Nee, niet echt, de wet beslist dat voor jou.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef Oostblokker het volgende:
dat is niet strafbaar zijn genoeg meiden die dat doen. iedereen beslist dat zelf
Jij denkt echt dat iedereen je kut muziek leuk moet vinden. Stop gewoon eens met het posten van je muziek overal. Want het is vreselijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef Oostblokker het volgende:
als mensen niks te doen hebben luister naar dit liedje ofzo
Als ik dit lees moet ik hieraan denken:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Oostblokker het volgende:
ik ga heerlijk dronken douche xd wahaha deze fucking pool is .. gek
en mensen ga niet zeiken is wel genoeg geweest
verder met deze onderwerp danku dit is me echte nederlands mijn nederlands is slecht ja
kijk dat jij nou lady gaga en shit luisterd kan ik niks aan doen,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat iedereen je kut muziek leuk moet vinden. Stop gewoon eens met het posten van je muziek overal. Want het is vreselijk.
okee dan ,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Als ik dit lees moet ik hieraan denken:
Je trekt verkeerde conclusies. Maar toch vind ik dat geen muziek, en dus niet goed !quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:58 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
kijk dat jij nou lady gaga en shit luisterd kan ik niks aan doen,
ik ben een meisje en luister me hele leven rap apart voor een meisje als mij , ik weet wat goeie beats en rappers zijn . mensen die ik ken zeiden die rappers zijn slecht waar ik naar luister stiekem heb ik ze betrapt dat ze op hun mobiel hadden hahahaahhahahah, dus kom mij niet vertelle wat wel goed of niet goed is
nee ken ik niet ik kijk altijd arrogantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Mikkie het volgende:
* checkt fotoboek.
Godvertieft zeg, kun je niet een keer een normale kop trekken?
Ja dat zeg jij ja. Maar dan moet je er ook even bij vertellen met welke jongens jij omgaat. Van die jongens die ieder meisje zogenaamd wel respecteren en daar trap jij blijkbaar snel in want dat zou ook wel de reden zijn dat je al een kind hebt op een jonge leeftijd. Dus je bent wel een gemakkelijk prooi voor deze jongens, en dat zou ook wel de reden zijn dat ze jou respecteren omdat je zo makkelijk bentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:07 schreef Oostblokker het volgende:
nee daarom hadden die mensen die liedjes op hun mobiel stiekem vonden ze het goed,
jongens kunnen goed met mij over muziek praten omdat ik geen jank muziek luister als meeste meiden ik luister agressiefe muziek ooit gehoord van kadaver rap nee dus ik kom met vette shit jongens zijn daar verbaasd over hahah, plus ik kijk horror geen jank films ben niet als meeste meiden ..
wel apart van mezelf ik krijg 10000 x respect hahah jij 0
Als je doorblijft met zo ' arrogant'' te kijken moet je uitkijken dat je die rimpels op je voorhoofd niet blijft houden. Maar de tijd zal het leren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee ken ik niet ik kijk altijd arrogant
En die arrogantie is ook terecht en heb je verdiend met uitmuntende prestaties? Of alleen doordat je een hoer bent die naast d'r pumps loopt en zichzelf een gigantische air heeft aangemeten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee ken ik niet ik kijk altijd arrogant
hahah ok wat jij wil ben niet zoo maja,,, heb normaal een vriendje van 1 jaar en 5 maandjes dat is niet niks een slet hou dat echt niet vol,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij ja. Maar dan moet je er ook even bij vertellen met welke jongens jij omgaat. Van die jongens die ieder meisje zogenaamd wel respecteren en daar trap jij blijkbaar snel in want dat zou ook wel de reden zijn dat je al een kind hebt op een jonge leeftijd. Dus je bent wel een gemakkelijk prooi voor deze jongens, en dat zou ook wel de reden zijn dat ze jou respecteren omdat je zo makkelijk bent
gelukkig ben ik geen hoer zoals ik zei ,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die arrogantie is ook terecht en heb je verdiend met uitmuntende prestaties? Of alleen doordat je een hoer bent die naast d'r pumps loopt en zichzelf een gigantische air heeft aangemeten?
Jawel hoor je moet gewoon normaal kijken en geen rimpel hoofd trekken want dat kan iederen, en dat is echt niet stoer ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hahah ok wat jij wil ben niet zoo maja,,, heb normaal een vriendje van 1 jaar en 5 maandjes dat is niet niks een slet hou dat echt niet vol,
ik kijk altijd arrogant ik kan lief zijn maar ik heb arrogante gezicht ken ik niks aandoen ,,
Oh wacht, stom van me. Als jij het zegt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
gelukkig ben ik geen hoer zoals ik zei ,
Ja hallo ik ben Matthijsquote:Komt je kind thuis (van 13), zegt ze: Hoi mam / pap, dit is Matthijs, we gaan boven even neuken... Wil anders eerst wat drinken Matthijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |