Je mist wel veel zeg. Net Hard Bass en nu dit weer.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef ElDani het volgende:
Mooie lineup van Intents zeg! Zonde dat ik hem moet missen (en Defqon, en Emporium etc).
Dan moet ik er nog wel een aantal inhalen gok ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je mist wel veel zeg. Net Hard Bass en nu dit weer.
Ik zag je bericht trouwens op PF. We hadden vorige week een FOK!buddy-add rush op PF.Ik moet jou dan wel een keer meeten trouwens.
Euphoria in Utrecht dan!
Zie ik nou een groot vierkant vlak rondom je naam? (voorkant) of ligt het gewoon aan de foto?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Haha uiteindelijk via spreadshirt gedaanMaar op de foto's lijkt 't misschien beetje klein, maar tis groot zat
Zal iets van een vouw zijn die erin is gekomen tijdens het drukkenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
Boy... dat lijkt zo. zijn transparante logo's op gedrukt
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Levitas het volgende:
Intents line-up is er!Vind jammer dat de hc alleen mainstream is, Fusion mainstage isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scantraxx vind ik best wel
The Outside Agency
Mooie filmpjes!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef Sc0tTy het volgende:
Fok!ers losch @ Josz & Wesh
En hier nog een x tijdens Crypsis
Ik deed toen keihard meequote:
Ik kwam toen net de zaal binnenlopen dus mijn avond begon goedquote:Op maandag 14 februari 2011 22:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik deed toen keihard mee
maar dan wel ff rechtsachterin!
Onvoorstelbaar inderdaad! WAT een plaatquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die nieuwe Alphaverb is trouwens echt bazig! Hopen dat het niet te lang duurt voor hij uitkomt omdat hij op Bionic Digital word gereleased ipv AVIO Records. Voor mij echt HET plaatje van Hard Bass, had hem gister / vandaag nog de hele tijd in mn hoofd zitten![]()
Damn bazige plaatquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die nieuwe B-Front & High Voltage is trouwens echt bazig! Hopen dat het niet te lang duurt voor hij uitkomt omdat hij op Sys-X word gereleased ipv Fusion. Voor mij echt HET plaatje van Hard Bass, had hem gister / vandaag nog de hele tijd in mn hoofd zitten![]()
Hahaha, jaa jij keek me echt aan alsof je me kende en verwachtte dat het andersom ook zo was, maar ik had echt geen flauw idee!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:05 schreef Levitas het volgende:
Ik vermoed dat ik op dat moment ter hoogte van de regie stond. Ben een aantal keer teruggelopen naar linksvoor, maar kon steeds niemand vinden, totdat ik KrullieWullie onderweg tegenkwam
Herinner me nog wel dat me echt zo aankeek van "Welke achterlijke vreemdeling houdt me nú weer aan?!", haha
Ik riep het net al, maar als er meer Fok!ers gaan ga ik zekerquote:Op maandag 14 februari 2011 23:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Beide heerlijke plaatjes inderdaad!
Nog meer mensen naar Loudness?
[23-04-2011] LOUDNESS
Whehe, nice om iedereen weer even te zien stampen. Ik zie mezelf nog net even staan. 5 seconde voordat Like Thiz kwam wilde ik drinken halen ofzo, maar toen ik Like Thiz hoorde wachtte ik nog even en begon gelijk TE TE TEDEDE TE TE TEDEDEDEEEquote:
Kleine optie voor mij. Lastig te bereiken en dat weekend waarschijnlijk een (eigenlijk niet te vergelijken) alternatief voor mij in een lokale tent.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Beide heerlijke plaatjes inderdaad!
Nog meer mensen naar Loudness?
[23-04-2011] LOUDNESS
Voorzover ik weet gaat 16meter iig ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik riep het net al, maar als er meer Fok!ers gaan ga ik zekerEs kijken of ik dan wat maten mee krijg, want nu ist een keer in de buurt.
heerlijke drive, gewoon zo vrolijk en herkenbaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Doet 't op feesten altijd goed.
Veel van de J&W plaaten hebben datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heerlijke drive, gewoon zo vrolijk en herkenbaar
dat klopt... maar Like Thiz blijft als geen ander hangenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:09 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Veel van de J&W plaaten hebben dat
Er stond gisteravond op Arnhem nog een achtergebleven aanplakbiljetbord van Penoze waarop je naam stond. Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
Thnx. Tis elke week weer ff zoeken, maar dan heb je wat :p Daarnaast redelijk wat bookingen binnenkort en wil niet op een booking veeal hetzelfde draaien als de set die die week of week ervoor online is gekomen.
Uhm , zit nu op me werk dus kan et nie checken. Heb em van me pa gehad, 12MP al jaartje oud ofzo. Geluid vond ik opzich tegenvallen, film beelden zijn idd erg lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef RiKe het volgende:
Scotty waar heb je die filmpjes mee gemaakt?
Kwaliteit er van vindt ik best goed!
Speedwavequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef T-Force het volgende:
Zat ik net zo'n mixje te luisteren, heb je eerst zo'n vrij nieuw nummer en daarna een wat ouder nummer met reversed bass zoals onderstaand. Maar mijn god, vroeger zat er dus echt veel meer bass in een nummer, althans ineens trilt mijn bureau mee![]()
Saifam classicsquote:
quote:
daar hadden we het vorige week op kantoor nog over als 'geniale zomerplaat'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef eQuaL het volgende:
Ik had vanochtend deze in mijn hoofd
Kan Alphaverb of de PP hier geen dikke remix van maken?![]()
Isaac draaide op decibel 2007 een dikke remix hiervan later nooit meer gehoord:Yquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef eQuaL het volgende:
Kan Alphaverb of de PP hier geen dikke remix van maken?![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef eQuaL het volgende:
Kan Alphaverb hier geen dikke remix van maken?![]()
LOLquote:
Mja heb je ook wel gelijk in, kan alleen maar slechter worden natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:52 schreef 16meter het volgende:
Laat ze maar lekker van de trance klassiekers afblijven. In ere houden zulke pareltjes.
Da's nog altijd 4 jaar als je naar Hardbass wiltquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:03 schreef bartje01 het volgende:
Hmm. Kheb van me broer gehoord dat HardBass dit jaar nog zieker was dan vorig jaar.
Filmpjes zien er nice uit.
Ik moet nog 3.1 jaar wachten todat ik eindelijk kan gaan... 0_0
Dat!quote:
Ik stond echt vlak bij jullie in de buurtquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef Sc0tTy het volgende:
Fok!ers losch @ Josz & Wesh
En hier nog een x tijdens Crypsis
Een mooie kick-tutorial zou ik wel op prijs stellenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:26 schreef Baronpilsener het volgende:
Muzikaal helemaal leeg atm... Iemand ideeën/leuke vocaltjes uit filmpjes ofzo? Misschien een fok! track maken waar iedereen zijn ideeën in kan brengen?
Ooeeh ik zat daar enkele weken geleden nog over te grappen met T-Force, waren een film ofzoiets aant kijken met supergrappige vocals voor een nummer!! Maar natuurlijk heb ik geen flauw idee meer wat dat was..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:26 schreef Baronpilsener het volgende:
Muzikaal helemaal leeg atm... Iemand ideeën/leuke vocaltjes uit filmpjes ofzo? Misschien een fok! track maken waar iedereen zijn ideeën in kan brengen?
@ 1:24quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:29 schreef Beach het volgende:
Hoe heet dat liedje ook alweer met die rooie van youtube(copcabber ofzo), met Ginger people do have souls.
Was laatst begonnen aan Boardwalk Empire. In één van de eerste scene's werd een gedichtje opgedragen wat misschien bruikbaar is?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:26 schreef Baronpilsener het volgende:
bedankt!quote:
Chille mix! Triangle of Life is zó lekker he!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef Sethje het volgende:
Noisecult @ Fear FM Twisted special, natuurlijk te vinden op de bekende portalllll
1. Bazzleggerz - Twisted Bootleg
2. Showtek - Fast Life
3. D-Block & S-te-Fan - Shallow Planet
4. Low-E vs Alter Egosz - Vendetta
5. Bass Modulators vs Zentiments - In The Game
6. Zentiments - Twisted Vision
7. Alphaverb & Intractable One - Triangle Of Life
8. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
9. Alphaverb ft. Bass Modulators - Give It Up Again
10. Ran-D vs. Adaro - My Name Is Hardstyle
11. B-Front - Neophobia
12. DJ Adaro - Hit you with that Bang Shit
13. Digital Punk & B-Front - Awake
14. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
15. B-Front - Inner Creativity
16. B-Front & Frontliner - Magic
17. Alphaverb & Intractable One - Never Enough
Check even de tweede Fusion Labs dan! Zany legt aardig lang uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Een mooie kick-tutorial zou ik wel op prijs stellen
T-shirt wat ik gister binnen heb gekregen was een test. Kijken of 't mooi gedrukt was, of de grote goed was etc... Zoals ik 't binnen heb gekregen ziet er prima uit, Beide logo's worden nog wel vergroot en worden volgens mij verschillende ontwerpen gemaakt voor verschillende (kleuren) shirts... Maar binnenkort moet alles wel rond zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:44 schreef Beach het volgende:
Eindelijk tijd om de set van team yellow te luisteren; want za ging ik toen juist slapen![]()
En MI, kunnen we ze al echt bestellen?
Da's toch alleen het 'tok' geluid? Ik zou de 'staart' (zoals ie het zelf noemt), waardoor de kick dus veel voller klinkt, ook wel eens goed willen zien. Maar ik ben bang dat ze het op dit soort tutorials gaan houden. Ze laten zien hoe ze het doen, maar gaan natuurlijk niet alles voor 100% vrijgeven..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:48 schreef ElDani het volgende:
[..]
Check even de tweede Fusion Labs dan! Zany legt aardig lang uit.
Als t meezit ben ik daar wel weer bijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef haakon het volgende:
26feb weer een leuke party in Zak!
http://partyflock.nl/party/190441:Fusion_of_Sound_Tour.html
Typisch Fusion, inderdaad. Zou ook zomaar een Donkey Rollers track kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij is redelijk te doen, maar ik heb het gevoel dat Fusion hun sounds recyclen. Vooral vanaf 1:50. Tis meer een 13 in dozijn track ala Zany....
Zie je die vent ook die aan kwam zetten met een hele bult drinken op 0.50? Was echt het verkeerde moment om langs te komen. Gelukkig had hij dat zelf ook door en bleef hij even staan. In de mini-break hoor je ons ook schreeuwen: 'snel rennen'. Schitterend moment.quote:
Je hebt stiekem best veel gefilmd of niet? Ik zag je iig veel met camera in de weer. Of waren dat veel foto's?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:04 schreef Sc0tTy het volgende:
Heb nog wel meer filmpjes, zal ze wel online knallen
Vind hem ook niet denderend en dat heb ik helemaal niet gauw bij Zany. Dat is productietechnisch al een aantal jaar mijn held.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij is redelijk te doen, maar ik heb het gevoel dat Fusion hun sounds recyclen. Vooral vanaf 1:50. Tis meer een 13 in dozijn track ala Zany....
Je bedoelt qua drugsgebruik?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:48 schreef Koepert het volgende:
Nu t zo over foto's gaat, ik zat net ff de HardBass foto's door te neuzen, prachtig om te zien dat sommige echt als een stelletje bange herten in de koplampen van een auto staan te kijken
kleine uitleg...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
Overigens heb ik vanavond ook even wat tijd aan Logic besteed. Het is tot nu toe nog 1 laag, maar tot zover klinkt het een stuk beter dan mijn vorige kick. Nu nog zorgen dat de kick nog wat voller klinkt en eventueel van toonhoogte kan veranderen (pitchen?). Dus ga ik me nu nog even in verdiepen (Tips zijn welkom, eventueel via PM om dit topic niet te kapen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens Ei met Ui hier binnen... deeltjesversneller was toch verantwoordelijk voor 't verzinnen van die titel?![]()
Waarschijnlijk deels.. dat en de combi donkere omgeving + dikke flits.quote:
Ja ik zit ook te dubben nu hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:38 schreef -Menn0- het volgende:
Goed geschreven!![]()
Maar ik vind een 7,5 wel wat laag eigenlijk
8,5 had ik ook in gedachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te dubben nu haha
ik ga hem opschalen
Zoals eronder gezegd, pakkend geschreven. Erg goed verslagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/429947/1/1/50/danceparty-hard-bass-2011.html
Daarvoor moet je bij de bekende site zijn LSDBquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef stoeltafel het volgende:
Is het laatste uurtje van Hardbass nog ergens te horen? Vond het echt super!
Ik was er nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb de foto's van Hard Bass even ge-pm't! Neem aan dat in het mailtje van Rike laatst iedereen staat?![]()
De foto hakken en zagen is trouwens erg de moeite waardmag ook wel na minstens 2 uur fotosjoppen![]()
Ik heb niks gehadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb de foto's van Hard Bass even ge-pm't! Neem aan dat in het mailtje van Rike laatst iedereen staat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |