Zou mooi zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hun streams nog niet gezien, dus kan er nog niets over zeggen. Maar ik ga ervan uit dat het moet kunnen
Ja precies, en die klap kan ik me niet veroorlovenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor een kneiterharde klap
Dat zou pas echt gezellig zijn, als vanouds een HiDiHo-pagina waar we naar de streams kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hun streams nog niet gezien, dus kan er nog niets over zeggen. Maar ik ga ervan uit dat het moet kunnen
Geloof het wel....en anders gaat alles van de bunker ervanafquote:Op zondag 13 februari 2011 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou mooi zijn
Heb je weer diskruimte genoeg voor filmpjes?
Wat lees ik, jij gaat niet streamen?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja precies, en die klap kan ik me niet veroorloven
Bossiequote:Op zondag 13 februari 2011 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zou ook niks voor mij zijn, Opgesloten in een vreemd land, met allemaal vreemden..
Ik heb wel een geheim, maar als ik je die vertel.. kweet niet... je bent wel ruimdenkend, dus dat zal allemaal fine by joe zain!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha, ik heb geen idee wat zijn geheim is, en wil dat niet weten ook om eerlijk te zijn
Hidiquote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Wie denken jullie dat de homo is die nog uit de kast moet komen?
(dat zal er toch wel in zitten?)
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Wie denken jullie dat de homo is die nog uit de kast moet komen?
(dat zal er toch wel in zitten?)
Nope, nou ja dat ga ik proberen vol te houdenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat lees ik, jij gaat niet streamen?
Nee, ik nietquote:
binnenkort op fokquote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, nou ja dat ga ik proberen vol te houden
Ik moet te vaak vroeg op en teveel andere dingen te doen
Je bent gay?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb wel een geheim, maar als ik je die vertel.. kweet niet... je bent wel ruimdenkend, dus dat zal allemaal fine by joe zain!
Héé ik verdomme uren lopen kutten voor dat topicquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
binnenkort op fok
RLS: Klussen met KallyLIVE
Nee gewoon ff zwaaien voor the fun of itquote:
Piepen we wel weg.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar niet, als ik als bouwvakker sta te slopen en het lukt niet kan ik best vloeken
Daaromquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar niet, als ik als bouwvakker sta te slopen en het lukt niet kan ik best vloeken
Ja maar....dan hoor je niks anders dan piepquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echtBij ik 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
![]()
Ja euh hallo, ze hebben een heel blik onzinfiguren opengetrokken dat kan ik toch niet meer bijhouden zoquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé ik verdomme uren lopen kutten voor dat topic![]()
Lost Users "waar bennen julie"
Ik overdrijf altid een beetje
De reddertjes uit kangeroeland komen je wel helpenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Graag, half TAL komt al helpen, mijn keuken is zo klaarquote:Op zondag 13 februari 2011 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet ik je een dagje komen helpen klussen Kally
Ik ken d'r nog éénquote:
Lieverd, ik ben niet gauw in shockquote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat is al 6 jaar ofzo geen geheim meer
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Miran help even met piepmuur, piepverdepiep wat een piepdeur, aldat piepglas sodemiert eruit, piepzooi!
Nu al een toffe streamquote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Miran help even met piepmuur, piepverdepiep wat een piepdeur, aldat piepglas sodemiert eruit, piepzooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |