Ik ontken ALLESquote:
Het was ook niet dat zij het vroeg of ik er eentje stuurde maar meer zo van wij sturen elkaar een kaartje dus toen ook maar gezegd dat ik dat al van plan wasquote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook blijven ontkennen, Trev.
Dat weet ik Bosquote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het lief bedoeld is, dat waardeer ik wel. Maar ja ik hoop dat je weet wat ik bedeol
Nou aangezien ik je nog nooit gezien heb oid, kan ik moeilijk meer van je vindenquote:
dat is nou het enige wat hij moet doenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, als ik dat mijn man had moeten laten doen, zaten we nu nog te wachten...
Jupquote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook dat alle vrouwen hoeren zijn?
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat dan weer nietquote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik vind je dapper.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef Barretje80 het volgende:
dat is nou het enige wat hij moet doen![]()
maar hij heeft me beloofd dat er eind deze week een kaartje is![]()
toch wel een beetjedus
werkt het beste hoorquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind je dapper.
heeeeeeel, heeeeeeeeeeel dapper
Ja, datquote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet![]()
Oh Doei!boer zoekt vrouw
Veel kijkplezierquote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh Doei!boer zoekt vrouw
Bij deze dus aan getoond niet allesquote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh Doei!boer zoekt vrouw
ik beroep me op mijn zwijgrechtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook nog niks toegegeven!
Ik ookquote:
vrouwen moeten sowieso hun mond houdenquote:
ach.. anders gooi ik er wel een weer een stampvoeten-dikke-tranen-lange-uithalen-bui tegenaanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind je dapper.
heeeeeeel, heeeeeeeeeeel dapper
En achter het aanrecht staanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen moeten sowieso hun mond houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |