Sorryquote:

het kwam me idd al voor dat het een heul oud gebruik isquote:

das rap!!!quote:
Leuke foto's zijn de lesbeaus altijd voor te porren hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry
Ik wilde net allemaal foto's gaan posten, maar ik zal je fantasie niet verstoren

In mijn fantasie zit er een soort Matthew mccoananeheee aan die ferme hand vastquote:Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry
Ik wilde net allemaal foto's gaan posten, maar ik zal je fantasie niet verstoren

Ow ja, sprékend!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
In mijn fantasie zit er een soort Matthew mccoananeheee aan die ferme hand vast
Dus ja. Laat mij maar in die waan

Haha ik lig hier heel pathetisch in een deuk met mezelf
  Haha ik lig hier heel pathetisch in een deuk met mezelf  

En ik maar zoeken. WAAAARDAN?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sinds het poes-met-ferme-hand-vol-op-de-snoet-in-reismand-duw-filmpje van haar hand ben ik een beetje vlieft op ElisaBeee!

En daar staat ze niet eens op!!

Boewhahahahaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb mezelf er even afgeknipt, om privacy redenen

You go girl; geef ze van katoen!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is de hand van fucking ElisaB!! En haar POES!!!
Of het niet genoeg is!

Dan doe ik het wel, hoor. Wel jammer dat het topic bijna vol is.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:30 schreef Qebbel het volgende:
Heuy, dit blijft wel lesbeau he? Er mogen zo heel af en toe best plaatjes van (sexy) mannen gepost worden, maar daar staat altijd wel heel duidelijk wat tegenover......!

nizno heeft heul geen vunzige geest.. DP omschrijft vunzig!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Vanyel het volgende:
Dat plaatje en die vunzige geest van nizno en gekke DP.
Je hebt mij door die filmpjes ook wil de schoonheid van elisab getoond, maar ik had er toch een ander beeld bij..

Oh nee, woensdag. De 9de in ieder geval, welke dag dat ook wasquote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Vanyel het volgende:
Dat wilde ik ook graag, maar is helaas niet gelukt. Maar hee, ik ben allang blij dat ze er überhaupt uit is.
DP was heel niet vunzig. Ik kreeg geen enkele vunzige associatie bij die zin

Hoe is het met Appel-Bloesem? Is een au-pair al nodig?quote:

Dat is maar goed ook; je bent er nog niet aan toe. Eerst weer in model zakken, zodat alles weer als zodanig herkenbaar isquote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Vanyel het volgende:
DP was heel niet vunzig. Ik kreeg geen enkele vunzige associatie bij die zin

Eerst ff zelf leren hoe het werkt, dan andere mensen ermee lastigvallen. Maar je kunt vast auditie komen doen!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hoe is het met Appel-Bloesem? Is een au-pair al nodig?
Herkenbaarheid vind ik nog niet zo belangrijk, als de gedachte aan echte vunzigheid me eerst maar eens niet meer in katzwijm doet vallen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook; je bent er nog niet aan toe. Eerst weer in model zakken, zodat alles weer als zodanig herkenbaar is

Dat zeg je nu,ar je piept anders als je Mrs er helemaal naast zit wegens de weg kwijt wegens dat het er allemaal zo anders uit zietquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Herkenbaarheid vind ik nog niet zo belangrijk, als de gedachte aan echte vunzigheid me eerst maar eens niet meer in katzwijm doet vallen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |