Sinds ik een 2011 R6 heb gezien vind ik geen enkele neus meer mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef Spro het volgende:
[..]
Ik vind deze dus juist weer minder, ik ben groot fan van allroad en offroad motoren, maaar bij deze ziet z'n voorkant eruit alsof hij een enorme stomp op zn bek gehad heeft, en nu met een gebroken neus rond rijdt..
Méén je dat nou ??quote:
Welnee joh, een GS... Allroadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Misschien niet special deze uitvoering, maar een bmw gs...
brrrr...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee joh, een GS... Allroad
Was je vergeten dat er in Oostenrijk een fabriekje staat waar ze échte allroads maken ??![]()
[ afbeelding ]
whehe, ga maar eens proefrijden op beide machines, en kijk eens naar een zwartequote:
Whehe, wat dacht je van 250 kilo dead weight wat op zijn kant ligtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:58 schreef ArnosL het volgende:
Handige tip inderdaad, kan die persoon je helpen uitgraven uit de modder, met de KTM kom je er wel doorheen.
Ik denk dat het een kwestie van smaak is, want ik vind ze wel erg mooi, maar ik hou ook wel van hoekig designquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:12 schreef Yreal het volgende:
Dit wil ik allemaal best geloven, maar ik vind de meeste ktm's ondanks ik het merk heel erg kan waarderen vanwege de superdukes enzo toch echt foeilelijk.
Dat ding dat hierboven staat dus,
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik hou ook wel van scherp hoor, maar vooral dat spatbord van die onderstquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, wat dacht je van 250 kilo dead weight wat op zijn kant ligt![]()
Een maatje van me die ook Africa Twin reed heeft er wel eens op over onze crossbaan gereden; een half rondje en toen had hij hem 2 keer opgeraapt en toen vond 'ie het wel weer leuk geweest.. met zo'n GS/A kun je wel een gravelpaadje pakken, maar dan houdt het ook echt wel op, en dat gravelpaadje kan ook wel met een FJR
Een GS is gewoon een woon-werk, en asfalt buffel, maar totaal ongeschikt voor serieus offroad werk, net als alle andere eerder genoemde wannabe allroads.. als je geen kont geeft om offroad rijden heb je aan een GS wel een erg fijne reisbrommer
[..]
Ik denk dat het een kwestie van smaak is, want ik vind ze wel erg mooi, maar ik hou ook wel van hoekig design![]()
Nogmaals; ga er maar eens op rijden..dan rest er maar één woord: superieur![]()
Ja hoor, zojuist klaar. Was wel lastig, was op het oefen terrein bezig. 8jes gedraait wat eerst echt kutging omdat ik nogal bang was om te flikkeren en te veel met het gas speelde. Ik draaide bijna stationair dus schoot niet op. Toen ik gas gaf en met de voetrem het beperkte ging het prima. Precisiestop vond ik ook vrij lastig, met ABS op de motor is het wel makkelijker, maar toch moet je het goed uitkienen. Wegrijden uit een parkeervak enzo gaat nu ook prima, evenals snelle slalom en langzame en stapvoets rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
Nah, als er morgen iemand voor mijn deur staat die vraagt of ik wil ruilen, is hij per direct de nieuwe eigenaar van een full modified Africa Twin![]()
Maargoed; wordt er nog gelest vandaag? want we zijn wel redelijk offtopic aan het gaan hehehe
ok, voorruit... hier ook even spammenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Misschien niet special deze uitvoering, maar een bmw gs...
oh, en die ga ik later kopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:17 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben van deze wel gecharmeerd ! Wel met 3 aluminium koffers erop he
Bij welke rivier is dat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, voorruit... hier ook even spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdomd , jij hebt tietenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, voorruit... hier ook even spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geeft niet. Beetje zenuwachtigheid is gezondquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef beantsje het volgende:
Jongens, nog 9 dagen en dan is mijn AVD...begin nu al de zenuwen te krijgen! denken jullie even aan mij dan?
Het moet kunnen; als ik net zo rij als afgelopen les gisteren, slaag ik volgens de instructeur. Ja gemakkelijk gezegd, toen was ik niet zenuwachtig...
Gewoon het examen in gaan met een houding van "Wat gaan ze me maken dan?"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef beantsje het volgende:
Jongens, nog 9 dagen en dan is mijn AVD...begin nu al de zenuwen te krijgen! denken jullie even aan mij dan?
Het moet kunnen; als ik net zo rij als afgelopen les gisteren, slaag ik volgens de instructeur. Ja gemakkelijk gezegd, toen was ik niet zenuwachtig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |