quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat iedereen je kut muziek leuk moet vinden. Stop gewoon eens met het posten van je muziek overal. Want het is vreselijk.
Post je de pics?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:17 schreef Floxcie-Kloon het volgende:
Oostblokker, heb je Skype? Zo niet, kun je een PM sturen met je MSN? Ik hou wel van lekker ruige meisjes die geen jankfilms kijken en goede muziek luisteren. xD xD [
Gewoon een keer flink tekeer gaan op je kamer als je ouders thuis zijn, dan horen ze het vast wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb advies nodig hoe vertel je ouders dat je sex heb,
ik probeer het te zeggen maar het lukt me gewoon niet ,
ik kan overal met me moeder over praten maar soms voelt het zoo ongemakkelijk om over sex te hebben , tjah het zijn me ouders , ik begon met sex sinds me 12 en 13 is het beste dat je ouders dat weten of ken ik het ook gewoon geheimhouden wat ik eigenlijk niet wil , me moeder is niet dom ze merkt ook wel veel ,
gister lag ik op bed rustig dus ze keek in me kast en zag condooms , maar ik wil gewoon niet toegeven dat ik wel sex heb hoe moet ik dit aanpakken
dit topic word ook zeker gesloten zoals elke topic van deze oostblokker
dat nooitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon een keer flink tekeer gaan op je kamer als je ouders thuis zijn, dan horen ze het vast wel.
jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat denken zij dan? Dat je een lief onschuldig meisje bent?
hahahahaquote:
Als zijn ouders condooms hadden gebruikt dan was TS er niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
En jij denkt dat je moeder en je vader niet weten wat je met die condooms doet?
Waarom zie je er dan uit als een goedkope hoer ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:07 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee doe ik maar niet aleen bij me vriendje, doe ik broek naar beneden
ben ik niet ik zie der niet uit als een goedkope hoer dat maak jij dervan,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom zie je er dan uit als een goedkope hoer ?
Ik weet toch hoe een goedkope hoer eruit zietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben ik niet ik zie der niet uit als een goedkope hoer dat maak jij dervan,
niet op mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe een goedkope hoer eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |