quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
En toen lieten wij mama heel sociaal even computeren[ afbeelding ]
Laters
Ik zou het ook wel willen wetenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ok, nu vind ik het niet grappig meer. Wie heeft er een anonieme kaart gestuurd?
quote:
ja best lekker welquote:
Ik zou hem herkenbaar gemaakt hebben, Liebchenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
is dat nog steeds aan de gang?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Staan er geen hints in de kaart dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh Sint, dan moet ik een keer met u gaan winkelenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou meid die heb ik gekocht op de albert cuyp in de aanbieding.. Ow meid dat was zo eeeenig, ik kon hem niet laten hangen
Ik verdenk Sacha, want er staat een badeend met hartjes opquote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het ook wel willen wetenen nee echt niet van mij
[..]
![]()
Zou kunnen
Nee, die had een gewoon kaartje gestuurd als gewoon lief gebaar met z'n naam er opquote:
Ja, dat zou ik ook denkenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou hem herkenbaar gemaakt hebben, Liebchen.
Nee, ja, smileys van Fok!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staan er geen hints in de kaart dan?
Nietsquote:
Bijnaquote:
Zo veel mogelijkheden van wiequote:Op zondag 13 februari 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik verdenk Sacha, want er staat een badeend met hartjes opZo een als die ik had gekregen, maar dan wit met rode hartjes
doe als ik , neem een kunstleverquote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna![]()
Ooh, men... die week gaat er echt voor een kapitaal aan drank verstouwd worden... Mijn lever gaat me niet lief vinden
huh whut?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik verdenk Sacha, want er staat een badeend met hartjes opZo een als die ik had gekregen, maar dan wit met rode hartjes
Mijn lever is redelijk getraind hoor.quote:
Whaaaooooho badeend!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh whut?
Mijn badeend is echt TEGEK jah![]()
[ afbeelding ]
Daarom misschien ook wel van jouquote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh whut?
[ afbeelding ]
ahhhhhquote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh whut?
[ afbeelding ]
maar tegen een kunstlever kan je nooit opquote:
Ja en zo'n soort eendje staat ook op de anonieme kaart, suspiciousquote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh whut?
[ afbeelding ]
Zal ik het dan maar gewoon toegeven ???quote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en zo'n soort eendje staat ook op de anonieme kaart, suspicious
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |