Douche zequote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even de confrontatie aan met gemalen water, tosso
Veel plezierquote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even de confrontatie aan met gemalen water, tosso
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet joudat niet voor jou?
[..]
Wat ben jij ook een boefje
Maar jullie gaan trouwenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]is al 5 dagen het huis niet uitgeweest...
ehm.. neuh dus
( en de afgelopen jaren heb ik er sowieso niet een gekregen)
Hij kan al eerder eraan gedacht hebebn he...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Barretje80 het volgende:
ehm.. neuh dus
Maar kan toch zijn dat hij iemand de opdracht heeft gegevenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Barretje80 het volgende:
ehm.. neuh dus
sowieso moet het niet van een kaartje afhangenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jullie gaan trouwen![]()
Da's veel leukerder dan een kaartje
uhuh.. maar ook als je getrouwd bent is het leuk om een kaartje te krijgenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jullie gaan trouwen![]()
Da's veel leukerder dan een kaartje
Ja, maar ik ben sowieso dol op kaartjes, het hele jaar doorquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso moet het niet van een kaartje afhangen![]()
verzonnen feestdagen
3 weken geledenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kan al eerder eraan gedacht hebebn he...
Ik was ook al veel eerder op pad geweest...
Weet ik welquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uhuh.. maar ook als je getrouwd bent is het leuk om een kaartje te krijgen
en over trouwkaartjes wil ik niets horen.. want die l#l heeft nog steeds niet een kaartje ontworpen
Ik roep ook om het hardst dat het een kut'feest'dag is. maar stiekem vond ik de enkele keren dat ik een kaartje ofzo kreeg wel heel fijnquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso moet het niet van een kaartje afhangen![]()
verzonnen feestdagen
ja dat is zeker leuk maar niet perse op valentijn, dan is het nog leuker imhoquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en over trouwkaartjes wil ik niets horen.. want die l#l heeft nog steeds niet een kaartje ontworpen
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben sowieso dol op kaartjes, het hele jaar doorNou en als er dan een badeendje met hartjes op staat
![]()
Ja!quote:
Hmmm. Is Barman ook een engineer?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
3 weken geleden
neuh.. ik vertrouw er niet op
nu kan het met een fototoestelquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je er wel aan toe komen...
ja dat bedoel ik, je kan het hele jaar door zulke dingen doen, is veel leukerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben sowieso dol op kaartjes, het hele jaar doorNou en als er dan een badeendje met hartjes op staat
![]()
het kan me werkelijk waar geen ene mallemoer boeienquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik roep ook om het hardst dat het een kut'feest'dag is. maar stiekem vond ik de enkele keren dat ik een kaartje ofzo kreeg wel heel fijn![]()
...
Dit jaar is voor mij voor het eerst dat ik er eentje krijgquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik roep ook om het hardst dat het een kut'feest'dag is. maar stiekem vond ik de enkele keren dat ik een kaartje ofzo kreeg wel heel fijn![]()
...
heb vandaag een heel drama om de trouwkaart gehad..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik welProbeerde je op te beuren
![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef Bos81 het volgende:
Valentijnsdag is niet mijn ding, toch hoop ik ieder jaar (tevergeefs) op een kaartje
Extra speciaal dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit jaar is voor mij voor het eerst dat ik er eentje krijg
Trouwkaartjesquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ohnoes!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb vandaag een heel drama om de trouwkaart gehad..![]()
een it engineer zelfsquote:
Op Barman, als ik goed gelezen hebquote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwkaartjes![]()
Ik had de mijne zelf ontworpen![]()
Op wie zit jij te wachten?
Maar jij bent ookquote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is dat ik je adres niet heb
Ik vind het leuk om iets liefs te doen![]()
Het maakt mij niet uit gewoon omdat ik weet dat het van haar isquote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Extra speciaal dus.
Al vind ik het weten dat er iets komt stiekem juist minder tof...
Wat LL zegtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef Bos81 het volgende:
Valentijnsdag is niet mijn ding, toch hoop ik ieder jaar (tevergeefs) op een kaartje
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Balen joh!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb vandaag een heel drama om de trouwkaart gehad..![]()
Hmmm...quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwkaartjes![]()
Ik had de mijne zelf ontworpen![]()
Op wie zit jij te wachten?
Ik wou het als verrassing doen maar dat was dus een beetje misluktquote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm...
Dan vrees ik met je mee...
Alhoewel, deze nerd / bijna-engineer had er ook heus aan gedacht...
Daar ben ik al lang geleden mee gestopt.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou het als verrassing doen maar dat was dus een beetje mislukt
Je kunht morgen bij het tankstation nog snel een bos bloemen halen hequote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, dat is normaal gesproken 2 keer geen kaart
Oh, als ik dat mijn man had moeten laten doen, zaten we nu nog te wachten...quote:
Nou het moet wel echt gemeend zijn vind ik. Echt iemand die me leuk vind.. Of dat laat merken..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet ook blijven ontkennen, Trevquote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou het als verrassing doen maar dat was dus een beetje mislukt
oh nou laat dan maar zittenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou het moet wel echt gemeend zijn vind ik. Echt iemand die me leuk vind.. Of dat laat merken..
Ik ken je daar natuurlijk niet goed genoeg voor, maar je lijkt me in elk geval een aardige manquote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou het moet wel echt gemeend zijn vind ik. Echt iemand die me leuk vind.. Of dat laat merken..
Ik weet wel dat het lief bedoeld is, dat waardeer ik wel. Maar ja ik hoop dat je weet wat ik bedeolquote:
altijd alles ontkennenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook blijven ontkennen, Trev.
Ja, dat zeggen er meer..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken je daar natuurlijk niet goed genoeg voor, maar je lijkt me in elk geval een aardige man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |