SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L-Word openingspost.
[ Bericht 1% gewijzigd door skunkasaur op 13-02-2011 20:45:40 ]h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zeg je nu,ar je piept anders als je Mrs er helemaal naast zit wegens de weg kwijt wegens dat het er allemaal zo anders uit ziet
Waar bemoei ik me ook mee. Nieuwe moeders nooit van streek maken
quote:
En ik wilde aan het eind van het vorige topic nog wel afhakenquote:
Nee zegquote:
Die kan wel wat hebben hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihiiiihih.
Dit klinkt.... euhm.... apart.... jegens mevrouwB ... zeg maar....
Ow ja, en ze weet wie het zegtquote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihiiiihih.
Dit klinkt.... euhm.... apart.... jegens mevrouwB ... zeg maar....
Wat.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, en ze weet wie het zegt
Maar voor de zekerheid ga ik ff voor je checken. Moment
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee zeg![]()
Toen ik eenmaal aan de beurt was, was alles al lang weer in originele staat
Nee, nog net nietquote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef skunkasaur het volgende:
Wat.
Zijn wij hier nou getuige van een vluggertje?
Oe, is ze lekker of is ze lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef lezzer het volgende:
Zo ElisaB, ik zie al wel, jij bent een vrouw met smaak![]()
Staat morgen vast wel in de krant; je kunt rustig gaan slapenquote:* lezzer moet nu wel wakker blijven, want Ireen Wüst is weer titelkandidaat op het WK allround
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die kan wel wat hebben hoor
[ afbeelding ]
Mghihihihiquote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wat.
Zijn wij hier nou getuige van een vluggertje?
Ze is heul leukkerquote:
Dit is het WK fakking Allround Schaatsen, met Ireen op koers.quote:Staat morgen vast wel in de krant; je kunt rustig gaan slapen
afhaken???? wrom??????? tsssssquote:Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik wilde aan het eind van het vorige topic nog wel afhaken
L-Word
Nee ik ook niet. Geen idee hoe ze heette. Dana en Alice, all the wayquote:Op zondag 13 februari 2011 22:03 schreef lezzer het volgende:
Ik vond haar, hoe heet ze die vriendin van Dana, helemaal niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:14 schreef skunkasaur het volgende:
Erg he, wij ook brullen hier inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, en als je dat vannacht nou nog een keer lukt met die droom, denk dan aan je vriendin. Dan ga je vanzelf er naar toe![]()
Danaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Erg he, wij ook brullen hier inderdaad![]()
Ja! Daar hoop ik heul erg op, dat het nog weer gebeurt.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef lezzer het volgende:
Oh, en als je dat vannacht nou nog een keer lukt met die droom, denk dan aan je vriendin. Dan ga je vanzelf er naar toe
Nee, nog nooit. Nouja, wel een paar keer (als in twee of drie) dat ik me realiseerde dat het wel fake MOEST zijn, maar dan werd ik wakker. Gister bleef ik ook echt in de droom. Jij dan?quote:
Wel ooit gedaan, ook met vliegen enzo. Verder ben ik meer bezig met astraal reizen, maar dat kun je minder goed sturen. Tenmiste, ik kan dat niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Nouja, wel een paar keer (als in twee of drie) dat ik me realiseerde dat het wel fake MOEST zijn, maar dan werd ik wakker. Gister bleef ik ook echt in de droom. Jij dan?
Te vragen? Hoe dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wel ooit gedaan, ook met vliegen enzo. Verder ben ik meer bezig met astraal reizen, maar dat kun je minder goed sturen. Tenmiste, ik kan dat niet.
Je kunt overwegen vanavond om een bepaalde droom te vragen
gewoon je wens bewust uitspreken voor je gaat slapenquote:
Ga ik proberen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
gewoon je wens bewust uitspreken voor je gaat slapen
@fiets, wat cool! Mijn zus kan dat ook zo, wat jij beschrijft.
Dan trek je je dekens over je hoofd heen en ga je onder de dekens giechelend fokken.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:11 schreef lezzer het volgende:
ik lig al in bed, met mn mobiel. Maar het is koud want ik heb blote armen. Maar ik wil toch fokken
ik zie het toch meer als ontspanning. vliegen is heel tof namelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ik vind lucide dromen te veel op werk lijkenIk wacht liever op wat mijn brein me voorschotelt.
wat denk je dat ik nu doe?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dan trek je je dekens over je hoofd heen en ga je onder de dekens giechelend fokken.
Ik heb nog nooit gevlogen in een droom. Ja, in een vliegtuig, en dan landt ie meestal op de snelweg. Maar nooit zelf, als superman of zo.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik zie het toch meer als ontspanning. vliegen is heel tof namelijk
ik dus wel. Ook springen zo hoog als een flatgebouw. zoals Spiderman, maar dan zonder web.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevlogen in een droom. Ja, in een vliegtuig, en dan landt ie meestal op de snelweg. Maar nooit zelf, als superman of zo.
Gewonnen?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef lezzer het volgende:
whoeoeoehoeoeoe!![]()
zo nu kan ik rustig gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |