Jawel hoor je moet gewoon normaal kijken en geen rimpel hoofd trekken want dat kan iederen, en dat is echt niet stoer ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hahah ok wat jij wil ben niet zoo maja,,, heb normaal een vriendje van 1 jaar en 5 maandjes dat is niet niks een slet hou dat echt niet vol,
ik kijk altijd arrogant ik kan lief zijn maar ik heb arrogante gezicht ken ik niks aandoen ,,
Oh wacht, stom van me. Als jij het zegt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
gelukkig ben ik geen hoer zoals ik zei ,
Ja hallo ik ben Matthijsquote:Komt je kind thuis (van 13), zegt ze: Hoi mam / pap, dit is Matthijs, we gaan boven even neuken... Wil anders eerst wat drinken Matthijs?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat iedereen je kut muziek leuk moet vinden. Stop gewoon eens met het posten van je muziek overal. Want het is vreselijk.
Post je de pics?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:17 schreef Floxcie-Kloon het volgende:
Oostblokker, heb je Skype? Zo niet, kun je een PM sturen met je MSN? Ik hou wel van lekker ruige meisjes die geen jankfilms kijken en goede muziek luisteren. xD xD [
Gewoon een keer flink tekeer gaan op je kamer als je ouders thuis zijn, dan horen ze het vast wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb advies nodig hoe vertel je ouders dat je sex heb,
ik probeer het te zeggen maar het lukt me gewoon niet ,
ik kan overal met me moeder over praten maar soms voelt het zoo ongemakkelijk om over sex te hebben , tjah het zijn me ouders , ik begon met sex sinds me 12 en 13 is het beste dat je ouders dat weten of ken ik het ook gewoon geheimhouden wat ik eigenlijk niet wil , me moeder is niet dom ze merkt ook wel veel ,
gister lag ik op bed rustig dus ze keek in me kast en zag condooms , maar ik wil gewoon niet toegeven dat ik wel sex heb hoe moet ik dit aanpakken
dit topic word ook zeker gesloten zoals elke topic van deze oostblokker
dat nooitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon een keer flink tekeer gaan op je kamer als je ouders thuis zijn, dan horen ze het vast wel.
jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat denken zij dan? Dat je een lief onschuldig meisje bent?
hahahahaquote:
Als zijn ouders condooms hadden gebruikt dan was TS er niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
En jij denkt dat je moeder en je vader niet weten wat je met die condooms doet?
Waarom zie je er dan uit als een goedkope hoer ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:07 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee doe ik maar niet aleen bij me vriendje, doe ik broek naar beneden
ben ik niet ik zie der niet uit als een goedkope hoer dat maak jij dervan,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom zie je er dan uit als een goedkope hoer ?
Ik weet toch hoe een goedkope hoer eruit zietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben ik niet ik zie der niet uit als een goedkope hoer dat maak jij dervan,
niet op mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe een goedkope hoer eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |