers zoek je allemaal?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
NL-spits met Snel op de lijst gezet een uurtje terug.
Al 2 spelers die aan mijn eisen voldoen...
Ik denk dat ie Elroy bedoeltquote:Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Koek:
Je doelt op Sem? Lijkt me toch wat aan de overprized kant.. (geen vleugelspel en temperamentvol)
Spelers voor mijn team om volgend seizoen mee te beginnen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welke spelers zoek je allemaal?
ja het gaat hard de laatste tijd..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik mis wel erg veel topics zo de laatste tijd ;-)
Dat nooitquote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb jij dan niet toevallig wat pillen geslikt?
Kan idd ook wel gewoon een waailap opstellen. Dit was mijn reservekeeper omdat ik mn supernatural keeper had verpatst ten einde een winger (jouw tip, hij is binnen) te halen en een spits te verjongen. Sta 4 pt voor op de nummer 3, 10 pt voor op de nummer 7 en 6 pt achter op de nummer 1. Dus speel niet meer om veel.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@FVP:
Kun je het seizoen niet uitzingen met/zonder reservekeeper? Heb je een nieuwe keeper nodig om te promoveren/niet te degraderen of lukt het zo ook wel?
Bovendien, met een +1 (max 1,99) zou die ook al is 'ie bejaard in ieder geval de laatste wedstrijd wel moeten kunnen halen.
En dat is grappig omdat?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef IPeePie het volgende:
Van het vragen forum op hattrick gehaald:
Boris de Groen wist dat hij fout zat, toen hij zijn tegenstander aan het shirt vasthield. Hij verontschuldigde zich bij de scheidsrechter, die hem desondanks een tweede gele kaart gaf, waarna hij met gebogen hoofd het veld af ging.
Jo de Keizer van Griezel moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Hindrik Straatemeijer.
Waar ben ik eigenlijk?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat maakt dan dat je je niks kan herinneren van je spam gedrag?
Je normaal gesproken niet met een brancard van het veld af moet nadat je aan je shirt getrokken bent.quote:
Het zijn dan ook 2 aparte zinnen die helemaal geen relatie met elkaar hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je normaal gesproken niet met een brancard van het veld af moet nadat je aan je shirt getrokken bent.
Tenzij je natuurlijk balanceerde op een van de lichtmasten in het stadion.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je normaal gesproken niet met een brancard van het veld af moet nadat je aan je shirt getrokken bent.
of dusdanig in je kraag gevat bent dat je geen lucht meer kreeg en buiten bewustzijn raakte..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk balanceerde op een van de lichtmasten in het stadion.
Dan snap ik het ook niet meerquote:Op maandag 14 februari 2011 00:23 schreef MrMoon het volgende:
nah.. er wordt OT gepost en het valt stil...
Iedereen die wat van hattrick af weet, lijkt alltid te gebruiken. Ik heb alleen nooit echt de toegevoegde waarde gezien van alltid ten opzichte van HO bijvoorbeeld, een paar uitzonderingen daargelaten. Dus leg mij eens uit, waarom is alltid handig?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan snap ik het ook niet meer
Alltid is al bijgewerkt
Het is gewoon geinigquote:Op maandag 14 februari 2011 00:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Iedereen die wat van hattrick af weet, lijkt alltid te gebruiken. Ik heb alleen nooit echt de toegevoegde waarde gezien van alltid ten opzichte van HO bijvoorbeeld, een paar uitzonderingen daargelaten. Dus leg mij eens uit, waarom is alltid handig?
Snel ff alle ratings in je divisie zien, incl gemiddeldes. Daarnaast overzichten voor TSI/Salaris e.d.. Kun je zien hoeveel hatstats je haalt naar ratio van bijvoorbeeld je salaris en hoe je positie op de ranglijst verschilt met bijvoorbeeld je positie op de salaris ranglijst.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Iedereen die wat van hattrick af weet, lijkt alltid te gebruiken. Ik heb alleen nooit echt de toegevoegde waarde gezien van alltid ten opzichte van HO bijvoorbeeld, een paar uitzonderingen daargelaten. Dus leg mij eens uit, waarom is alltid handig?
Heul langzaam zelfs.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:32 schreef Drassss het volgende:
Zoo Morgen.. kan ik langzaam mijn plan gaan bedenken voor zondag.
Hahahaha volgende keer een andere dag uitzoeken voor je jeugd competitie. Dan verdeel je de week een beetje.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik moet de week toch op 1 of andere manier vullen qua hattrick
Ja die moet ik niet vergeten vanavond.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:55 schreef Gijs_ het volgende:
Ik zal vandaag opzoek naar een vervanger Job.
19:46 u.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja die moet ik niet vergeten vanavond.
Zet een wekker of een herinnering, want ik zie het gewoon weer gebeurenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja die moet ik niet vergeten vanavond.
Ik heb een alarm in mn telefoon staan op 19.40.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zet een wekker of een herinnering, want ik zie het gewoon weer gebeuren
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een alarm in mn telefoon staan op 19.40.
Het is gewoon zo herkenbaar, zeker rond dat tijdstip dat je het gewoon vergeetquote:Op maandag 14 februari 2011 10:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Drassss heeft wel een punt. Het is echt dat mn hoofd vast zit.......
Ook dan kan het bij mij nog fout gaan!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is gewoon zo herkenbaar, zeker rond dat tijdstip dat je het gewoon vergeetGewoon een reminder en het zal niet misgaan.
7-1 winst & 5 punten los op de nummer 2 die ik zondag alle hoeken van het veld ga laten zien, zodat ik kampioen benquote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef vanpers het volgende:
Gisteren 1-1 gelijk gespeeld en door drukte helemaal niets van jullie meegekregen.
Hoe hebben jullie het gedaan?
0-4 verloren...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef vanpers het volgende:
Gisteren 1-1 gelijk gespeeld en door drukte helemaal niets van jullie meegekregen.
Hoe hebben jullie het gedaan?
same here... ik twijfel of ik moet MOTSen...quote:Op maandag 14 februari 2011 09:32 schreef Drassss het volgende:
Zoo Morgen.. kan ik langzaam mijn plan gaan bedenken voor zondag.
Als je dan wint wordt het gat onoverbrugbaar voor de nummer 2 met nog een botje ook te gaan, op het eerste gezicht zou ik het wel doenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
same here... ik twijfel of ik moet MOTSen...
quote:Quincy Pothof (208004182)
26 jaar en 76 dagen, volgende verjaardag: 22-03-2011
Netherlands
uitstekend in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 14-02-2011 (12/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 158 980
Loon: 37 430 ¤/week
598 880 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 15/20 reusachtig
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 13/20 wereldklasse
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 4/20 zwak
Dat moet ik nog even gaan zien. Maar dit soort spelers schrijven niet zo heel veel af.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:39 schreef Drassss het volgende:
Boh boh leuke speler.
Wat is het plan eigenlijk. Hoe ga je de transferbedragen afboeken of blijven ze tot hun 85ste bij je spelen?
Gewoon geduld hebben...quote:Op maandag 14 februari 2011 12:45 schreef Superrudi het volgende:
Agghh!! gisteren avond een team aangemaakt maar krijg vooralsnog de melding: "Het activeren van je team heeft vertraging opgelopen, kom later nog eens terug."! hoop dat het snel geregeld gaat zijn!
Snappik:) maar als je het eigenlijk maanden niet hebt gespeeld en inneens besloten hebt het te spelen, en je er dus veel zin in hebt! dan is elke minuut wachten 1 minuut teveelquote:
zo denk ik er op dit moment ook over..quote:Op maandag 14 februari 2011 12:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je dan wint wordt het gat onoverbrugbaar voor de nummer 2 met nog een botje ook te gaan, op het eerste gezicht zou ik het wel doenMaar het duurt nog even tot zondag...
Ook op een nietszeggende tweede plek eindigen?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
0-5 gewonnen gister. Speel officieel nergens meer om.
De van Groningens zijn ook bijna kampioen hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 14:18 schreef vanpers het volgende:
Wisselende resultaten dus. Koekje zijn sterrenteam bij elkaar aan het kopen en de prentjes bijna kampioen.
Heb zelf een verjonging ingezet en merk dat daardoor dit jaar niks meer te behalen is.
quote:Tegen alle verwachtingen in kreeg TCR vanavond ongenadig op zijn donder. In een druk Slachthuis werd het maar liefst 0-4 tegen een te pakken tegenstander, die nota bene counterde, vroeger het wapen van TCR. Na afloop waren de fans boos en ergens werden er zelfs met witte bierviltjes gezwaaid. Aanvoerder Wlodi: "Ik weet is skande! Totale offday, wai op middenveld deden ons best maar nota bene die verdediging, onze trots, zij waren nerkens! Darius zei nog in Pools tegen mij ik nog nooit vier goals tegen! En nu twee zwaar wedstrijd, zo moeilijk man zo moeilijk!"
Coach Hidalgo was vandaag niet voor commentaar bereikbaar, wel de sopporters die om zijn vertrek vragen: "Hij heb gvd de zooi vertyft al die jongens met hun U20 wil ie groot maken maar zo maakt ie het team klein met ze 5-4-1! Hij mot oprotten als leider heb ie ook ze beste tijd gehad!"
Aron Merelle suste de gemoederen door een rondje van de club te geven.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:21 schreef DeHovenier het volgende:
Persbericht van m'n tegenstander gisteren:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:21 schreef DeHovenier het volgende:
Persbericht van m'n tegenstander gisteren:
[..]
Hij schrijft wel vaker leuke dingen:quote:
quote:Een onneembare horde?
Het waren de oudjes die het op de persconferentie na de wedstrijd de lul waren in de ogen van Hidalgo.
"Dit ies nie moogk! Wij hebben beter middenveld, zie de statistiek! En dan toch minder balbezit! Die ouwe loelen op middenveld zij doen maar wat zij geven de wedstrijd weg! En dan die 0-1 uit een counter, dat was buitenspel! Zie die video!" foeterde de Spanjaard. Ondertussen lijken de onderlinge resultaten tegen CIRA aan te tonen dat dit een angstgegner aan het worden is.
Hidalgo:"Angs.. angs que? Nee wij nie bang voor CIRA nie bang voor niemand! Wat koet weer! Die koet regen! Wai alles tegen!"
Wat de bekerwedstrijd woensdag betreft was Hidalgo kort: "Iek kan niet viel met beker meer iek heb vandag fout gemaakt. Ook met wissels. Zonder counter wij had gewonnen. Ik bied mijn excuses aan bai de fans. Die beker? Foek die beker! Wai kansloos!"
quote:Weer een seizoen voorbij
Bij de persconferentie aan het einde van het seizoen op dinsdagavond was coach Hidaldo niet al te vrolijk.
"Iek weet nie kampioen kan nie, maar vierde? En verliese van sommige teams? Ies skande! Heb Delbar al weggestuurd, maar kan meer gebeur! Maar gaat om onze jonkies in achter, die zijn nu ouder, zijn beter, Titan naar USA U20. Of nieuw spits kom of ik 5-4-1 verder ga? Met een, twee winger? Iek weet niet iek ga kijke wat mijn scouts hebben."
Scout Pergol:"Ik heb nog wel een goede Poolse winger en Poolse spits op het oog."
De penningmeester: "Nu we zoveel Polen in het team hebben wordt het verbouwen van het stadion in ieder geval een stuk goedkoper!"
Vanwaar die TT dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
De van Groningens zijn ook bijna kampioen hoor
Flap was eerder dan Moon met een topic openenquote:
Met 4 pt voorsprong op de nummer 3, waarschijnlijk wel ja. Maar ons seizoen vertoont toch al veel gelijkenissen, dit kan er ook nog wel bij.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook op een nietszeggende tweede plek eindigen?
Ja, als is het bij mij nog maar afwachten of ik ook echt tweede wordt, het zou in het seizoen passen dat ik alsnog lager eindig.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Met 4 pt voorsprong op de nummer 3, waarschijnlijk wel ja. Maar ons seizoen vertoont toch al veel gelijkenissen, dit kan er ook nog wel bij.
Gister liep je wel 3 op 3quote:Op maandag 14 februari 2011 16:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, als is het bij mij nog maar afwachten of ik ook echt tweede wordt, het zou in het seizoen passen dat ik alsnog lager eindig.
3 op 4 (heb er heus wel één gemist)quote:Op maandag 14 februari 2011 16:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gister liep je wel 3 op 3Dat is wel eens anders geweest.
Komt die fokhattricksite nog online of niet meerquote:Op maandag 14 februari 2011 16:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
3 op 4 (heb er heus wel één gemist)Ja, dat is inderdaad wel eens anders geweest. Maarach, aan het begin van het seizoen had ik totaal geen ambities hoor, alleen zonder al die gemiste kansen en een naaipot was het nu toch gewoon nog spannend geweest voor plaats 1, dat is het meer
En uiteindelijk ook eerder met kampioen wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Flap was eerder dan Moon met een topic openen
Behoorlijk mager ja, maar het is nu eenmaal zo. Nu maar hopen dat ie als jeugdspeler vaker geld op gaat leverenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Flap:
Zie dat ik nog overboden ben (maar liefst 1x) op je trainee. Tevreden met ¤2.040.000? Blijft wat aan de magere kant lijkt me..
Vertel mij watquote:Op maandag 14 februari 2011 17:47 schreef IPeePie het volgende:
Goh, wat is een inactieve competitie toch saai.
Zo groot niet nee....quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef Flappekz het volgende:
Heeft er iemand een 20" (of groter) monitor over?
Hij is ook inderdaad voor aan mn laptop. Avonden lang papers tikken op een laptoppie is nix voor mij....quote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef Drassss het volgende:
Hehe nee sorry. Hier staan alleen maar 17 of kleiner + mijn laptop
Ja dat moet je liggen... is soms ook zeer verrot. Ik vind het vooral relax dat ik overal met dat ding kan zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij is ook inderdaad voor aan mn laptop. Avonden lang papers tikken op een laptoppie is nix voor mij....
Dat is ook zeker relax! Maar ik ben er achter gekomen dat ik maar beter een bureau in kan richten voor mn studiewerk...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat moet je liggen... is soms ook zeer verrot. Ik vind het vooral relax dat ik overal met dat ding kan zittenKan niet meer zonder in ieder geval.
Nou ik heb mijn tactiek al besloten dus dat was het dan voor vandaag qua hattrick....
Dan heb ik in Nootdorp nog wel een docking station liggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij is ook inderdaad voor aan mn laptop. Avonden lang papers tikken op een laptoppie is nix voor mij....
Die moet maar net passen op mn laptop denk ik?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik in Nootdorp nog wel een docking station liggen.
True.. ik zit ook aan een bureau.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is ook zeker relax! Maar ik ben er achter gekomen dat ik maar beter een bureau in kan richten voor mn studiewerk...
Ga je MOTSen?
Lijkt me voldoende ja. Speel je ook nog eens thuis?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
True.. ik zit ook aan een bureau.
Ja ik ga motsen.. alles volle gas en vlammen maar! Ik heb een dolgelukkige teamgeest dus ik moet toch rond de formidabel middenveld halen. Samen met mijn briljante linkeraanval + uitstekende centraleaanval moet ik gewoon het potje winnen lijkt me....
Nee, helaas wel uit. Hij haalde gisteren redelijk zeer hoog middenveld. Dat zal dus thuis goed zeer hoog ongeveer zijn + mots dus ik schat hem rond uitstekend.. Hij heeft alleen 0,0 aanval dus hij moet het echt van een SE/Sh'er hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt me voldoende ja. Speel je ook nog eens thuis?
Als dat het enige gevaar is....quote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, helaas wel uit. Hij haalde gisteren redelijk zeer hoog middenveld. Dat zal dus thuis goed zeer hoog ongeveer zijn + mots dus ik schat hem rond uitstekend.. Hij heeft alleen 0,0 aanval dus hij moet het echt van een SE/Sh'er hebben.
Edit: Lelijke is wel dat hij nog zeker een miljoen of 15 heeft... dus even opletten dat hij niet "stiekem" wat gaat inkopen.
Waarom?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef elby1988 het volgende:
Misschien slimmer om even te wachten tot het volgende topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |