Een flapperkut? Heb jij daar last van? Ik niet hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t maakt rommel, het stinkt, je krijgt er een flapperkut van en soms ga je ervan baren
Dat dusquote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan heerlijk zijn om in te liggen. Al slaap ik wel gewoon op mezelf
ik ook niet, maar als je er allehande attributen in propt miss welquote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een flapperkut? Heb jij daar last van? Ik niet hoor
En bedankt he, nu heb ik een Zwitsal ad onderaanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t maakt rommel, het stinkt, je krijgt er een flapperkut van en soms ga je ervan baren
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik zo leuk en lief en lekker!
Daarom. Maar wakker gemaakt worden is ongeveer de grootste straf voor mij, dus vrijwel сlles dat daarna komt is op dat moment zeuren in mijn ogen. Dus ze moet wel voorzichtig zijn danquote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hadden het over wakker geneukt worden.
Alleen in sprookjesquote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook niet, maar als je er allehande attributen in propt miss wel
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef STING het volgende:
[..]
En bedankt he, nu heb ik een Zwitsal ad onderaan
Wat blijft er dan nog over?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk denk ik dat ik maar ga stoppen met dat hele seksgedoe
Ik vind die broer-zusrelatie wel prettig zoquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Hannah .....
Jungle is dirty, wet and the most great thing in the world!
Friday at 11:44pm З Like З Sophie ..... likes this.
PeuRac
So, it's like sex
Friday at 11:50pm З Like З 2 people
Is incest een optie dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind die broer-zusrelatie wel prettig zo
Zeiksnorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom. Maar wakker gemaakt worden is ongeveer de grootste straf voor mij, dus vrijwel сlles dat daarna komt is op dat moment zeuren in mijn ogen. Dus ze moet wel voorzichtig zijn dan
ik ben gewoon verkeerd voorgelicht door de antibaar maffiaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Zelfs als je hebt gebaard, gaatie niet flapperen. Mooi, de natuur.
Hoiquote:
Het is een hel en je overleeft het wellicht niet, dat deel klopt.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben gewoon verkeerd voorgelicht door de antibaar maffia
als dat alles isquote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een hel en je overleeft het wellicht niet, dat deel klopt.
Valt beide onder 'seksgedoe' en is niets mis mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het onderwerp van het moment is wakker neuken en wakker geneukt worden, wat vind jij daar van?
Guilty as chargedquote:
dat men me moet laten slapen als ik slaapquote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het onderwerp van het moment is wakker neuken en wakker geneukt worden, wat vind jij daar van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |