Als t meezit ben ik daar wel weer bijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef haakon het volgende:
26feb weer een leuke party in Zak!
http://partyflock.nl/party/190441:Fusion_of_Sound_Tour.html
Typisch Fusion, inderdaad. Zou ook zomaar een Donkey Rollers track kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij is redelijk te doen, maar ik heb het gevoel dat Fusion hun sounds recyclen. Vooral vanaf 1:50. Tis meer een 13 in dozijn track ala Zany....
Zie je die vent ook die aan kwam zetten met een hele bult drinken op 0.50? Was echt het verkeerde moment om langs te komen. Gelukkig had hij dat zelf ook door en bleef hij even staan. In de mini-break hoor je ons ook schreeuwen: 'snel rennen'. Schitterend moment.quote:
Je hebt stiekem best veel gefilmd of niet? Ik zag je iig veel met camera in de weer. Of waren dat veel foto's?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:04 schreef Sc0tTy het volgende:
Heb nog wel meer filmpjes, zal ze wel online knallen
Vind hem ook niet denderend en dat heb ik helemaal niet gauw bij Zany. Dat is productietechnisch al een aantal jaar mijn held.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij is redelijk te doen, maar ik heb het gevoel dat Fusion hun sounds recyclen. Vooral vanaf 1:50. Tis meer een 13 in dozijn track ala Zany....
Je bedoelt qua drugsgebruik?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:48 schreef Koepert het volgende:
Nu t zo over foto's gaat, ik zat net ff de HardBass foto's door te neuzen, prachtig om te zien dat sommige echt als een stelletje bange herten in de koplampen van een auto staan te kijken
kleine uitleg...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
Overigens heb ik vanavond ook even wat tijd aan Logic besteed. Het is tot nu toe nog 1 laag, maar tot zover klinkt het een stuk beter dan mijn vorige kick. Nu nog zorgen dat de kick nog wat voller klinkt en eventueel van toonhoogte kan veranderen (pitchen?). Dus ga ik me nu nog even in verdiepen (Tips zijn welkom, eventueel via PM om dit topic niet te kapen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens Ei met Ui hier binnen... deeltjesversneller was toch verantwoordelijk voor 't verzinnen van die titel?![]()
Waarschijnlijk deels.. dat en de combi donkere omgeving + dikke flits.quote:
Ja ik zit ook te dubben nu hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:38 schreef -Menn0- het volgende:
Goed geschreven!![]()
Maar ik vind een 7,5 wel wat laag eigenlijk
8,5 had ik ook in gedachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te dubben nu haha
ik ga hem opschalen
Zoals eronder gezegd, pakkend geschreven. Erg goed verslagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/429947/1/1/50/danceparty-hard-bass-2011.html
Daarvoor moet je bij de bekende site zijn LSDBquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef stoeltafel het volgende:
Is het laatste uurtje van Hardbass nog ergens te horen? Vond het echt super!
Ik was er nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb de foto's van Hard Bass even ge-pm't! Neem aan dat in het mailtje van Rike laatst iedereen staat?![]()
De foto hakken en zagen is trouwens erg de moeite waardmag ook wel na minstens 2 uur fotosjoppen![]()
Ik heb niks gehadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb de foto's van Hard Bass even ge-pm't! Neem aan dat in het mailtje van Rike laatst iedereen staat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |