abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93000107
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef Spro het volgende:

[..]

Ik vind deze dus juist weer minder, ik ben groot fan van allroad en offroad motoren, maaar bij deze ziet z'n voorkant eruit alsof hij een enorme stomp op zn bek gehad heeft, en nu met een gebroken neus rond rijdt.. :+
Sinds ik een 2011 R6 heb gezien vind ik geen enkele neus meer mooi ;(
  zaterdag 19 februari 2011 @ 01:42:54 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93000437
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 01:09 schreef Yreal het volgende:
Koning der All-road's
[ afbeelding ]
_O_ _O_
Méén je dat nou ?? :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_93000486
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Méén je dat nou ?? :X
Misschien niet special deze uitvoering, maar een bmw gs... :9~
  zaterdag 19 februari 2011 @ 12:27:23 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93007962
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef Yreal het volgende:

[..]

Welnee joh, een GS... Allroad :')

Was je vergeten dat er in Oostenrijk een fabriekje staat waar ze échte allroads maken ?? :P

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_93008496
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 12:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Welnee joh, een GS... Allroad :')

Was je vergeten dat er in Oostenrijk een fabriekje staat waar ze échte allroads maken ?? :P

[ afbeelding ]
brrrr... ;(
  zaterdag 19 februari 2011 @ 12:51:33 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93008732
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef Yreal het volgende:

[..]

brrrr... ;(
whehe, ga maar eens proefrijden op beide machines, en kijk eens naar een zwarte 8-)

Ow, en vergeet dan niet om de 'allroad' capaciteiten te testen :P
TIP: met de rit met de BMW zorgen dat je iemand bij je hebt.
pi_93008974
Handige tip inderdaad, kan die persoon je helpen uitgraven uit de modder, met de KTM kom je er wel doorheen.
pi_93009378
Dit wil ik allemaal best geloven, maar ik vind de meeste ktm's ondanks ik het merk heel erg kan waarderen vanwege de superdukes enzo toch echt foeilelijk.

Dat ding dat hierboven staat dus,

:X

:X :X
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:16:42 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93009560
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 12:58 schreef ArnosL het volgende:
Handige tip inderdaad, kan die persoon je helpen uitgraven uit de modder, met de KTM kom je er wel doorheen.
Whehe, wat dacht je van 250 kilo dead weight wat op zijn kant ligt :P

Een maatje van me die ook Africa Twin reed heeft er wel eens op over onze crossbaan gereden; een half rondje en toen had hij hem 2 keer opgeraapt en toen vond 'ie het wel weer leuk geweest.. met zo'n GS/A kun je wel een gravelpaadje pakken, maar dan houdt het ook echt wel op, en dat gravelpaadje kan ook wel met een FJR :')
Een GS is gewoon een woon-werk, en asfalt buffel, maar totaal ongeschikt voor serieus offroad werk, net als alle andere eerder genoemde wannabe allroads.. als je geen kont geeft om offroad rijden heb je aan een GS wel een erg fijne reisbrommer :Y
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:12 schreef Yreal het volgende:
Dit wil ik allemaal best geloven, maar ik vind de meeste ktm's ondanks ik het merk heel erg kan waarderen vanwege de superdukes enzo toch echt foeilelijk.

Dat ding dat hierboven staat dus,
[ afbeelding ]
:X
[ afbeelding ]
:X :X
Ik denk dat het een kwestie van smaak is, want ik vind ze wel erg mooi, maar ik hou ook wel van hoekig design :9~

Nogmaals; ga er maar eens op rijden..dan rest er maar één woord: superieur _O_ _O_
pi_93009932
Die onderste vind ik ook niet echt mooi, andere snavel erop en hij lijkt waarschijnlijk al een stuk beter.

Edit: Grrr, waarom doen plaatjes het bij mij nooit? ;(
pi_93009935
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Whehe, wat dacht je van 250 kilo dead weight wat op zijn kant ligt :P

Een maatje van me die ook Africa Twin reed heeft er wel eens op over onze crossbaan gereden; een half rondje en toen had hij hem 2 keer opgeraapt en toen vond 'ie het wel weer leuk geweest.. met zo'n GS/A kun je wel een gravelpaadje pakken, maar dan houdt het ook echt wel op, en dat gravelpaadje kan ook wel met een FJR :')
Een GS is gewoon een woon-werk, en asfalt buffel, maar totaal ongeschikt voor serieus offroad werk, net als alle andere eerder genoemde wannabe allroads.. als je geen kont geeft om offroad rijden heb je aan een GS wel een erg fijne reisbrommer :Y

[..]

Ik denk dat het een kwestie van smaak is, want ik vind ze wel erg mooi, maar ik hou ook wel van hoekig design :9~

Nogmaals; ga er maar eens op rijden..dan rest er maar één woord: superieur _O_ _O_
Ik hou ook wel van scherp hoor, maar vooral dat spatbord van die onderst |:( Dan blijf ik op mijn brommer hoor :')
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:33:45 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93010108
Nah, als er morgen iemand voor mijn deur staat die vraagt of ik wil ruilen, is hij per direct de nieuwe eigenaar van een full modified Africa Twin :7

Maargoed; wordt er nog gelest vandaag? want we zijn wel redelijk offtopic aan het gaan hehehe :P
pi_93010160
Donderdag weer, instructeur was deze week op vakantie :)
pi_93013236
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
Nah, als er morgen iemand voor mijn deur staat die vraagt of ik wil ruilen, is hij per direct de nieuwe eigenaar van een full modified Africa Twin :7

Maargoed; wordt er nog gelest vandaag? want we zijn wel redelijk offtopic aan het gaan hehehe :P
Ja hoor, zojuist klaar. Was wel lastig, was op het oefen terrein bezig. 8jes gedraait wat eerst echt kutging omdat ik nogal bang was om te flikkeren en te veel met het gas speelde. Ik draaide bijna stationair dus schoot niet op. Toen ik gas gaf en met de voetrem het beperkte ging het prima. Precisiestop vond ik ook vrij lastig, met ABS op de motor is het wel makkelijker, maar toch moet je het goed uitkienen. Wegrijden uit een parkeervak enzo gaat nu ook prima, evenals snelle slalom en langzame en stapvoets rijden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_93014681
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef Yreal het volgende:

[..]

ok, voorruit... hier ook even spammen *)

Ja doei.
pi_93015108
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:17 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben van deze wel gecharmeerd ! Wel met 3 aluminium koffers erop he :P
oh, en die ga ik later kopen O+
Ja doei.
pi_93017496
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bij welke rivier is dat? O+
dag
pi_93017516
de Waal :)
Ja doei.
pi_93032906
Jongens, nog 9 dagen en dan is mijn AVD...begin nu al de zenuwen te krijgen! denken jullie even aan mij dan?
Het moet kunnen; als ik net zo rij als afgelopen les gisteren, slaag ik volgens de instructeur. Ja gemakkelijk gezegd, toen was ik niet zenuwachtig...
pi_93035965
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Verdomd , jij hebt tieten *)
pi_93036875
naar het schijnt..

ik moet ze soms ook nog even zoeken :P
Ja doei.
  Spellchecker zondag 20 februari 2011 @ 01:06:11 #147
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_93039278
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef beantsje het volgende:
Jongens, nog 9 dagen en dan is mijn AVD...begin nu al de zenuwen te krijgen! denken jullie even aan mij dan?
Het moet kunnen; als ik net zo rij als afgelopen les gisteren, slaag ik volgens de instructeur. Ja gemakkelijk gezegd, toen was ik niet zenuwachtig...
Geeft niet. Beetje zenuwachtigheid is gezond :Y
Tevens -purist.
  zondag 20 februari 2011 @ 10:26:25 #148
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93046706
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef beantsje het volgende:
Gewoon het examen in gaan met een houding van "Wat gaan ze me maken dan?" ;) Zo te lezen heeft je instructeur ook het vertrouwen in je, dus het komt vast goed ^O^
  FOK!fotograaf zondag 20 februari 2011 @ 22:19:18 #149
159915 -Menn0-
MNO
pi_93079763
Ik wil dit jaar eens zo'n behendigheid cursus gaan doen :Y
,,/
pi_93090703
Over een half uurtje maar weer richting de rijles :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')