Maar een speelhuisje kan toch ook met een jongetje?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben benieuwd naar t huisje van Elin
Kim wat een geweldig huisje
met dat soort dingen is t toch jammer dat ik een jongetje heb (oh en t past ook niet echt in de tuin vermoed ik)
een speelhuisje wel, maar DAT speelhuisje nietquote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Maar een speelhuisje kan toch ook met een jongetje?![]()
jep als de deur opengaat, gaat de lamp aanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat wil ik ook wel zien
het klink in elk geval leuk.
heeft ze dr ook licht?
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jep als de deur opengaat, gaat de lamp aan
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:45 schreef lady-wrb het volgende:
hadden we daar al een foto van gezien, saffier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij past overigens perfect om de tafel heen, maar had 'm net ff snel over tafel gegooid voor de foto's
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ik dacht aan je oudste in een puberbuiquote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef moussy het volgende:
Ik zou er traliewerk voor zetten en de hond er in proppen ipv de bench
das hier ook idd.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk KD!
Bij mij in huis zou dat schoenen-en-meuk dumpplek zijn.
klopt, maar dat mag niet openbaar natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 21:39 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik dacht aan je oudste in een puberbui
Hmmmz, dan kunnen we beter het geld in onze zak houden en gewoon de trapkast opruimen!quote:Op maandag 14 februari 2011 08:54 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had ook een klein prinsessententje voor elin, vond ze geen hol aanze wilde er niet eens in
krijg ik van een kast al een soort van kriebels, de kelder geeft toch wel ernstige Fritzl gevoelens hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb geen gangkast, wel een kelder van 20m2 vol zooi maar ik denk niet dat ze zich er thuis zou voelen![]()
Heel erg leuk KD ziet er erg knus uit
oh leuk! Ze hebben ook van die tentjes die aan elkaar kunnen met een kruiptunnel. Was een groot succes!quote:Op maandag 14 februari 2011 08:45 schreef flowerbox het volgende:
Wat een leuke huisjes komen hier voorbij!
Leuk idee zo'n tafeltent, Saffier.
Die trapkast ziet er ook gezellig uit met die slingers en de pinokkio-trekpop![]()
Wij denken er over om deze te kopen:
[ afbeelding ]
Oh ja, die hebben ze bij Ikea geloof ik he? ( Of zoals de oudste hier zegt; bij 'Kenia'quote:Op maandag 14 februari 2011 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh leuk! Ze hebben ook van die tentjes die aan elkaar kunnen met een kruiptunnel. Was een groot succes!
Geen idee, wij hadden m heel wat jaren terug. Gewoon van Intertoys ofzo denk ik. ieder een tent en dan bij elkaar op visite. Toen was mijn jongste nog een krummel, die deed nog niet mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:38 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Oh ja, die hebben ze bij Ikea geloof ik he? ( Of zoals de oudste hier zegt; bij 'Kenia')
Wij hebben ook een kelder, maar daar ga ik echt geen kinderspeelkamer van maken hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben ook een grote (loop) kelder, maar daar gebeuren geen rare dingen voor zover ik weet.Er staat wel een extra koelkast en een vriezer. En heel veel voorraad en troep.
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij hebben ook een kelder, maar daar ga ik echt geen kinderspeelkamer van maken hoor.
jeej das toch geenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.Daarvoor hebben we de ruimte teveel nodig en is het nu een troep.
Ik heb ook nog een garage voor dat doelquote:Op maandag 14 februari 2011 12:07 schreef moussy het volgende:
[..]
jeej das toch geendaar ís een kelder voor, net als een zolder
Ow, gelukkig. Dan zijn wij niet de enigen...quote:Op maandag 14 februari 2011 12:07 schreef moussy het volgende:
[..]
jeej das toch geendaar ís een kelder voor, net als een zolder
Goh, ja, die huur ik ff in..quote:Op maandag 14 februari 2011 23:02 schreef Kleurdoos het volgende:
dan kijk je toch even op p2000
ik zat net te marktplaatsen
kieknou
http://link.marktplaats.nl/379680505
/lurkstandquote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vond m ook wel een betrouwbare kop hebben
Peper en saus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:36 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Gecondoleerd Chaca!
Heeft iemand voor mij een recept om zelf een pepersaus te maken?
Haha, wat gaat erom?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:27 schreef chacama het volgende:
KD, daar word je echt vrolijk van.....
En weet je al wat er op doet lady?
Tis waar!quote:
Maizena.. Dat wordt best een sausje.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:43 schreef Ticootje het volgende:
ofofofofof je trekt de leuter van je man leeg.. Is ook saus.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:43 schreef Ticootje het volgende:
ofofofofof je trekt de leuter van je man leeg.. Is ook saus.
mijn heldinquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:45 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Katinka Polderman, mee in de klas gezeten.
Juist, met je hoofd aan een piemel trekken is raar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
er staat trekken, da's niks met je hoofd verder toch?
ja ik denk ik check het even voor je het weet doe je verkeerde dingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Juist, met je hoofd aan een piemel trekken is raar.
Nope, ik heb nog wel oude cassettebandjes van d'r van vroeger op de middelbare school. Die lulde ze destijds al helemaal vol met onzin. En een schriftje waarin we om beurten hele bvieze verhalen schreven. Echt hele vieze.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn heldin![]()
Ken je het loflied voor Christina Aguilera? En als homo mag je zoveel meer?geniaal en uit mijn hart gegrepen.
Nou ja, van een maizenapapje kloppen krijg je dat ook dusse...quote:
whut? Heb je hem nú al versleten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, echt serieus!![]()
Hoewel... Ik had gisteren nog tegen F. geklaagd dat mijn favoriete bed-speeltje het niet meer zo goed deedmaar dat de Christine le Duc verhuisd was en... en...
Toen moest net een boodschapje voor mijn werk doen en ik zie ineens dat ik langs een s*ks-shop fiets. Ik ben op de terugweg maar even gestopt!![]()
Best even slikkenal die kleurige dvd-covers daar binnen op de vroege ochtend.
En er stonden ook echt serieus 2 kerels het eea uit te zoeken... waar je hoofd niet al naar staat om 11 uur 's ochtends.![]()
Had ik laatst ook al gemeld dat ik een nieuwe had gekocht dan?quote:
Zit garantie op he, ik zou um ruilenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Had ik laatst ook al gemeld dat ik een nieuwe had gekocht dan?
Dat was nl. met recht een k*tding... Hij stottert.
Zo... dat was wel weer genoeg TMI informatie van mij voor de rest van het jaar!
zat ook al vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Zit garantie op he, ik zou um ruilen
Wow, Be!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Had ik laatst ook al gemeld dat ik een nieuwe had gekocht dan?
Dat was nl. met recht een k*tding... Hij stottert.
Zo... dat was wel weer genoeg TMI informatie van mij voor de rest van het jaar!
troep zat hier, maar als we denken van ja joh leuk, zijn de batterijen weer leeggelopen, ik heb dan nooit zin om speelgoed open te gaan schroeven en zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:24 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wow, Be!Wat een info allemaal. Enne waar staat TMI voor?
We hebben hier geen bad dus ook geen speeltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb helemaal geen bedspeeltjes, maar wel een bed.Je hebt het toch minstens twee keer gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe je het alleen onder de dekens met het licht uit dan?
misschien ergens obstipatie? Dan gaat die van mij ook gillen als een meisje, de stofzuiger dan hè?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:29 schreef Ssserpente het volgende:
Jezus, onze stofzuigerslang is een beetje stuk. Daardoor maakt ie zon hysterisch gillend geluid dat je er bijna een psychose van krijgt.
Voor de tweede keer is er geen sex aan te pas gekomen hoor. Gewoon via een spuitje in gebracht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Je hebt het toch minstens twee keer gedaan.Doe je het alleen onder de dekens met het licht uit dan?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:34 schreef k_i_m het volgende:
Ook goed om tieten op z'n plek te plakken zonder bh.
mánnen! tenminste, met zo'n slurf er aan denk ik dat stofzuigers mannelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef Ssserpente het volgende:
Nee, het is niet dat geluid, nog veel erger. Scheurtje in de slang. De aansteller.
maar die zuigt alleen niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Tapen mag Nils gaan doen, die heeft dat ding namelijk al tig keer 'gefixt' en vindt dat een nieuwe echt nog niet nodig is. Laat hem dus maar lekker alle ellende oplossen. Krent.
Er zit al een nieuw snoer op dat niet helemaal oprolt, het aan- en uitknopje is eraf en er zit een nieuw wiel op. Maar we hebben wel een espressomachine van 1200,-.![]()
Buuf ik was nieuwsgierig, maar kwam er al heel snel achter dat je het niet aan moet zetten als je met de kinderen aan tafel pannenkoeken eetquote:
wel joh! nou ja, hier groeien ze toch al op voor galg en rad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:40 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Buuf ik was nieuwsgierig, maar kwam er al heel snel achter dat je het niet aan moet zetten als je met de kinderen aan tafel pannenkoeken eet![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel joh! nou ja, hier groeien ze toch al op voor galg en rad.![]()
Zal ik er een NSFKWP bijzetten?
Verrek!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:43 schreef Stiemie het volgende:
Ssserpente zou het kunnen zijn dat Niels niet stofzuigt, maar wel koffie maakt. Dat zou een hoop verklaren![]()
Mja, webshop ding, gedoe enzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Zit garantie op he, ik zou um ruilen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
mja, ik
[..]
zat ook al vanDa's mooi vlot.
Maar ja, ik durfde het niet zo goed. Qua TMI zeg maar.
Je ken m toch ff aflikken voordat je m opstuurt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mja, webshop ding, gedoe enzo.
En...
Nou ja nee, dat zou dan weer echt waaaaay TMI zijn...![]()
[..]Dat jullie dat onthouden!
En wat ben ik exhibitionistisch zeg, dat ik hier amper over mijn kinderen vertel, maar wel over mijn speelgoedjes.![]()
![]()
zo'n grote zwarte vuist!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:05 schreef _evenstar_ het volgende:
misschien was hij wel te groot.. of te klein
wat is raar en wie bepaalt dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:09 schreef Ticootje het volgende:
Vuistneuken is raar, dat hoort niet.
Wie is XXXX?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ok dan... dat ik zaterdag heel allenig voor 2 weken op reis ga en dat ik hem graag mee wilde nemen.![]()
![]()
En dat dus terugsturen etc. te veel gedoe zou zijn.
En nee Tico... zo maar stoppen met doen wat hij moet doen op cruciale moment is niet leuk.![]()
![]()
Zo... weten jullie dat ook weer!Tevreden?
![]()
Meestal vervangen ze hem gewoon en mag je hem weggooien, of het moet een hele dure zijn, dan moet je hem wel terugsturenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ok dan... dat ik zaterdag heel allenig voor 2 weken op reis ga en dat ik hem graag mee wilde nemen.![]()
![]()
En dat dus terugsturen etc. te veel gedoe zou zijn.
En nee Tico... zo maar stoppen met doen wat hij moet doen op cruciale moment is niet leuk.![]()
![]()
Zo... weten jullie dat ook weer!Tevreden?
![]()
Dan repareren ze m en gaat ie weer in de verkoop.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Meestal vervangen ze hem gewoon en mag je hem weggooien, of het moet een hele dure zijn, dan moet je hem wel terugsturen
kinky!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan repareren ze m en gaat ie weer in de verkoop.
Zal ik jou ff nemen.quote:
Kijk weer wat geleerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Niks!![]()
Oh, en TMI is too much information.![]()
Dus...
Jij hebt er al 3 uitgewerkt, waarbij de laatste gelanceerd met vliezen en al op de wereld werd gepleurt... Ik denk dat ik versterking nodig heb.quote:
Ik google dat soort vage afkortingen en vaak kom je dan wel de betekenis tegen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Kijk weer wat geleerd![]()
. Kom al jaren op Fok en toch soms het idee da'k nog steeds een newbie ben
das toch de 'nep' pocket rocket?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Gadver Mous!![]()
Geen idee wie B is of hoe ik daarbij kwam.Heb het aangepast.
TF ik zal mijn discreet zwart wit gestreepte zakje even openmaken.
Gedaan: hij heet 'Compact Pro'.
Koop er ook eentje zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:10 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
liefde op afstand zou voor jou dus niks zijn BE.... zit hier bijna 2 maand tussen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou echt bang zijn dat zo'n ding dan tevoorschijn komt op een kofferscan. Of dat je twee keer bagagecontrole krijgt.Genant lijkt me dat.
Pro..dat klinkt wel vertrouwenswekkendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Gadver Mous!![]()
Geen idee wie B is of hoe ik daarbij kwam.Heb het aangepast.
TF ik zal mijn discreet zwart wit gestreepte zakje even openmaken.
Gedaan: hij heet 'Compact Pro'.
Stop je m ergens anders inquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou echt bang zijn dat zo'n ding dan tevoorschijn komt op een kofferscan. Of dat je twee keer bagagecontrole krijgt.Genant lijkt me dat.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Koop er ook eentje zou ik zeggen!
Tafelpoot it isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt er al 3 uitgewerkt, waarbij de laatste gelanceerd met vliezen en al op de wereld werd gepleurt... Ik denk dat ik versterking nodig heb.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Pro..dat klinkt wel vertrouwenswekkend
Heeft hij van die zachte dopjes of van die harde? Ik zoek er een met zachte dopjes. Die harde maken zo`n herrie![]()
Dat zou ook kunnen.quote:
Tis goed dat ik nog geen slok in mn mond had.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
"mam jij poetst ook lang je tanden!'
Hij gaat dan ook niet in mijn handbagage he!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Harde, ik had er dus een met zachte, maar goed... je kent de afloop.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Pro..dat klinkt wel vertrouwenswekkend
Heeft hij van die zachte dopjes of van die harde? Ik zoek er een met zachte dopjes. Die harde maken zo`n herrie![]()
Neem je hem handsfree mee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Idd een neppert Mous, ze hadden de echte niet.
Dit is de stotteraar trouwens: http://www.picanta.nl/catalogsearch/result/?q=Rocket+pocket+Blue
Ook een neppert, maar wat goeiekoper.
[..]
Hij gaat dan ook niet in mijn handbagage he!![]()
koffie door je neus is idd niet aan te radenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tis goed dat ik nog geen slok in mn mond had.
Da's zodat de kerels weten waar ze moeten zijn!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind een diamanten gleuf en tepels anders ook wel zorgwekkend
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:22 schreef Ticootje het volgende:
Wie weet door de wrijving ofzo dat je gleuf zo gaat glimmen..
Dat is voor dronken mannen, zodat ze het knopje weten te vindenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's zodat de kerels weten waar ze moeten zijn!
Oh... mijn eervorige pocket rocket had trouwens heel fijn een lampje.Why?
Die dopjes kunnen ook schreuren bij te veel druk, trouwensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:22 schreef moussy het volgende:
Oh die hard plastic rocket dingen moet je niet te hard dichtdraaien, dan breken ze
i know, maar vooralsnog voldoet hij genoeg om me prima aan mijn trekken te laten komen, in tegenstelling tot eerdere vriendjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Zo dan!![]()
Ik heb de TT maar even aangepast. Fijne combi ook met de al bestaande TT!
Ze, maar Evenstar... je kan die dingen ook samen gebruiken he?
Godver... Het is geen deurbel, kneus!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is voor dronken mannen, zodat ze het knopje weten te vinden
Nee joh! Dat is wat voor diaan, preuts, in het donker en zo! Specs voor Diaan aub!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is voor dronken mannen, zodat ze het knopje weten te vinden
ik zie ineens zo'n mijnwerkerslamp voor me. geeft een heel andere wending aan klussen ook. Hey ho, hey ho...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's zodat de kerels weten waar ze moeten zijn!
Oh... mijn eervorige pocket rocket had trouwens heel fijn een lampje.Why?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee joh! Dat is wat voor diaan, preuts, in het donker en zo! Specs voor Diaan aub!
hmm die eerste keer na zo'n lange tijd is anders wel t lekkerstquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:24 schreef Saffier het volgende:
Evenstar dan moet je júíst wat speelgoed halen joh met 2 maanden tussentijd
Gewoon plakband..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:22 schreef moussy het volgende:
Oh die hard plastic rocket dingen moet je niet te hard dichtdraaien, dan breken ze
Sws zijn ze bijna identiek qua afmetingen dus ik ga eens kijken of mijn zachte dopjes op het harde ding passen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die dopjes kunnen ook schreuren bij te veel druk, trouwens
Maar ja, voor dat geld
Nah, je moet de boel toch een beetje openhouden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hmm die eerste keer na zo'n lange tijd is anders wel t lekkerst![]()
noh lekker strak tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nah, je moet de boel toch een beetje openhouden?
jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:28 schreef Ticootje het volgende:
Maar ff serieus, ik zie dopjes met prikkers erop en die zijn dus hard.. ? Serieus?
Neem dan een traanbuis.quote:
Ok..quote:
Prikkers? Waar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:28 schreef Ticootje het volgende:
Maar ff serieus, ik zie dopjes met prikkers erop en die zijn dus hard.. ? Serieus?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef Ticootje het volgende:
Maar hoe ga je te werk dan? Want zeg je bent in de mood.. Je pakt dat ding.. Zet het gewenste opzetstuk erop... Maar je doos is toch niet meteen drijfnat? Dat in combi met die harde stekels... Of mot je dr dan ff op spugen zoals in pornofilms?
een woord; sensilubequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef Ticootje het volgende:
Maar hoe ga je te werk dan? Want zeg je bent in de mood.. Je pakt dat ding.. Zet het gewenste opzetstuk erop... Maar je doos is toch niet meteen drijfnat? Dat in combi met die harde stekels... Of mot je dr dan ff op spugen zoals in pornofilms?
en als je rocket niet helemaal stevig in elkaar zit, want scheurt snel stuk, dan ben je je halve aparaat kwijt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik schuif deze even door naar een liefhebber...
Anyone zin in een Jip en Janneke uitleg voor Tico?
Ik zeg maar één ding, hij is voor uitwendig gebruik, anders ben je die dopjes dus echt vet kwijt vlgs mij he!
En door jouw tip Be hoef ik niet eens te vragen waar die toevoeging aan de TT voor staat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Zo dan!![]()
Ik heb de TT maar even aangepast. Fijne combi ook met de al bestaande TT!
Ze, maar Evenstar... je kan die dingen ook samen gebruiken he?
Serveerster, heeft u een droog sneetje vroeg de ontbijtgastquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef Ticootje het volgende:
spugen vind ik echt zo ranzig... Ik zou direct zo droog als beschuit worden.
Whahahaha!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Serveerster, heeft u een droog sneetje vroeg de ontbijtgast
'Nee hoor meneer, dat zijn mijn nieuwe schoenen die kraken als ik loop'
Oh nou... speaking daar off zeg maar... ik moet dus echt weer naar de fysio terug...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:35 schreef Saffier het volgende:
Woehahahhahahahahahah TF, schoenen
BE als je spullen kwijt raakt moet je toch je bekkenbodemspieren maar eens beter gaan oefenen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:
durex is stom die play.. D. had er eentje met iets mintigs, ik heb goddomme 2 dagen pijn aan mijn doos gehad
Ja hiero dus ook! Maar ik moet dus echt wel ff langsgaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nou... speaking daar off zeg maar... ik moet dus echt weer naar de fysio terug...
Het is weer helemaal prut. Ik weet alleen even niet goed wanneer ik daar tijd voor heb.
ja lach maar, telkens als ik moest plassen ging het van GODGLOEIENDE^$%^$&$@#%^@#*$%^@%^!!!!!!!!!!!quote:
He balenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nou... speaking daar off zeg maar... ik moet dus echt weer naar de fysio terug...
Het is weer helemaal prut. Ik weet alleen even niet goed wanneer ik daar tijd voor heb.
Tijgerbalsem?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:
durex is stom die play.. D. had er eentje met iets mintigs, ik heb goddomme 2 dagen pijn aan mijn doos gehad
't Is niet dat het pijn doet, maar ik ben zeg maar groot fan van Tena bij hardlopen en sporten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef Saffier het volgende:
[..]
He balen
Ik ben een aantal maanden bij mijn bbfysio geweest, na 4 jaar bekkenpijn van Tobias ging ik geheel pijnvrij de zwangerschap van Ylana in! Ik had een vaste dag bij haar. Doen hoor! Ik heb er, nu nóg, zoveel baad bij!
Toen ik die troep nog verkocht had ik ook eens een tube van die stimulerende rotzooi, daar kreeg ik al een mega grote rode hete plek van op de binnenkant van mn polsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja lach maar, telkens als ik moest plassen ging het van GODGLOEIENDE^$%^$&$@#%^@#*$%^@%^!!!!!!!!!!!
Het idee erachter was dat als je er dan op zou blazen of wrijven het licht zou tintelen.. het heeft 2 dagen geduurd dat t voelde ondanks 9 keer douchen en tussendoor veel spoelen voor dat t niet voelde alsof mijn doos niet in de hens stondquote:
Dat dus... Bij het hardlopen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
't Is niet dat het pijn doet, maar ik ben zeg maar groot fan van Tena bij hardlopen en sporten.
Zo... zijn alle mee-lurkende kerels ook meteen weer ontnuchterd!![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet plots aan deze reclame voor glijmiddel denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, heeft ze bij mij wel een keertje gedaan, heel simpel met een handsschoen aan en wat (jawelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:39 schreef Ticootje het volgende:
Lijkt mij toch dat je gewoon oefeningen krijgt?
Oh wacht!!! Ik las dat hier volgens mij dat ze ff van binnen zou moeten voelen... Dat was mijn reden van uitstel.. Laat maar ik pis wel in mn broek.
[ afbeelding ]
Wat? Je vent? Je speelgoed? Sensilube?quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:45 schreef Saffier het volgende:
[..]
Wat? Je vent? Je speelgoed? Sensilube?
die dvd van tena.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:45 schreef Saffier het volgende:
[..]
Wat? Je vent? Je speelgoed? Sensilube?
Tis geen vrijdag en het is geen oneven week!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Of d'r bekkenbodemspier... Ze kan natuurlijk ook zelf even voelen he?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:47 schreef Ticootje het volgende:
maar touwtje tussen je heupen? Moet je zo diep graven dan?
Oh dat valt wel mee dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze ging er tot aan d'r elleboog in joh!
Ik zie al dat ik de jouwe moet hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze ging er tot aan d'r elleboog in joh!
Ah, ik zie dat Saffier d'r fysio wat gematigder was!![]()
Hou ik niet zo van, subtiel...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef Saffier het volgende:
Die van mij was milder met 'r hand dus
Het is het overwegen waard, ben ik ook meteen van het geouwehoer af.. Kerels...quote:
heb je wel nieuwe batterijen om mee te nemen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
He... nog een postje of 8 en dan is dit vulgaire gebeuren ook weer klaar.
Kan ik met goed fatsoen weer aan het werk. Ik moet nog wat rapporten en dingen afmaken voor ik weg ga. Na vandaag alleen donderdag nog en dara zit nog een vergadering in ook, geloof ik...
Morgen is het gewoon al woensdag en dan hoef ik nog maar 1 dagje te werken en dan is het weekend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
He... nog een postje of 8 en dan is dit vulgaire gebeuren ook weer klaar.
Kan ik met goed fatsoen weer aan het werk. Ik moet nog wat rapporten en dingen afmaken voor ik weg ga. Na vandaag alleen donderdag nog en dara zit nog een vergadering in ook, geloof ik...
Proberen waard!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is het overwegen waard, ben ik ook meteen van het geouwehoer af.. Kerels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |