Ex komt net binnen stappen dus geluid moest zachterquote:
Belachelijk zeg ik je.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ex komt net binnen stappen dus geluid moest zachter
Zit je niet meer in je huisje?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ex komt net binnen stappen dus geluid moest zachter
Eerst op je linkerhand zitten, dan een banaan eten op de goede manier, een koprol maken en tot 3 tellen, dan word je verzoekje gedraaidquote:
Werkt niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Eerst op je linkerhand zitten, dan een banaan eten op de goede manier, een koprol maken en tot 3 tellen, dan word je verzoekje gedraaid
Ik kan nog niet overquote:Op zondag 13 februari 2011 19:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zit je niet meer in je huisje?
Hij wil vertellen over zn werk enz. En vragen hoe mijn weken waren.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hard roepen in dit topic. Of miniprijsvraagjes winnen
.
tttssssssssss bagger en dat voor een mod.quote:
Heb je daar behoefte aan?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan nog niet over
[..]
Hij wil vertellen over zn werk enz. En vragen hoe mijn weken waren.
Dat komt vast wel door jaquote:
Hee, dat is het intro van Nitrocircus ofzoquote:
Wat denk je zelfquote:
Goed he!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
tttssssssssss bagger en dat voor een mod.
Mooi. Daar vertrouw ik dan ook op!quote:
Nee. Dit is het nummer waar de intro van Nitro Circus op gebaseerd is.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, dat is het intro van Nitrocircus ofzo
Dat bedoelde ikquote:Op zondag 13 februari 2011 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed he!
[..]
Mooi. Daar vertrouw ik dan ook op!
[..]
Nee. Dit is het nummer waar de intro van Nitro Circus op gebaseerd is.
Wat was de prijsvraag danquote:
Samen ejaculerenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
Godver bijna topic 800!.
800 mensen. Dat is veel.
Inderdaad. Als het zo door gaat is de count van de pub sc dit jaar nog ingehaaldquote:Op zondag 13 februari 2011 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
Godver bijna topic 800!.
800 mensen. Dat is veel.
Waar zitten zij dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het zo door gaat is de count van de pub sc dit jaar nog ingehaald
Het is sharrrrrrquote:
Nu jij er weer bent nietquote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet homo erotisch doen in deze topics
Aight! Toonquote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is sharrrrrr
[..]
Nu jij er weer bent niet![]()
5000+quote:
zo'n beetje welquote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
Heeft PUB de meeste topics van alle reeksen dan ofzo?
Neejoh, Pirania is de hunter hierquote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga je het 800ste topic openen, sharretje?
Je moet 't wel vol zien te houden he!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat gaat nog best wel 's lukken denk ik, 800 topics in iets meer dan een maand
Volgens mij wel. Verder zijn er nauwlijks reeksen met 1000+, alleen GRTD, en KSC.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
Heeft PUB de meeste topics van alle reeksen dan ofzo?
Nee, dat lukt me nietquote:Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hem kan verslaan
3fm niet vergetenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet 't wel vol zien te houden he!
[..]
Volgens mij wel. Verder zijn er nauwlijks reeksen met 1000+, alleen GRTD, en KSC.
PUB SC [5706] Kuttopic slotje.
Ik kreeg zelfs een pop-up van vlcquote:Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Dubbel makkelijk omdat de titel er gewoon in stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |