Briljante cartoonquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef Blue-eyes het volgende:
En Vanyel, lief dat je je geluk deelt met ons via de foto'sHoe bevalt het moederschap? Misschien kun je je alvast voorbereiden op deze vraag:
[ afbeelding ]
Rikken is een Brabants kaartspel. Kan vast in kelders, maar is nou niet direct sexyquote:Op zondag 13 februari 2011 10:21 schreef Blue-eyes het volgende:
Goedemorgen
[..]
Nu ben ik misschien nog niet goed wakker, maar ik heb geen idee waar je het over hebt. Een bruisende pot ken ik wel (ik ben er een), maar wtf is rikken? Doe je dat in je kelder en is het lekker?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze vinden mijn baby leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dat dacht ik al, dus in dat geval: ik ookquote:
altijd handig om zee meteen bij de prijs in te krijgenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, dus in dat geval: ik ook
We hebben er twee. Dat wil zeggen: ik kreeg ze erbij; nu met gratis twee miniatuurtjes
Zo is het. Een handig startersset en je bent eigenlijk meteen compleetquote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Nizno het volgende:
altijd handig om zee meteen bij de prijs in te krijgen
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo is het. Een handig startersset en je bent eigenlijk meteen compleet
Maar daar zit altijd een onderdeel bij in waarvan je geen idee hebt hoe het te bedienen :s... En dan sta je daar weer met een blik soep dat je met geen mogelijkheid openkrijgt omdat de frigging blikopener onbegrijpelijk in elkaar zit :squote:Op zondag 13 februari 2011 13:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo is het. Een handig startersset en je bent eigenlijk meteen compleet
ach vragen om hulp kun je altijd.. dat scheelt dat je de grote versie er ook bij krijgt...quote:Op zondag 13 februari 2011 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar daar zit altijd een onderdeel bij in waarvan je geen idee hebt hoe het te bedienen :s... En dan sta je daar weer met een blik soep dat je met geen mogelijkheid openkrijgt omdat de frigging blikopener onbegrijpelijk in elkaar zit :s
Een kaartspelquote:Op zondag 13 februari 2011 12:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Rikken is een Brabants kaartspel. Kan vast in kelders, maar is nou niet direct sexy
Geloof mij: het stikt van de onderdelen waar ik de ballen van begrijp. Ik probeer er al 10 jaar het beste van te maken, maar het blijft behelpenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar daar zit altijd een onderdeel bij in waarvan je geen idee hebt hoe het te bedienen :s... En dan sta je daar weer met een blik soep dat je met geen mogelijkheid openkrijgt omdat de frigging blikopener onbegrijpelijk in elkaar zit :s
Daar zeg je wat! Ik denk dat de grote het prototype is, maar ze komen beslist uit dezelfde seriequote:Op zondag 13 februari 2011 13:44 schreef Nizno het volgende:
ach vragen om hulp kun je altijd.. dat scheelt dat je de grote versie er ook bij krijgt...
meer dan je best doen kun je nietquote:Op zondag 13 februari 2011 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geloof mij: het stikt van de onderdelen waar ik de ballen van begrijp. Ik probeer er al 10 jaar het beste van te maken, maar het blijft behelpen
[..]
precies dus die zou dan de miniversies ook moeten kennenquote:Daar zeg je wat! Ik denk dat de grote het prototype is, maar ze komen beslist uit dezelfde serie
Oe, eindelijk iemand die ware schoonheid van de handen kan waarderenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sinds het poes-met-ferme-hand-vol-op-de-snoet-in-reismand-duw-filmpje van haar hand ben ik een beetje vlieft op ElisaBeee!![]()
![]()
En daar staat ze niet eens op!!
Of zit je de rest er gewoon bij te fantaserenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:58 schreef ElisaB het volgende:
Oe, eindelijk iemand die ware schoonheid van de handen kan waarderen
wrom kwoot jij jezelf??quote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of zit je de rest er gewoon bij te fantaseren
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of zit je de rest er gewoon bij te fantaseren
Ik snap 'm nu alquote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef Nizno het volgende:
tot aan dat reismandje had ik een heel ander beeld van het voorval
Sorryquote:
het kwam me idd al voor dat het een heul oud gebruik isquote:
das rap!!!quote:
Leuke foto's zijn de lesbeaus altijd voor te porren hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry
Ik wilde net allemaal foto's gaan posten, maar ik zal je fantasie niet verstoren
In mijn fantasie zit er een soort Matthew mccoananeheee aan die ferme hand vastquote:Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry
Ik wilde net allemaal foto's gaan posten, maar ik zal je fantasie niet verstoren
Ow ja, sprékend!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
In mijn fantasie zit er een soort Matthew mccoananeheee aan die ferme hand vast
Dus ja. Laat mij maar in die waan
En ik maar zoeken. WAAAARDAN?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sinds het poes-met-ferme-hand-vol-op-de-snoet-in-reismand-duw-filmpje van haar hand ben ik een beetje vlieft op ElisaBeee!![]()
![]()
En daar staat ze niet eens op!!
Boewhahahahaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mezelf er even afgeknipt, om privacy redenen
You go girl; geef ze van katoen!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is de hand van fucking ElisaB!! En haar POES!!!
Of het niet genoeg is!
Dan doe ik het wel, hoor. Wel jammer dat het topic bijna vol is.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:30 schreef Qebbel het volgende:
Heuy, dit blijft wel lesbeau he? Er mogen zo heel af en toe best plaatjes van (sexy) mannen gepost worden, maar daar staat altijd wel heel duidelijk wat tegenover......!
nizno heeft heul geen vunzige geest.. DP omschrijft vunzig!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Vanyel het volgende:
Dat plaatje en die vunzige geest van nizno en gekke DP.
Je hebt mij door die filmpjes ook wil de schoonheid van elisab getoond, maar ik had er toch een ander beeld bij..
Oh nee, woensdag. De 9de in ieder geval, welke dag dat ook wasquote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Vanyel het volgende:
Dat wilde ik ook graag, maar is helaas niet gelukt. Maar hee, ik ben allang blij dat ze er überhaupt uit is.
DP was heel niet vunzig. Ik kreeg geen enkele vunzige associatie bij die zin
Hoe is het met Appel-Bloesem? Is een au-pair al nodig?quote:
Dat is maar goed ook; je bent er nog niet aan toe. Eerst weer in model zakken, zodat alles weer als zodanig herkenbaar isquote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Vanyel het volgende:
DP was heel niet vunzig. Ik kreeg geen enkele vunzige associatie bij die zin
Eerst ff zelf leren hoe het werkt, dan andere mensen ermee lastigvallen. Maar je kunt vast auditie komen doen!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hoe is het met Appel-Bloesem? Is een au-pair al nodig?![]()
Herkenbaarheid vind ik nog niet zo belangrijk, als de gedachte aan echte vunzigheid me eerst maar eens niet meer in katzwijm doet vallen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook; je bent er nog niet aan toe. Eerst weer in model zakken, zodat alles weer als zodanig herkenbaar is
Dat zeg je nu,ar je piept anders als je Mrs er helemaal naast zit wegens de weg kwijt wegens dat het er allemaal zo anders uit zietquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Herkenbaarheid vind ik nog niet zo belangrijk, als de gedachte aan echte vunzigheid me eerst maar eens niet meer in katzwijm doet vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |