SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdIk ben van pindavlees
BAM!quote:Dynamo-speler Cedrik Standfest ontving de bal na een goede combinatie door het hart van de verdediging van de thuisploeg en maakte met een boogballetje over de keeper de 0-4. Het thuispubliek was hier absoluut niet blij mee!
lekkâh!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef DeHovenier het volgende:
Een goed begin van het nieuwe topic:
[..]
BAM!
geen flauw ideequote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Uhu
Maar wat is een fallback-event?
Pullback....quote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Uhu
Als je 2 of meer doelpunten voorstaat heb je kans dat ze terugtrekken. Dan komt er zoiets als: ze concentreren zich nu meer op verdedigen of whatever.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Uhu
Pullback, dat je team de voorsprong wel best vindt en zich gaat richten op verdedigen!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Uhu
Ai, da's zonde.....dat wil ik helemaal niet op mn geweten hebben!quote:
Maar als je 7-1 voorstaat dan kan dat toch ook welquote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pullback, dat je team de voorsprong wel best vindt en zich gaat richten op verdedigen!
Het was ook nog eens Palm bockbier ookquote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ai, da's zonde.....dat wil ik helemaal niet op mn geweten hebben!
Sorrie...
Ja, het is alleen minder als het bij een 2-0 stand binnen een kwartier gebeurt!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar als je 7-1 voorstaat dan kan dat toch ook wel
2e geblesseerde die er af gaatquote:Jamess zal het een tijdje zonder Alexander Stevens moeten stellen, want in de 39e minuut liep hij een zware voetblessure op. Hij werd vervangen door Jac Leunk.
Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was ook nog eens Palm bockbier ook
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
2e geblesseerde die er af gaat
Ka U Thee
Da's waar.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, het is alleen minder als het bij een 2-0 stand binnen een kwartier gebeurt!
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
2e geblesseerde die er af gaat
Ka U Thee
Ik duim!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Duimen dat de nummer 2 verliest ( 5 min te gaan )
grappige is wel dat hij vervangen wordt door een middenvelder met formidabel passen, dus wie weet kan het nog iets opleveren #hoopttegenbeterweteninquote:
We moeten dan wel wachten tot de 75e min......quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
grappige is wel dat hij vervangen wordt door een middenvelder met formidabel passen, dus wie weet kan het nog iets opleveren #hoopttegenbeterwetenin
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:43 schreef MrMoon het volgende:
een mens kan ook niet even naar het toilet
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
We moeten dan wel wachten tot de 75e min......
Ik lust geen pindasaus. En geen pinda's. En geen pindakaas.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef ScudRaket het volgende:
@TT Straks is het pindasaus
OT: concurrent staat achterNog maar 2 puntjes verschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
oeh.. dat staat hier ook nog in de koelkast.. ik was al bang een Palm soort niet had geproefdquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik lust geen pindasaus. En geen pinda's. En geen pindakaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Very nice sirquote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En afgelopen. 2-3 gewonnen, mythisch countervaardigheid en wereldklasse (hoog), reusachtig (zeer laag), wereldklasse (hoog) verdedigingsratings
Erg mooie counterratings hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
4-0 gewonnen, 1e helft 39% bbz en de 2e helft 49%. Het lijkt het NLse elftal wel, elke goal een andere speler
[ afbeelding ]
Naais.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En afgelopen. 2-3 gewonnen, mythisch countervaardigheid en wereldklasse (hoog), reusachtig (zeer laag), wereldklasse (hoog) verdedigingsratings
Ty. Volgende week tegen de nummer 1, zonder PIC maar wel met counter. Kan ik weer een paar puntjes afsnoepen, alhoewel hij nu al kampioen is eigenlijk.quote:
wedstrijd 1 MOTSen.. zekere voor het onzekere nemenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
Nu komt het dilemma natuurlijk.... 5 punten los op de nummer 2 met nog 3 wedstrijden te gaan.
Wedstrijd 1: Tegen nummer 2
Wedstrijd 2: Moet ik kunnen winnen
Wedstrijd 3: Moet ik kunnen winnen ( gemakkelijk )
Teamgeest nu dolgelukkig..
Wat zal ik doen? Wedstrijd 1 vol motsen en zodoende de nummer 2 op 8 punten zetten en kampioen worden of piccen en mijn teamgeest echt geweldig maken, zodat ik fluitend ( zonder gekke ME ) 6 punten haal uit de laatste 2 wedstrijden...
Dat ligt helemaal aan je winstkansen komende week met PIC, PIN en MOTSquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
Nu komt het dilemma natuurlijk.... 5 punten los op de nummer 2 met nog 3 wedstrijden te gaan.
Wedstrijd 1: Tegen nummer 2
Wedstrijd 2: Moet ik kunnen winnen
Wedstrijd 3: Moet ik kunnen winnen ( gemakkelijk )
Teamgeest nu dolgelukkig..
Wat zal ik doen? Wedstrijd 1 vol motsen en zodoende de nummer 2 op 8 punten zetten en kampioen worden of piccen en mijn teamgeest echt geweldig maken, zodat ik fluitend ( zonder gekke ME ) 6 punten haal uit de laatste 2 wedstrijden...
Tja dat is een team met 191 hatstats totaal ( ik 240 )quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je winstkansen komende week met PIC, PIN en MOTS
We hebben nog eventjes om het uit te zoekenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja dat is een team met 191 hatstats totaal ( ik 240 )
Hij haalde uit een middenveld van 72, ik daarin tegen 75 ( met pic ) + dus die dolgelukkige teamgeest nu. De wedstrijd is uit bij hem...
Hij heeft geen aanval, maar wel een berg Specs + SH.
Daaromquote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben nog eventjes om het uit te zoeken
VIII. Ik speel hattrick nu 2 maandenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:59 schreef Superrudi het volgende:
In welke competities zitten jullie eigenlijk zo'n beetje? ik bedoel het niveau VIII, VII, VI, V etc..
Nu VII, komend seizoen weer VI.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:59 schreef Superrudi het volgende:
In welke competities zitten jullie eigenlijk zo'n beetje? ik bedoel het niveau VIII, VII, VI, V etc..
Leukquote:Op zondag 13 februari 2011 21:59 schreef IPeePie het volgende:
De hele tweede helft heb ik noch mijn tegenstander een kans gehad...
Ik zit in VI.895quote:Op zondag 13 februari 2011 21:59 schreef Superrudi het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik lust geen pindasaus. En geen pinda's. En geen pindakaas.satésausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
63% hier, en gewoon 0-0quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef Flappekz het volgende:
64% bbz, maar slechts 1-0 voor.
En de nummer 2 staat nu ook voor, maar die kan me op doelsaldo nooit meer inhalen
lolwut
Jottemquote:Lester Reesink gaf de fans van KKA nog meer reden tot juichen toen hij in de 47e minuut de voorsprong van zijn ploeg wist te vergroten. Uit een aanval over rechts scoorde hij 2-0.
Te gekquote:Eustacio Brzovic vergrootte de voorsprong van KKA naar 3-0 door een vlijmscherpe voorzet van rechts in te koppen.
Bijna geblesseerde nummer driequote:s4r4js-speler Torben Krøldrup kreeg na 51 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde.
Ik heb veel kans om volgend seizoen te promoveren. Maar dan moet ik wel mijn team verjongen omdat ik er nu een paar dertigers heb rondlopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
VI momenteel, maar kans om weer te promoveren..
cancel thatquote:Op zondag 13 februari 2011 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bijna geblesseerde nummer drie![]()
wat een houthakker is mijn tegenstander
quote:Jamess zag zich gedwongen tot wisselen, omdat David Beneït na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Florus de Jutter.
ik denk dat ik me hier bij kan aansluiten.. na volgende week weet ik het zeker..quote:
quote:
De derde keer alquote:SVOza1 slaagde erin de tegenstander onder druk te zetten, waardoor die moeilijk in zijn spel kon komen.
En gefeliciteerd met het kampioenschapquote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef Flappekz het volgende:
Na vandaag 10 wedstrijden op rij gewonnen
oef...quote:
Thanks! Op doelsaldo ben ik niet meer te achterhalenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En gefeliciteerd met het kampioenschap
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef Flappekz het volgende:
Na vandaag 10 wedstrijden op rij gewonnen
nah nee, dat is nou ook weer niet nodig, die heb ik life met je mee mogen makenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oef...
probeer deze wedstrijd maar eens te verbeteren.. 312301213..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |