SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L-Word openingspost.
[ Bericht 1% gewijzigd door skunkasaur op 13-02-2011 20:45:40 ]h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zeg je nu,ar je piept anders als je Mrs er helemaal naast zit wegens de weg kwijt wegens dat het er allemaal zo anders uit ziet
Waar bemoei ik me ook mee. Nieuwe moeders nooit van streek maken
quote:
En ik wilde aan het eind van het vorige topic nog wel afhakenquote:
Nee zegquote:
Die kan wel wat hebben hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihiiiihih.
Dit klinkt.... euhm.... apart.... jegens mevrouwB ... zeg maar....
Ow ja, en ze weet wie het zegtquote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihiiiihih.
Dit klinkt.... euhm.... apart.... jegens mevrouwB ... zeg maar....
Wat.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, en ze weet wie het zegt
Maar voor de zekerheid ga ik ff voor je checken. Moment
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee zeg![]()
Toen ik eenmaal aan de beurt was, was alles al lang weer in originele staat
Nee, nog net nietquote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef skunkasaur het volgende:
Wat.
Zijn wij hier nou getuige van een vluggertje?
Oe, is ze lekker of is ze lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef lezzer het volgende:
Zo ElisaB, ik zie al wel, jij bent een vrouw met smaak![]()
Staat morgen vast wel in de krant; je kunt rustig gaan slapenquote:* lezzer moet nu wel wakker blijven, want Ireen Wüst is weer titelkandidaat op het WK allround
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die kan wel wat hebben hoor
[ afbeelding ]
Mghihihihiquote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wat.
Zijn wij hier nou getuige van een vluggertje?
Ze is heul leukkerquote:
Dit is het WK fakking Allround Schaatsen, met Ireen op koers.quote:Staat morgen vast wel in de krant; je kunt rustig gaan slapen
afhaken???? wrom??????? tsssssquote:Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik wilde aan het eind van het vorige topic nog wel afhaken
L-Word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |